SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Boodschappen worden vanavond bezorgd met onder andere chips, speculaasbrokken, kaas en kruidnoten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spareribs, loaded nacho's, autodrop, kapsalon, wijn![]()
#viesdik wordenquote:
Ben ik al.quote:
Wel een Game of Thrones-winter dan.quote:
Die kunnen ook niet zelfstandig naar de trein.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
blinde mensen die auto gaan rijden, echt een top idee
Oh nee?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die kunnen ook niet zelfstandig naar de trein.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben ik al.
[..]
Wel een Game of Thrones-winter dan.
Nu ik erover nadenk is dat een grove onderschatting van de superkrachten van blinde mensen.quote:
Kaasquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Boodschappen worden vanavond bezorgd met onder andere chips, speculaasbrokken, kaas en kruidnoten.
Gast, kom eens wat vaker buiten je bubbel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk is dat een grove onderschatting van de superkrachten van blinde mensen.
Squishquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ben drie kilo aangekomen sinds ongeluk
Die heb ik al opgemaakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet mijn zomerreserves nog opmaken
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die kunnen ook niet zelfstandig naar de trein.
En dan nog met pindakaas of leverworst of zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, combinatie van. Boterhammen met boter is de meest heftige aversie, de geur daarvan kan ik al niet hebben. En dan heb je nog mensen die smakken/met hun mond open eten en of praten. Echt gatverfuckingdamme
![]()
![]()
Ik vind de geur van boter erger dan pindakaas eigenlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan nog met pindakaas of leverworst of zo.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk is dat een grove onderschatting van de superkrachten van blinde mensen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet mijn zomerreserves nog opmaken
oh maar 3kg erbij vind ik nog meevallen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ben drie kilo aangekomen sinds ongeluk
of kaas en vleeswarenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan nog met pindakaas of leverworst of zo.
idem hier, ik snap ook niet hoe dat zo intens kan zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de geur van boter erger dan pindakaas eigenlijk.
Maar ik walg serieus van boter.
Maar zo werkt het wel een beetje. Leuk dat jij dat niet ziet, maar wij lellukerds hebben daar echt wel moeite mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Vriendin van mij had gisteren gereageerd op de foto's, reactie was 'ohhhhhhhh wat vreselijk!!!'![]()
![]()
en daarna 'jij staat er wel super knap op!!!' van die opmerking werd ik gewoon een beetje boos ofzo merkte ik. Een soort 'laat mij erbuiten' gevoel ofzo. Denk niet dat ze zelf doorheeft dat zij degene is die 'knap' als iets goed ziet en daarmee 'lelijk' als iets fout en ik wil die classificaties niet.
Misschien nog keer op ander moment bespreken dat ik daar echt moeite mee heb en al het plezier van foto's bij mij weghaalt eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |