SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
hahaha ja jullie vragen erover he>? wmb is het nu wel afgesloten. maar ok....quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
word jij nooit moe van jezelf?
Ik wel van jouDo what you love, love what you do!![]()
Voor de 7x zijn ze nog geld aan het inzamelenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap daar niet echt het onwijze leuke of opwindende van denk?
en ervoor betalen. goed kan het me voorstellen als grapje als vrienden groep wel?
maar hoe dacht jij er zelf over die 7x?Zit nog niet zo lang in DTS.. begin nu pas moe te worden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:32 schreef aeque het volgende:
[..]
En toch ben je om half 3 nog wakker.
Smile, it's free therapy.![]()
kan niet ontkennen uiteraard dat ik soort nog stukje gevoel erover heb. maarja. laat maar gaan
mooie tijden zolang het waren, laten we het daar maar op houden
Do what you love, love what you do!![]()
Uh nee................. jij bent er door de dag heen tig keer overquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:32 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja jullie vragen erover he>? wmb is het nu wel afgesloten. maar ok....Smile, it's free therapy.![]()
Waarover?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:33 schreef kree het volgende:
kan niet ontkennen uiteraard dat ik soort nog stukje gevoel erover heb. maarja. laat maar gaan
mooie tijden zolang het waren, laten we het daar maar op houdenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja daag dat is helemaal niet zo, en verwar niet deze met andere trouwens ff.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uh nee................. jij bent er door de dag heen tig keer overDo what you love, love what you do!![]()
Ik deed alsof het me niks boeidequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]waarom gaven ze je dat zo vaak?
En ze hoopten emotie te zien
Lach met een schone bips![]()
Ieder zijn hobbyquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik deed alsof het me niks boeideEn ze hoopten emotie te zien
Ja dag hoor, denk je nou echt dat ik daar ga zitten met een harde tampeloeres terwijl er een volle bar zit te kijken? Eerste keer was in Dortmund, heeft ze 300 euro gekostquote:
hmmmmmmss dit vereist wat uitleg welquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dag hoor, denk je nou echt dat ik daar ga zitten met een harde tampeloeres terwijl er een volle bar zit te kijken? Eerste keer was in Dortmund, heeft ze 300 euro gekost. ?
Do what you love, love what you do!![]()
Ja kan ik doen, maar denk dat er niet veel mensen zitten te wachten op waarom geen harde tampeloeresquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmmmss dit vereist wat uitleg wel. ?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dag hoor, denk je nou echt dat ik daar ga zitten met een harde tampeloeres terwijl er een volle bar zit te kijken? Eerste keer was in Dortmund, heeft ze 300 euro gekosttja zijn wel vreemdere dingen dan 6x laten betalen door een vriendengroep voor een lapdance..
hahaha nou zou je wss verbazen, maar ik ben wel benieuwd naar t verhaal opzich.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja kan ik doen, maar denk dat er niet veel mensen zitten te wachten op waarom geen harde tampeloeres
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: