Het is meer gevalletje die chlamydia komt niet van de pijpbeurt dus zal vrouw de oorzaak wel zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:05 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het ging met name om wat @:greysbones postte. We houden het bij de info in de op. dus man gaat vreemd, vrouw vindt monogamie ook stom en daarom ook seks met iemand anders gerechtvaardigd.
In dat geval vind ik het gedrag van beide al geen briljante keuze. Als vervolgens wordt geroepen dat ts de enige idioot is in het verhaal, dan vind ik daar ook wat van. Typisch gevalletje feminisme, want man=dader, en vrouw=slachtoffer, ongeacht de omstandigheden.
Waarom denk jij te weten wat vrouwen denken ?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen veel meer geïnteresseerd zijn in het hoe en waarom dan specifiek de handeling. Heel rationeel bezien is het logisch wat je zegt, maar seks heeft een component die zoveel sterker is dan de specifieke handeling.
Only a Sith deals in absolutesquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom denk jij te weten wat vrouwen denken ?
Vreemd gaan op welke manier dan ook is voor mij een no go
Ik wil niet weten hoe en waarom
Als mijn partner kiest om vreemd te gaan is het klaar
Wederom selectief gelezen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is meer gevalletje die chlamydia komt niet van de pijpbeurt dus zal vrouw de oorzaak wel zijn
Dat is het hele probleem
Je houdt het zelf ook niet bij info uit de OP![]()
En waar heb ik dat geschreven?quote:Man speelt slachtoffer dus vrouw is dader
Dit topic bestaat toch niet enkel uit jouw Posts ?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:38 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Wederom selectief gelezen.
Welk deel van m'n vorige post heb ik verzonnen?
[..]
En waar heb ik dat geschreven?
Je quote mij toch? Als je een probleem hebt met andere users mag je daar wat duidelijker over zijn. Als ik een quote van mij tegenkom dan verwacht ik dat je post op mij slaat. Je kunt je wel in allerlei bochten proberen te wringen om je gelijk proberen te halen, maar beantwoord maar eerst de vragen in post 129.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit topic bestaat toch niet enkel uit jouw Posts ?
Excuse mequote:Op zondag 20 oktober 2024 16:49 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je quote mij toch? Als je een probleem hebt met andere users mag je daar wat duidelijker over zijn. Als ik een quote van mij tegenkom dan verwacht ik dat je post op mij slaat. Je kunt je wel in allerlei bochten proberen te wringen om je gelijk proberen te halen, maar beantwoord maar eerst de vragen in post 129.
Het lijkt er meer op alsof jij jezelf nu als norm der vrouwen neerzet...quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom denk jij te weten wat vrouwen denken ?
Vreemd gaan op welke manier dan ook is voor mij een no go
Ik wil niet weten hoe en waarom
Als mijn partner kiest om vreemd te gaan is het klaar
Waaronder? Je bedoelt zeker "alleen op die van jou." Als je gewoon wilt reageren in een topic, pak er dan geen quote bij.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Excuse me![]()
Ik post in een topic waarin in TS een vraag/onderwerp aanzwengelt
Daarbij reageer ik op een post waaronder die van jou
Voel je vooral niet verplicht, ik krijg wel de indruk dat je of 1, de makkelijkste weg kiest of 2, de vragen niet kunt/wilt beantwoorden.quote:Ik wring me in geen bocht en ben zeker niet verplicht je te antwoorden
En bij dergelijke postings ga ik dat ook zeker niet doen
Nee, dat gebeurt omdat je mij meeneemt in je post. Nogmaals: Je snapt hoe een forum werkt?quote:Dat jij je blijkbaar zo enorm aangesproken voelt is jouw keuze
Zuigende feministes... the best kind!quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:06 schreef Ridocar het volgende:
Even aan de andere users: ben ik nu onzin aan het verkondigen of heb ik hier daadwerkelijk met een zuigende feminist te maken?
Man3quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:06 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Waaronder? Je bedoelt zeker "alleen op die van jou." Als je gewoon wilt reageren in een topic, pak er dan geen quote bij.
Je snapt hoe een forum werkt?
[..]
Voel je vooral niet verplicht, ik krijg wel de indruk dat je of 1, de makkelijkste weg kiest of 2, de vragen niet kunt/wilt beantwoorden.
[..]
Nee, dat gebeurt omdat je mij meeneemt in je post. Nogmaals: Je snapt hoe een forum werkt?
Even aan de andere users: ben ik nu onzin aan het verkondigen of heb ik hier daadwerkelijk met een zuigende feminist te maken?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef marko24 het volgende: maar uiteindelijk moest ik toegeven wat er was gebeurd.
Des te meer heb je haar gekwetst, en des te meer wil ze nu wraak nemen en/of eens rondkijken wat er verder te krijgen is. Reken er maar op dat het van hier alleen nog maar downhill gaat. Voortaan vraag je je bij elke kus af wie je nu weer proeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:12 schreef marko24 het volgende:
Ze is echt extreem traditioneel altijd al geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto'tje van random foto's Danny voor het topic.
Random Pics van de Dag #999
TS vond het wel leuk vrijdagavond nu loopt het wel een beetje uit de hand hoor verder met deze fantasie."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Ze had vast gewoon nog een dotje pacha van z’n voorganger achter de kiezen hangen wat bij Marko naar binnen is gelekt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De reden waarom er getwijfeld wordt aan dat hij de veroorzaker is, is dat de kans op Chlamydia van een pijpbeurt verschrikkelijk klein is.
Gezellig gezinsuitjequote:Op zondag 20 oktober 2024 00:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je moet je vrouw ook gewoon meenemen naar de hoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |