spermatozoīdequote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
wat een simps, dit is hoe gooners eindigen
Je lul ergens inhangen waar een dag ervoor een ander dat heeft gedaan is top. Een ander nog aanmoedigen ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:40 schreef Abid-Meher het volgende:
Altijd dat klote gepraat over de gym. Wat een infantiele zeik, beetje met gewichtjes aansloten in een overdekte gebouw. Super treurig, alsof je dan wat bereikt hebt. Ik heb respect voor militair personeel of mensen in andere zware beroepen, maar wat gaatjes met hun tanktop in de sportschool vind ik zwaar infantiel. Hetzelfde als mensen die op vakantie gaan om zichzelf te vinden.
dagelijks het weer bericht posten is ook onzin.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je lul ergens inhangen waar een dag ervoor een ander dat heeft gedaan is top. Een ander nog aanmoedigen ook.
Goed bezig hoor.
Ik krijg iedere avond een melding wat voor weer het morgen gaat worden. Perfect.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:56 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
dagelijks het weer bericht posten is ook onzin.
ik kijk naar buiten hoe het weer is, of ik zie het meteen op mijn telefoon
GOEDZO NIELS DALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE VAMOOOOOOOOOOOOS
Ik kijk soms ook vooruit, en de app die ik gebruik heeft vaak wel goede voorspellingenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg iedere avond een melding wat voor weer het morgen gaat worden. Perfect.
Wat maakt dat uit als een vrouw een andere lul in haar heeft gehad? Lekker middeleeuws denken, net zoals de islam waarbij een vrouw geen enkele waarde meer heeft zodra haar maagdenvlies is doorboord. Nee sorry, ik ben een modern mens met moderne opvattingen, ik geloof niet in kerkelijke waarden. Ik ben humanist, ik laat mij niks opleggen door de Joods-Christelijke waardes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je lul ergens inhangen waar een dag ervoor een ander dat heeft gedaan is top. Een ander nog aanmoedigen ook.
Goed bezig hoor.
👀quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:23 schreef Fok-it het volgende:
Hopelijk heb jij jezelf kunnen vinden in Berlijn @:Ama
Lekker maat, volgende keer P1.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
P5 gepakt tijdens de GP van Imola
YES.
Het weekend begint goed
Zou ik te veel voor moeten oefenen denk ik. Dan heb ik geen tijd meer voor races in andere klassen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:22 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Lekker maat, volgende keer P1.
Veel succes! Maak er wat moois vanquote:
Je moet je sowieso ook op de vrouwen focussen. Binnenkort geen maagd meer. Mega beasted.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou ik te veel voor moeten oefenen denk ik. Dan heb ik geen tijd meer voor races in andere klassen.
Helemaal waar held.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:37 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Je moet je sowieso ook op de vrouwen focussen. Binnenkort geen maagd meer. Mega beasted.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |