quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Tot vandaag (dus tot ik dit bericht las) had ik nog nooit het verband gelegd tussen een koevoet en de voeten (of poten) van koeien. Zo zie je maar weer. Daar heb ik dus bijna veertig jaar over gedaan.
Uiteraard, anders was de vraag voortijdig.quote:
Nou, G. We zitten nu al ruim een week in spanning. Heb je het nog eens nagezocht?quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:25 schreef Gellius het volgende:
Die afhangende handen en armen zijn wel degelijk een motief bij onze Willem. Ik zou even moeten nazoeken in welke roman de ik-figuur (van bescheiden komaf, maar in zijn ziel natuurlijk een kunstenaar) op zeer subtiele maar niet mis te verstane wijze met zo'n achteloos afhangend ledemaat wordt duidelijk gemaakt dat hij er niet bijhoort, zijn hand (!) overspeeld heeft en teruggeworpen gaat worden in de grijze brij der nietszeggendheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
Heb je het nu nog steeds niet nagezocht, G.?quote:
Schandalig gedrag dit weer. Schandalig.quote:Op zondag 1 december 2024 18:22 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het nog steeds niet nagezocht, JAM.
Zeg, we hebben het hier niet over een afslankkuurtje of de landelijke politiek, G.- het gaat hier toch wel over werk en leven van Willem Brakman. Je moest er toch niet denken dat iedereen zich maar vrij en geroepen voelt om daar zelf hun 'eigen research' naar te doen? Nee, G., zoek jij dat maar eens lekker voor ons uit!quote:Op maandag 2 december 2024 18:34 schreef Gellius het volgende:
Jullie kunnen toch gewoon 'je eigen research doen'?
Kijk, nu wordt het interessant. Welke ordening is er wel, in de boekenkast in huize Gellius?quote:Op maandag 2 december 2024 19:29 schreef Gellius het volgende:
Dit raakt wel aan een gevoelig thema in huize Gellius. Er is namelijk in mijn boekenkast geen Orde. Ik kan vrij eenvoudig 'een Brakman' vinden, maar als dat na inspectie niet de juiste blijkt te zijn, qua afhangende ledematen, is het niet zo dat 'de volgende Brakman' daar pal naast staat. Die staat mogenlijk heel ergens anders. De teerbeminde wordt daar horendol van.
Mijn lief (de Ankersmitkanjer) valt hier over.quote:
Dat is terecht.quote:Op maandag 2 december 2024 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn lief (de Ankersmitkanjer) valt hier over.
Daartoe heb je die jaren. Wat moet je anders met je tijd?quote:Op maandag 2 december 2024 21:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Evenzogoed kost dit jaren van mijn leven, hoor.
Allicht dat van die afhangende handen en armen eens nazoeken!quote:Op maandag 2 december 2024 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Daartoe heb je die jaren. Wat moet je anders met je tijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |