Ik had het wel erg gevonden als ik afgekeurd zou zijn. Ik had nog helemaal geen zin om te gaan werken. En nu is het 30 jaar later en mag ik nog steeds de hele dag spelen. Al merk ik dat 16 uur per dag bezig zijn en met al die zware spullen rondlopen na twee weken wel sneller zwaar wordt dan die 30 jaar geleden.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:49 schreef Z het volgende:
Er werd mij gevraagd of ik dat erg vond. Ik heb toen "nee" gezegd.
Op een bepaalde manier vond ik het ook wel erg, wie wil er nou afgekeurd worden voor iets. Het was om een nogal onzinnige fysieke reden. Ik had het idee dat ze hun quotum al gehaald hadden, of iets dergelijks, dus wat soepeler mochten zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik had het wel erg gevonden als ik afgekeurd zou zijn. Ik had nog helemaal geen zin om te gaan werken. En nu is het 30 jaar later en mag ik nog steeds de hele dag spelen. Al merk ik dat 16 uur per dag bezig zijn en met al die zware spullen rondlopen na twee weken wel sneller zwaar wordt dan die 30 jaar geleden.
Ik ben ook afgekeurd, om een linkeroor dat bij hoge tonen haperde. Zat je daar in je onderbroek te wachten op allerlei tests en uitslagen, werd je ineens uit de rij geplukt, mocht je je aankleden en zei er een al te vriendelijke snor in uniform dat je naar huis mocht.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:44 schreef Z het volgende:
Op een bepaalde manier vond ik het ook wel erg, wie wil er nou afgekeurd worden voor iets. Het was om een nogal onzinnige fysieke reden. Ik had het idee dat ze hun quotum al gehaald hadden, of iets dergelijks, dus wat soepeler mochten zijn.
Ho eens even. Ik mag mijzelfde komende acht dagen nog steeds dertiger noemen. Zo vlug zal het toch niet met die oorlog gaan?quote:Op woensdag 10 september 2025 19:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik bedoel, Gellius en Ringo ontspringen de dans wel, en Z misschien ook wel, maar JAM en ik moeten straks met onze krakkemikkige veertigerslichamen toch gewoon onder de wapenen.
Wat was het leukste aan je tante?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:16 schreef Ringo het volgende:
Mijn tante R. zou vandaag 95 zijn geworden.
Op haar 44ste werd ze weduwe, daar was natuurlijk niks leuks aan, en dat maakte haar wel hard en bitter voor wie het wilde horen, maar voor de kinderen van haar zusje (mijn broer en ik) was zij, zelf tegen wil en dank kinderloos gebleven, altijd lief en redelijk. Toen ik iets ouder werd vond ik ’r wel een rare maar met de kennis van nu zou ik dat als een compliment opvatten. Ze hield van sigaretten en sterke drank, van mannen moest ze weinig meer hebben, alleen de mooiejongensogen van Jos Brink konden haar nog in vervoering brengen.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:48 schreef Lienekien het volgende:
Wat was het leukste aan je tante?
Jos Brink daarentegen, die lustte wel een lulletje.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Op haar 44ste werd ze weduwe, daar was natuurlijk niks leuks aan, en dat maakte haar wel hard en bitter voor wie het wilde horen, maar voor de kinderen van haar zusje (mijn broer en ik) was zij, zelf tegen wil en dank kinderloos gebleven, altijd lief en redelijk. Toen ik iets ouder werd vond ik ’r wel een rare maar met de kennis van nu zou ik dat als een compliment opvatten. Ze hield van sigaretten en sterke drank, van mannen moest ze weinig meer hebben, alleen de mooiejongensogen van Jos Brink konden haar nog in vervoering brengen.
Maar op ’t toneel en de teevee zag je toch niks van die viezigheid! Een kéurige man! En wat de mensen in hun vrije tijd doen motten ze zelf weten!quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:05 schreef JAM het volgende:
Jos Brink daarentegen, die lustte wel een lulletje.
Integendeel, G.: de geruchten over Ron Brandsteder en zijn voorliefde voor de poepseks zijn niet mals. Dat is dan weleenswaar geen mannenliefde, maar toch bijzonder.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:15 schreef Gellius het volgende:
Bovendien waren ze toentertijd allemaal zo: Jos Brink, Willem Ruis, Albert Mol. Ron Brandsteder dan weer niet, maar die was sowieso van de Tros. Daar keek je niet naar.
Wat is de overeenkomst tussen de lottoballen en Willem Ruis? Ze gaan beide tot 41quote:
Heb je er ook nog een paar over Koos Alberts, sigme?quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen de lottoballen en Willem Ruis? Ze gaan beide tot 41
Wat is de overeenkomst tussen sinaasappels en Willem Ruis? Ze komen in een kistje uit Spanje.
Nope. Ik ken denk ik 4 moppen in totaal. Van de twee andere gaat er eentje over sperma en de andere over Bassie&Adriaan en een dubbeltje.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:55 schreef JAM het volgende:
[..]
Heb je er ook nog een paar over Koos Alberts, sigme?
...en wat had Mulisch dan over moppen te zeggen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:58 schreef sigme het volgende:
Ik bewonder Mulisch voor zijn standpunt over moppen. Hij had gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |