Maar punten voor ondervertegenwoordiging zouden kunnen zijn.
1: gemeente beleid
2: wij hebben geen uit eten cultuur zoals in Frankrijk en Spanje bijv.
3: kan ik je niet mee helpen
quote:Ze hebben wel 1 van de betere
Op woensdag 19 februari 2003 21:51 schreef eurotrash het volgende:
in Tilburg zijn te weinig podia.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en in tilburg is het 1 groot feest
quote:Bedoel je echt Tilburg?
Op woensdag 19 februari 2003 21:53 schreef Tburg het volgende:[..]
Ze hebben wel 1 van de betere
en in tilburg is het 1 groot feest
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:jep 1 groot feest, liegen mag toch ?
Op woensdag 19 februari 2003 21:54 schreef Conflict het volgende:[..]
Bedoel je echt Tilburg?
quote:Van Besouwhuis is vet hetfig
Op woensdag 19 februari 2003 21:55 schreef FlyingFox het volgende:
kom maar noar gol danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:jammer dat er alleen maar try-outs zijn
Op woensdag 19 februari 2003 21:56 schreef Conflict het volgende:[..]
Van Besouwhuis is vet hetfig
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In Eindhoven zit helemaal niks speciaals. Alleen 1 sraat met 50 kroegen (waarvan de meeste apres-ski, top40
Om over de omgeving nog maar te zwijgen.
quote:Effenaar
Op woensdag 19 februari 2003 23:13 schreef ghettoman het volgende:
Tilburg heeft tenminste nog de 013.In Eindhoven zit helemaal niks speciaals. Alleen 1 sraat met 50 kroegen (waarvan de meeste apres-ski, top40
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.).Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Om over de omgeving nog maar te zwijgen.
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop