Heb het niet helemaal gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zei het toch, gelijk een robbery in het eerste gevecht in het voordeel van iemand wiens achternaam endigt op ov
Wow, inderdaad...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:25 schreef FundsAreSafu het volgende:
Eerste ronde was een beetje afwachtend maar deze tweede ronde van Ferreira - Magomedov is geweldig
Graag gedaan, zo ben ik 🙂quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
245 posts in 15 jaar tijd, wat een eer dat je op me reageert
Jup... Ik heb het niet gezien, maar lees dat er veel commentaar op is. Die 30-27 schijnt totaal niet rechtvaardig te zijn. Goh, ik hoop toch dat het bij de main card anders gaat zijn of (t)ko's of submissions regent. Hoe werk dat dan met die judges? Kan de UFC ze niet invliegen ofzo, hoe kan het toch dat zoiets gebeurd?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zei het toch, gelijk een robbery in het eerste gevecht in het voordeel van iemand wiens achternaam endigt op ov
Whittaker moet Chimaev maar gewoon KO slaan, het is niet andersquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jup... Ik heb het niet gezien, maar lees dat er veel commentaar op is. Die 30-27 schijnt totaal niet rechtvaardig te zijn. Goh, ik hoop toch dat het bij de main card anders gaat zijn of (t)ko's of submissions regent. Hoe werk dat dan met die judges? Kan de UFC ze niet invliegen ofzo, hoe kan het toch dat zoiets gebeurd?
Je weet waar dit evenement is he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je weet waar dit evenement is he?
Ik manifesteer dat dat ook gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:43 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Whittaker moet Chimaev maar gewoon KO slaan, het is niet anders
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben meer voor Roger Whittaker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |