SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Er was een borrel gepland door de grote baas op 31 oktober, maar die heeft hij verplaatst. Kunnen mijn plannen tenminste door gaan op de belangrijkste dag van het jaarTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
We gaan het niet weer over sokken hebbenTrotste mama van Ambar
We hadden het over heksen en offering van mannenTrotste mama van Ambar
Ik heb zelf een auto, maar ik probeer altijd zoveel mogelijk op de fiets te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, dan iemand met een auto lief vragen?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
We gaan het niet weer over sokken hebben
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
volgens mij is dat onderwerp ook weer klaar en moeten we het nu over fietsen hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
We hadden het over heksen en offering van mannenSmile, it's free therapy.![]()
Oh nou dan de auto pakken en tig emmers meenemenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zelf een auto, maar ik probeer altijd zoveel mogelijk op de fiets te doen.![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
We wijken wel altijd wel weer snel af van de onderwerpen die mij aansprekenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
volgens mij is dat onderwerp ook weer klaar en moeten we het nu over fietsen hebbenTrotste mama van Ambar
weet niet of echt maar en wal redded en hondje
https://x.com/Whitepearl_N/status/1846902036140564857![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
volgens mij is dat onderwerp ook weer klaar en moeten we het nu over fietsen hebben
Dit is een begin.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een begin.![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Offer je op 31 oktober ook al mannen? Dan heb je wel een drukke maand nuquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was een borrel gepland door de grote baas op 31 oktober, maar die heeft hij verplaatst. Kunnen mijn plannen tenminste door gaan op de belangrijkste dag van het jaar
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Ik heb een ping vanavond
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: