Ik gaf maar een voorbeeld. T kan ook de buurman of whatever zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:12 schreef PippenScottie het volgende:
Als ik tijdens sex aan mijn collega’s denk, is dat omdat ik niet te snel wil klaarkomen.
Dan met ik net vreemdgegaan met Jutta Leerdamquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:35 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ik gaf maar een voorbeeld. T kan ook de buurman of whatever zijn
In dat geval, ja. Het is vreemdgaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:35 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ik gaf maar een voorbeeld. T kan ook de buurman of whatever zijn
Dan ben je toch nog gewoon met je werk bezig?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 01:58 schreef woxxel2 het volgende:
Als je aan je collega denkt tijdens sex met je partner, is dat ook vreemdgaan?
Precies, gewoon die uren tweeënhalve minuut declareren als overwerk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 07:28 schreef hoechst het volgende:
[..]
Dan ben je toch nog gewoon met je werk bezig?
Dat zal toch van persoon tot persoon schelen. Ik zou er geen seconde wakker van liggen. Soms heb je gewoon wat stimulerende gedachten nodig om je over het point of no return te krijgen. Zeker als je bv al heel lang aan het neuken bent en het opwindingsniveau wat is gedaald. En of je nou aan een ander denkt, of fantaseert over een andere locatie, of dat er meer mensen bij zijn (ieder zijn ding)… whatever gets you off…quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:34 schreef TabletopGuy het volgende:
Je partner zal het niet leuk vinden
Hangt dat niet ook een beetje van het soort relatie af? Als je elkaar net een jaar kent en de vonken horen er vanaf te vliegen is het een slecht teken en zou ik goed reflecteren op je relatie.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:05 schreef VEM2012 het volgende:
Het is helemaal niet raar. Sterker nog het schijnt heel gebruikelijk te zijn. Ongeveer de helft (van de Amerikanen) schijnt het te doen.
Sowieso is het geen vreemdgaan.
Zeker als het eens een keertje is, zou ik mij er geen zorgen over maken. Als je alleen nog maar kan klaarkomen door aan die ander te denken, dan moet je je eens afvragen of je niet beter de relatie kan beëindigen.
Dat zijn natuurlijk allemaal dingen die meespelen. Het is inderdaad wel heel extreem om aan de buurvrouw te denken als je voor het eerst seks hebt met iemand.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:50 schreef Saboo het volgende:
[..]
Hangt dat niet ook een beetje van het soort relatie af? Als je elkaar net een jaar kent en de vonken horen er vanaf te vliegen is het een slecht teken en zou ik goed reflecteren op je relatie.
Maar als je 20 jaar dezelfde piemel ziet, en alle standjes, plekken en hoeken en gaatjes wel gezien hebt en het wel goed vindt, je nog wel graag seks met elkaar hebt, maar je jezelf een beetje moet helpen met wat gedachtes. Moet je dan je relatie beëindigen?
Vind het zelf juist wel een teken van respect dat je niet meteen je doos of pielemuis achterna rent als je een keertje aan de buurvrouw moet denken. Denk dat een stabiele, langdurige, consistente relatie ook betekent dat je weet dat gedachtes aan een ander maar gedachtes zijn, en dat die nooit een gezamenlijke geschiedenis vervangen.
Dat gezegd hebbende, ik zou zelf niet hoeven weten wat mijn man allemaal uitspookt in zijn hoofd(maar accepteer volledig dat het dingen zijn die me niet zinnen
).
Mannen zijn meer visueel ingesteld dan vrouwen wordt altijd gezegd. Zou me niets verbazen als dit daarom meer bij venten voorkomt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:46 schreef oppiedoppie het volgende:
Zelf denk ik niet aan een ander tijdens de sex met mijn man. Lijkt me ook best apart om dat te doen. Tijdens het masturberen vind ik het een ander verhaal omdat je dan niet met je partner bezig bent, maar ook dan denk ik aan mijn partner.
Ik ben een vrouw die goed is in dingen waarover gezegt wordt dat 'mannen' daar goed in zijn. Ben dus ook behoorlijk visueel ingesteld. Maar zal over het algemeen inderdaad meer bij mannen voor komen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mannen zijn meer visueel ingesteld dan vrouwen wordt altijd gezegd. Zou me niets verbazen als dit daarom meer bij venten voorkomt.²
Als je aan je eigen partner denkt of wat leuk beeldmateriaal van je eigen partner hebt, dan is dat toch net zo goed visueel?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mannen zijn meer visueel ingesteld dan vrouwen wordt altijd gezegd. Zou me niets verbazen als dit daarom meer bij venten voorkomt.²
Zeker.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je aan je eigen partner denkt of wat leuk beeldmateriaal van je eigen partner hebt, dan is dat toch net zo goed visueel?
Heel simpel, als je dit volmondig zou kunnen toegeven aan je partner zonder dat het problemen oplevert. Maar daar geloof ik niet in.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Iedereen doet dit, ook vrouwen.
Gaat er om dat je dat gevoel wil bereiken met je partner.
Als je al 20 jaar samen bent, weet wat je aan elkaar hebt (lees: hoe die grot van binnen voelt) en wat je elkaar kunt bieden tijdens de sex, lijkt het me echt niet zo heel verwonderlijk als je eventjes aan 19 jarige Angela denkt. En anders heb je gewoon een onzekere vrouw.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heel simpel, als je dit volmondig zou kunnen toegeven aan je partner zonder dat het problemen oplevert. Maar daar geloof ik niet in.
"We hebben het zo fijn gehad samen. Maar ik was extra blij met het fantaseren over 19 jarige Angela die sinds kort bij ons op de administratie werkt. Ze heeft dat (extra) duwtje richting climax bewerkstelligt."²
Misschien is dat a little too close to home. Maar als je bijvoorbeeld zou zeggen dat je wel eens denkt aan beelden van Pamela Anderson die in slowmotion in haar rode badpak over het strand rent, of de "romantische" beelden van haar huwelijksreis. Of voor mijn part Patricia Paay die een zoutoplossing uitprobeert... dan is het alweer heel anders. Het is niet alsof je hen wel eens tegenkomt, laat staan dat je kans maakt bij deze dames (tenzij je wel eens naar de juiste parenclub gaat en zelfs dan...).quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heel simpel, als je dit volmondig zou kunnen toegeven aan je partner zonder dat het problemen oplevert. Maar daar geloof ik niet in.
"We hebben het zo fijn gehad samen. Maar ik was extra blij met het fantaseren over 19 jarige Angela die sinds kort bij ons op de administratie werkt. Ze heeft dat (extra) duwtje richting climax bewerkstelligt."²
Ik geniet van je posts ahahahah.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien is dat a little too close to home. Maar als je bijvoorbeeld zou zeggen dat je wel eens denkt aan beelden van Pamela Anderson die in slowmotion in haar rode badpak over het strand rent, of de "romantische" beelden van haar huwelijksreis. Of voor mijn part Patricia Paay die een zoutoplossing uitprobeert... dan is het alweer heel anders. Het is niet alsof je hen wel eens tegenkomt, laat staan dat je kans maakt bij deze dames (tenzij je wel eens naar de juiste parenclub gaat en zelfs dan...).
Maar misschien is het ook niet zo verstandig om daar zo open over te zijn, want wie weet gaat jouw vrouw dan ineens de waslijst opbiechten van mannen waar zij aan denkt.
Het lijkt mij ook helemaal geen probleem. Natuurlijk is connectie belangrijk bij seks, maar dit soort beelden gebruik je neem ik aan om net even een boost te geven aan opwinding als je er anders niet zo gemakkelijk bij kan komen. Het moment van klaarkomen is nu net een moment dat je even zelfzuchtig mag zijn.
Natuurlijk zijn de momenten dat je helemaal in elkaar opgaat, elkaar diep in de ogen kijkend gelijktijdig klaarkomen geweldig, maar laten we nou niet doen alsof je in een langere relatie alleen maar dat soort momenten hebt. Het hoeft niet altijd de perfecte 10 te zijn. Je eet toch ook niet alleen maar als iemand een 3 sterren diner voorzet? Soms is een simpele pasta aglio e olio ook prima.
Er zit wel een verschil tussen denken aan iemand en fantaseren over iemand tijdens de seks , en nee voor mij persoonlijk valt dat niet onder vreemdgaan maar wees gewoon duidelijk wat je nou precies bedoelt met je topic/vraagquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:16 schreef woxxel2 het volgende:
Apart wel hoor.
Iedereen flirt toch wel eens.
Ik zou nooit vreemd gaan, maar een beetje aandacht is wel leuk en ja, soms denk je wel eens aan diegene.
Ik dacht dat Iedereen dat wel zou doen.
Maar vroeg me wel af of dat ook onder vreemdgaan gaat.
Want je partner zal het zeker niet leuk vinden om te horen, maar doet t natuurlijk vast ook.
Maar na sommige antwoorden zijn vooral mannen in de waan dat alleen mannen dat doen.
Ik hoop niet dat iedereen zich nu gaat afvragen aan wie hun partner straks denkt :p
Lijkt me logisch dat als je aan iemand denkt tijdens de sex, dat t dan niet over t werkoverleg gaat he.quote:
En volgens mij had je je antwoord zelf ook al wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:18 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat als je aan iemand denkt tijdens de sex, dat t dan niet over t werkoverleg gaat he.
Natuurlijk is dat dan fantaseren.
Jij hebt t over verschil tussen denken en fantaseren tijdens sex.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En volgens mij had je je antwoord zelf ook al wel.
Ik heb het nu over het feit dat je je antwoord al hebt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:20 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Jij hebt t over verschil tussen denken en fantaseren tijdens sex.
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om te weten. Een fantasie delen geeft ook ruimte om er samen wat mee te doen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:16 schreef woxxel2 het volgende:
Apart wel hoor.
Iedereen flirt toch wel eens.
Ik zou nooit vreemd gaan, maar een beetje aandacht is wel leuk en ja, soms denk je wel eens aan diegene.
Ik dacht dat Iedereen dat wel zou doen.
Maar vroeg me wel af of dat ook onder vreemdgaan gaat.
Want je partner zal het zeker niet leuk vinden om te horen, maar doet t natuurlijk vast ook.
Maar na sommige antwoorden zijn vooral mannen in de waan dat alleen mannen dat doen.
Ik hoop niet dat iedereen zich nu gaat afvragen aan wie hun partner straks denkt :p
Ik snap ook niet echt wat je bedoelt. Ben nu wel benieuwd…quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het nu over het feit dat je je antwoord al hebt.
En zou t anders voor je zijn als hen niet Leonardo is, maar iemand die dichterbij staat? Voelt dat dan wel als vreemdgaan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om te weten. Een fantasie delen geeft ook ruimte om er samen wat mee te doen.
Een goede manier om eens het water te testen is vragen aan jouw vriend (of vriendin…) naar aanleiding van dat je iemand hierover hoorde praten of hij denkt dat veel mensen het doen of niet. Iemand die het doet is immers geneigd om te denken dat het best gebruikelijk is. Stel dat hij dus in die zin denkt kun je aangeven dat je er ok mee bent, aan wie hij dan denkt, enz.
Overigens weet ik eigenlijk al lang welke man mijn vrouw aan denkt als ze over een andere man fantaseert: Ricky Martin. En vroeger Nick Carter, Brad Pitt en Leonardo DiCaprio. Maar die vindt ze inmiddels over the hill…
Ik zou mij zeker niet gekwetst voelen. Het is doodnormaal dat je ook als je in een relatie zit mensen ziet of ontmoet die je aantrekkelijk vindt. Of dat je verliefd wordt op een ander.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:49 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
En zou t anders voor je zijn als hen niet Leonardo is, maar iemand die dichterbij staat? Voelt dat dan wel als vreemdgaan?
Misschien niet vreemdgaan, want dat is voor de meeste alleen fysiek contact.
Maar zou je je dan wel gekwetst voelen of is dat t zelfde als Leonardo
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 07:43 schreef De_Pel het volgende:
Het is niet netjes, maar het gaat vreemder als je aan je partner fantaseert tijdens de seks met je collega’s.
Hoezo? Heb je geen lekkere collega’s dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 07:28 schreef hoechst het volgende:
[..]
Dan ben je toch nog gewoon met je werk bezig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |