Die zal ts te oud vinden, en daarbij heeft ze al kinderen van iemand anders (die ook nog eens niet blank is geloof ik, shock horror!)quote:
Vind je dan dat vrouwen hun best zouden moeten doen om vrouwelijk over te komen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:33 schreef Droopie het volgende:
Als je een topic opent en onderdanig is het eerste woord wat in je hoofd zit, dan zegt dat wel iets over jouw gedachtengang.
Om op je vraag terug te komen, ja er zijn vrouwen die niet echt hun best doen om vrouwelijk over te komen.. En er zijn vrouwen die er wel hun best voor doen.
Sommige hebben het van nature en sommige niet.
So be it
Ik zou zo'n vrouw niet aankunnen, mijn ervaring is dat ze heel gehaaid zijn. Ik vind dat niet noodzakelijkerwijs een slechte eigenschap, maar in combinatie met mijn karakter zou het voor mij niet goed uitpakken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:30 schreef halfway het volgende:
Nee, ik werk met +/- 30 Oostblokdames en als je van complete stripboeken op hun lichaam houdt, oke.
Voor de rest zijn ze slecht verzorgd dus laat maar zitten.
Dit dus. Een vrouw is per definitie vrouwelijk, anders zou ze geen vrouw genoemd worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind je dan dat vrouwen hun best zouden moeten doen om vrouwelijk over te komen?
Dat zou namelijk ook iets zeggen over jouw gedachtegang.
Iedereen moet doen waar ie zin in heeft of prettig bij voelt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind je dan dat vrouwen hun best zouden moeten doen om vrouwelijk over te komen?
Dat zou namelijk ook iets zeggen over jouw gedachtegang.
Ik vermoed dat TS vrouwelijk definieert in relatie tot zijn wens en oordeel als man.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit dus. Een vrouw is per definitie vrouwelijk, anders zou ze geen vrouw genoemd worden.
Maar uit jouw formulering blijkt net zo goed een definiring van en oordeel over wat wel en niet vrouwelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Iedereen moet doen waar ie zin in heeft of prettig bij voelt.
Zal mij persoonlijk een zorg zijn.
Want een vrouw kan niet vrouwelijk zijn als ze niet op mannen valt?quote:
Nee hoor, maar over het algemeen zie ik daar altijd mannelijkere vrouwen dan op straat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want een vrouw kan niet vrouwelijk zijn als ze niet op mannen valt?
En wat maakt ze dan mannelijker?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:54 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee hoor, maar over het algemeen zie ik daar altijd mannelijkere vrouwen dan op straat.
Je komt er vaak?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:54 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee hoor, maar over het algemeen zie ik daar altijd mannelijkere vrouwen dan op straat.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En wat maakt ze dan mannelijker?
Wojo triggered zeg.quote:
Hier kan ik ook geen informatie uithalen over wat dan wel vrouwelijk en mannelijk zou zijn. Het enige wat je noemt is lengte, dus lange vrouwen zijn dan niet vrouwelijk. Maar lange mannen zijn dat wel? En wat maakt de minder lange mannen ‘richting oosten’ dan mannelijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:54 schreef matigeuser het volgende:
Klopt. Daar staat tegenover dat Nederlandse mannen ook minder mannelijk zijn geworden. Ik denk dat dat een wisselwerking heeft op elkaar. En inderdaad, als je richting het oosten rijdt, worden vrouwen vrouwelijker, maar mannen ook mannelijker.
Volgens mij zit er iets in het drinkwater of ons eten of de lucht. Ik denk dat het vooral hormonaal bepaald is.
Daarnaast is het ook een stukje cultuur. We hebben het 'te goed'. Als je meer moet 'vechten' om te overleven, word je vanzelf mannelijker.
Daarnaast is lengte ook een ding natuurlijk. Het is een race to the bottom geworden (of moet ik zeggen, to the top...) We zijn al het langste volk ter wereld. En al die lange vrouwen, willen natuurlijk een ng langere man. En als je deze cyclus een paar generaties herhaalt, dan kom je uit op een volk met veel groot gebouwde lange vrouwen. En ja, dat is gewoon niet zo vrouwelijk als een dun gebouwde latina van 1.60.
Doe met deze informatie wat je wilt. Waarschijnlijk niks. Prima hoor. Maar inderdaad, het heeft wel allemaal effect op ons als volk.
OK. Dus kort haar en weinig make up is niet vrouwelijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Wojo triggered zeg.
Wat ze mannelijker maakt? Korte haren, minder make up, minder kleurige kleding, gedrag ooit.
Ik kwam wel eens in een pottentent ja, een vriendin van me is lesbisch dus ik ging wel eens mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |