Moeten we van het rivm onze houtkachel laten vaccineren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:17 schreef Nyamuk het volgende:
Zelfs het RIVM heeft niets op houtkachels.
Het zijn gewoon weer hetzelfde liedje van dezelfde verdrietige kliek. Het is een beetje voorspelbaar.
Ik adviseer de klagers een mondkapje te dragen. Desnoods twee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moeten we van het rivm onze houtkachel laten vaccineren?
Dan moet je wel een smerig vervuilend barrel rijden, zelfs mijn auto uit 1999 voldoet aan de eisen om in Utrecht te mogen rijden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
Utrecht wat een aids stad is datKan nergens met de auto in ook zo iets belachelijks in dat apengat
quote:
Utrecht Centrum nope Audi TFSI uit 2023quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je wel een smerig vervuilend barrel rijden, zelfs mijn auto uit 1999 voldoet aan de eisen om in Utrecht te mogen rijden.
Al 30 jaar maar er gebeurt helemaal niks hahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]______________________________!
Is continu in het nieuws.
Hier gaan andere gemeenten natuurlijk achteraan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:49 schreef CarbonC het volgende:
Utrecht pakt luchtkwaliteit aan: houtkachel en open haard vanaf 2030 helemaal verboden
Utrecht wil als eerste gemeente van Nederland – en mogelijk ter wereld – het gebruik van de open haard en houtkachels verbieden. In 2030 wil de stad ‘houtrookvrij’ zijn. Per 1 januari 2025 komt er al een verbod op de aanleg van rookkanalen in nieuwbouwwoningen.
heb een houtkachel gehad, nooit meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hier gaan andere gemeenten natuurlijk achteraan.
Maat van me heeft zijn huis totaal verbouwd met houtstook optie. Die kan daar dan 10 jaar van genieten voordat den gestapo langskomt.
Kanker kachel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heb een houtkachel gehad, nooit meer
Een benzine? Waarom zou die niet in Utrecht mogen rijden, die heeft toch geen emissieklasse van 4 of slechter?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Utrecht Centrum nope Audi TFSI uit 2023
*Stervende hoeren kutkankerkachel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Je vergeet hoerige kut.
Kees leeft overigens nog, zag 'm eergisteren.
Mijn niveau.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
*Stervende hoeren kutkankerkachel.
Ik zeg nergens dat ik er niet mag rijden. Waar ik kom in Utrecht daar mogen geen autos komen ongeacht brandstof soort. Daar bij die racexperience in de buurtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een benzine? Waarom zou die niet in Utrecht mogen rijden, die heeft toch geen emissieklasse van 4 of slechter?
https://www.utrecht.nl/wo(...)-en-zero-emissiezone
Aangedikt wc eend onderzoek van een minderheid schreeuwers.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee dus. Zie infographics hierboven.
Hoe veel mensen gingen er voor de cv dood aan longziektes waarvan houtvuur totaal de schuldige is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn natuurlijk ook gewoon kutdingen, maar als iemand zichzelf een longziekte in wil stoken moet ie dat zelf weten.
Ik zeg toch dat ze dat zelf moeten weten. Geen idee hoeveel hout je daarvoor kapot moet stoken trouwens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe veel mensen gingen er voor de cv dood aan longziektes waarvan houtvuur totaal de schuldige is?
Kom daar eens mee. Zolang de mens de mens is, zijn er houtvuren.
Maar hey, zo'n wokejankmuilstadsbestuur denkt dat we ver af staan van onze voorouders, dus doen ze maar.
Hoe veel mensen gingen er voor de cv dood aan longziektes waarvan houtvuur totaal de schuldige is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn natuurlijk ook gewoon kutdingen, maar als iemand zichzelf een longziekte in wil stoken moet ie dat zelf weten.
Denk dat dit de sleutel is:quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hier gaan andere gemeenten natuurlijk achteraan.
Maat van me heeft zijn huis totaal verbouwd met houtstook optie. Die kan daar dan 10 jaar van genieten voordat den gestapo langskomt.
Dus wat grote steden, maar voor de rest is het zo'n probleem niet. Landelijk loopt niemand er warm voor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hadden ze maar niet voor die linkse gekkies moeten stemmen
Een klein deel wel ja, mja het leven heeft gewoon risico's. Een houtkachel raakt veel dieper de menselijke ziel, we leefden in de prehistorie ook rond de warmte van een vuur. Dat zit zo in ons ingebakken. Voor je mentale gezondheid is een houtkachel echt fantastisch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe veel mensen gingen er voor de cv dood aan longziektes waarvan houtvuur totaal de schuldige is?
Kom daar eens mee. Zolang de mens de mens is, zijn er houtvuren.
Maar hey, zo'n wokejankmuilstadsbestuur denkt dat we ver af staan van onze voorouders, dus doen ze maar.
Discogodquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een klein deel wel ja, mja het leven heeft gewoon risico's. Een houtkachel raakt veel dieper de menselijke ziel, we leefden in de prehistorie ook rond de warmte van een vuur. Dat zit zo in ons ingebakken. Voor je mentale gezondheid is een houtkachel echt fantastisch.
Alles moet zo klinisch mogelijk, welkom in de rubbertegelmaatschappij. Ze strippen echt de menselijkheid van ons af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |