Waarom verlaag jij je zo?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon proberen aan te raken verder niets
Ik verhoog me alleen maarquote:
Niels ziet deze een beetje goed uit?quote:
Luchtverdedigings- en commandofregat Zr. Ms. Tromp Zeven provinciën-klasse.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Niels ziet deze een beetje goed uit?
Ik vermoed dat het hier niet om een Fregraat gaat, daar er maar twee masten zijn
https://www.bluebrixx.com(...)et-BlueBrixx-Special?
[ afbeelding ]
als zeeman kan ik zeggen dat deze er erg goed uitzietquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Niels ziet deze een beetje goed uit?
Ik vermoed dat het hier niet om een Fregraat gaat, daar er maar twee masten zijn
https://www.bluebrixx.com(...)et-BlueBrixx-Special?
[ afbeelding ]
Dat is een modern fregrat, maar die van vroeger hadden drie masten of heb ik nooit goed opgelet vroeger.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Luchtverdedigings- en commandofregat Zr. Ms Tromp Zeven provinciën-klasse.
https://www.defensie.nl/organisatie/marine/eenheden/schepen/zr-ms-tromp
[ afbeelding ]
Bal als in feestje. Kom ik ook als bestralend middelpunt.......quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een prothesebal plaatsen?
Schepen roesten waar je bij staat. Let op dat zwarte ding.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:12 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat is een modern fregrat, maar die van vroeger hadden drie masten of heb ik nooit goed opgelet vroeger.
Wel een mooi dingen de deze, alleen een beetje roestig niet?
Het ziet er wel mooi uit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Schepen roesten waar je bij staat. Let op dat zwarte ding.
SMART-L RADAR (RAdio Detection And Ranging)
Signal multibeam aquisitie ranging tracking op de L-band.
Fijn dat je respect voor de rest hebt maar van mij houdt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:11 schreef Solotovski het volgende:
Goedemorgen mensen waar ik respect voor heb en hallo abid
Dit begrijp je verkeerd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Fijn dat je respect voor de rest hebt maar van mij houdt.
Ik mag jou ook heel graag, maar no homo.
Dank jequote:Op zondag 20 oktober 2024 12:11 schreef Solotovski het volgende:
Vriendelijk bedankt, een gezegende dag.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:11 schreef Solotovski het volgende:
Jij ook, jij bent toch wel een van de harde nieuwe boys hier.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Vriendelijk bedankt, een gezegende dag.
Dankje @Solotovskiquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:54 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij ook, jij bent toch wel een van de harde nieuwe boys hier.
Blokkeer die kneus nou gewoonquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:58 schreef Solotovski het volgende:
Abid hoe voelt het om geen leven te hebben?
Hoe zet ik iemand daar opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |