SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Het is de weg naar de vriezer die het probleem isquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het water bevriest heb je daar geen last van
Vriezer op het aanrecht naast de kraan zetten een optie?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is de weg naar de vriezer die het probleem is
Helaas.. en aangezien ik geen LTVDK heet komt de kraan ook niet in een awkward positie naast de vriezer. Dus wordt een nieuw bakje kopen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriezer op het aanrecht naast de kraan zetten een optie?
Of de vriezer in de gootsteenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriezer op het aanrecht naast de kraan zetten een optie?
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helaas.. en aangezien ik geen LTVDK heet komt de kraan ook niet in een awkward positie naast de vriezer. Dus wordt een nieuw bakje kopen.
Mijn kraan zit overigens schuin tegenover mijn vriezerquote:
Ahja, dan zit er niets anders op iddquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helaas.. en aangezien ik geen LTVDK heet komt de kraan ook niet in een awkward positie naast de vriezer. Dus wordt een nieuw bakje kopen.
Ja als je het zo bekijkt is die kraan nog redelijk normaalquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat onze foqueville keukenarchitect weer in the house is
Dus een diagonaal ijswater spoor door je keuken?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kraan zit overigens schuin tegenover mijn vriezer
Kom vechten dan gletsjermiepquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat onze foqueville keukenarchitect weer in the house is
ik weetquote:
Hey leuk gaan we het weer over je kraan hebben?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kraan zit overigens schuin tegenover mijn vriezer
Nee, ik maak niet zo vaak ijsblokjesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus een diagonaal ijswater spoor door je keuken?
Al was het maar omdat één van de KSC'ers het meldtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:01 schreef Ygritte het volgende:
Als GRMBL ooit z’n huis gaat verkopen weet ik zeker dat ie in het funda topic terecht komt
Ja dat krijg je met zo'n kraanlocatiequote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik maak niet zo vaak ijsblokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |