SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh moest ik wel goed kijken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check die sjaal en oorwarmers dan.
okequote:
wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dud0r weggejaagd onbewust.
daarvoor hoef ik maar naar buiten te kijkenquote:
Inmiddels zie ik weer wat buiten, maar het was wel echt soepig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
[..]
wat heb je gedaan?
[..]
daarvoor hoef ik maar naar buiten te kijken
Neuh, vooral wat lui achtereen die geen zin hadden om 'm aan te passen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:52 schreef Ama het volgende:
Oh mijn random bos plaatje is nu ook een standaard OP dingetje ineens?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
nu snap ik die grote gecko gerries elke keer, zit een medium size gecko hier binnen
hier is het nog steeds best witquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inmiddels zie ik weer wat buiten, maar het was wel echt soepig.
Ja moest goed kijken maar mobiel valt dat sowieso niet op. :pquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
oorwarmers en sjaal is geen winter?
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:43 schreef Ama het volgende:
Is het nog te vroeg voor de wintereditie van mijn UI?
Noem hem Gordonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
nu snap ik die grote gecko gerries elke keer, zit een medium size gecko hier binnen
cakequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:59 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanmiddag even langs een vriendin en als ik dan terug ga naar huis ga ik even alles halen om cake te gaan bakken.
Gekko Heuckerothquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |