abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215304344
Ik ben 45 mijn vriendin 36, we hebben al 8 jaar een monogame relatie en ook 3 kinderen en een huis gekocht.

Een jaar geleden heb ik een massage gehad en ben ik vreemd gegaan. Dwz ik heb me laten verleiden met een happy end door orale seks met de masseuse. Ik zat toen in een heel kwetsbare periode en had er heel veel spijt van, maar ik heb dit haar nooit verteld.

Totdat mijn vriendin een aantal maanden later in het ziekenhuis kwam te liggen voor een virus opgelopen in Bali en ineens positief testte op chlamidia. Ik heb nog even de vermoorde onschuld gespeeld maar uiteindelijk moest ik toegeven wat er was gebeurd.

Ik heb een week lang slaande ruzie gehad waarin ze dreigde het uit te maken maarja we hebben alles samen, huis, kinderen etc. Plus ze is financieel volledig afhankelijk van mij dus uiteindelijk is ze toch gebleven.

Maar nu wil ze ineens een open relatie, omdat ze volgens haar in zekere zin ook wel jaloers was op wat ik had gedaan en dat ook wel wilde. En ze wil haar eigen seksualiteit ontdekken zegt ze nu. Ik heb gezegd dat ik er wel voor open stond om zoiets te bespreken. Overigens hebben we gewoon nog seks met elkaar.

Maar nu was ze zich vanavond ineens aan het klaar maken. Ze gedroeg zich heel raar, deed parfum op enzo. Ik zeg wat ga je doen en ze zegt ik heb met een gast op op internet afgesproken, we gaan eerst iets drinken en daarna gaan we naar de sauna. En weg was ze.

Nu ben ik helemaal geschokt, ik ben zo jaloers. Ik weet niet of ik hiermee om kan gaan. Ze is al heel de avond weg en ik weet niet wat ze in godsnaam aan het doen is. Ik moet er niet aan denken wat er allemaal gebeurt.

Maar aan de andere kant vind ik ook dat ik geen recht van spreken heb. Ik heb me ook laten gaan in een onbewaakt moment maar dat was voor een paar minuten. Dit is echt een volwaardige date en ik heb het er ontzettend moeilijk mee. Misschien hebben ze wel urenlang stomende seks in de sauna. Ik weet niet of ik daar mee om kan gaan. Alleen het beeld in mijn hoofd maakt me al ziek.

Wat moet ik doen, doen alsof mijn neus bloed? Of zeggen dat ik dit niet wil? Alles op het spel zetten en de relatie verbreken?
pi_215304353
:z
pi_215304362
:')
  roze vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:36:39 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215304535
Matig verzonnen topic wel.
Your beauty never ever scared me.
pi_215304582
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 22:36 schreef Ama het volgende:
Matig verzonnen topic wel.
Zucht het is niet verzonnen. Geloof me...

Ik snap dat het verzonnen klinkt maar het is echt de realiteit momenteel.
  roze vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:44:43 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215304635
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 22:40 schreef marko24 het volgende:

[..]
Zucht het is niet verzonnen. Geloof me...

Ik snap dat het verzonnen klinkt maar het is echt de realiteit momenteel.
Je gaat eerst zelf een jaar geleden vreemd, denkt ik zeg niks tot mijn vriendin ineens een soa blijkt te hebben en nu zij de bloemetjes buiten gaat zetten ben je ineens in shock? :')
pi_215304649
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 22:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Je gaat eerst zelf een jaar geleden vreemd, denkt ik zeg niks tot je vriendin ineens een soa blijkt te hebben en nu zij de bloemetjes buiten gaat zetten van je ineens in shock? :')
Dat is de korte samenvatting inderdaad. Maar blijkbaar moet ik dus niet zeuren dat is ook een antwoord. Bedankt.
  roze vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:46:45 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215304656
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 22:46 schreef marko24 het volgende:

[..]
Dat is de korte samenvatting inderdaad. Maar blijkbaar moet ik dus niet zeuren dat is ook een antwoord. Bedankt.
Idd je moet niet zeuren.
pi_215304672
@TS Ze is nu een Hotwife @Wereldgozer
pi_215304680
_O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:52:52 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215304735
Je ging naar een massagesalon waarvan je weet dat er een happy end aangeboden kan worden.
Je deed het er dus al om, het is niet iets wat je toevallig overkomt ofzo.

En dan ook nog eens een SOA oplopen en niet eerlijk zijn tegen je vrouw.
Je hebt nog mazzel dat ze niet bij je weg is gegaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215304740
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef marko24 het volgende:
Ik ben 45 mijn vriendin 36, we hebben al 8 jaar een monogame relatie en ook 3 kinderen en een huis gekocht.
Waar koop jij 3 kinderen? :?
Bangkok?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_215304747
Wat een verhaal weer zeg
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:55:29 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215304760
Straks komt ze thuis met die gast. Kun jij op de logeerkamer.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:55:39 #16
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_215304764
Dit is geen gezonde manier om met jouw bedrog om te gaan, ook al mag jij best even voelen hoe verschrikkelijk bedrog is. Ze gaat vanavond geneukt worden door een ander, dat is je eigen vette schuld, ik wens je dan ook toe dat je jezelf in slaap huilt en je heel, heel klein voelt, maar ja, het gaat erom hoe je met elkaar verdergaat na vanavond. Als je met elkaar verstrikt blijft in wraakseks, is dit het begin van het einde. Ga in relatietherapie.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  roze vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:58:15 #17
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215304796
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef Lienekien het volgende:
Dan lach ik me dood.
pi_215304839
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef Andromache het volgende:
Dit is geen gezonde manier om met jouw bedrog om te gaan, ook al mag jij best even voelen hoe verschrikkelijk bedrog is. Ze gaat vanavond geneukt worden door een ander, dat is je eigen vette schuld, ik wens je dan ook toe dat je jezelf in slaap huilt en je heel, heel klein voelt, maar ja, het gaat erom hoe je met elkaar verdergaat na vanavond. Als je met elkaar verstrikt blijft in wraakseks, is dit het begin van het einde. Ga in relatietherapie.
Ik zal me niet in slaap huilen hoor zo erg is het ook weer niet. En ja ik heb het verdiend daar ben ik me ook zeer van bewust.

We zullen wel zien hoe het afloopt. Misschien heeft zij nu haar ding gedaan en kunnen we daarna weer verder. Misschien bevalt het haar zo dat ze niet anders meer wil.

Either way is het toch buiten mijn controle momenteel. Het is echt een kutsituatie.
pi_215304872
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 22:52 schreef Leandra het volgende:
Je ging naar een massagesalon waarvan je weet dat er een happy end aangeboden kan worden.
Je deed het er dus al om, het is niet iets wat je toevallig overkomt ofzo.

En dan ook nog eens een SOA oplopen en niet eerlijk zijn tegen je vrouw.
Je hebt nog mazzel dat ze niet bij je weg is gegaan.
Dat is niet helemaal waar. Wij sporten veel en gaan regelmatig naar de massagesalon voor een sportmassage. Om de paar weken zelfs. Nu was het inderdaad een andere salon waar happy endings werden aangeboden.

Maar ze maakte er ook altijd grapjes over als ik een sportmassage had gehad. Dan vroeg ze heb je niet eens een happy ending gekregen?

Slecht excuus ik weet het maar dat speelde ook mee om ermee in te stemmen.
pi_215304875
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:01 schreef marko24 het volgende:

[..]
Ik zal me niet in slaap huilen hoor zo erg is het ook weer niet. En ja ik heb het verdiend daar ben ik me ook zeer van bewust.

We zullen wel zien hoe het afloopt. Misschien heeft zij nu haar ding gedaan en kunnen we daarna weer verder. Misschien bevalt het haar zo dat ze niet anders meer wil.

Either way is het toch buiten mijn controle momenteel. Het is echt een kutsituatie.
Maar goed verhaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215304884
quote:
Haha alsof die gast mijn huis in zou komen. Daar stuur ik direct de Duitse herder op af ;)
pi_215304887
quote:
Of toekijken op een stoel boh
pi_215304957
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
@:TS Ze is nu een Hotwife @:wereldgozer
Nee want ze geeft mij nu ook carte blanche om te gaan daten etc.

Maar ik weet niet of ik dat zie zitten.
pi_215304992
Overigens is het ook niet zo dat jaloezie de boventoon voert. Ik maak me ook gewoon veel zorgen. Ze gaat met de eerste de beste vent op internet en er zitten zoveel predators tussen al die mannen. Ik maak me eigenlijk meer zorgen om haar welzijn en of ze er zelf niet ontzettend veel spijt van gaat krijgen. Ze is echt extreem traditioneel altijd al geweest. Ik weet niet of deze actie haar echt gaat helpen of het het enkel erger maakt.
pi_215304995
Je zit niet in een open relatie, je wordt nu gewoon gestraft en vernederd door je eigen partner.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')