kamzat is een terrostischse plofkipquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef Discombobulate het volgende:
Wel heel knap dat zo zo vreselijk veel gewicht kunnen verliezen en het er binnen no time weer bij te krijgen. Is Khamzat een echte middleweight? M.a.w. heeft Whittaker in dat opzicht een voordeel bij hem?
We're gonna find out tomorrow brothas, October 26thquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:22 schreef Discombobulate het volgende:
Nog één nachtje slapen.![]()
![]()
![]()
Voor mij twee, want ik kijk zondagochtend. Ja, ik weet het.
Moest denken aan begin vorig jaar, Imavov (194) vs. Strickland (204).quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
10 pond te zwaar, wat is dat nou weer voor idioot
Eens op Ankalaev na. Hij heeft een grote bek en een leuk cv, dat welquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:38 schreef Nober het volgende:
Ilia Topuria (c) vs. Max Holloway
Robert Whittaker vs. Khamzat Chimaev
Magomed Ankalaev vs. Aleksandar Rakić
Lerone Murphy vs. Dan Ige
Sharabutdin Magomedov vs. Armen Petrosyan
Het liefst zou ik zien dat ze knieën naar het hoofd op de grond zouden laten toestaan ook net zoals in Pride. Je wilt dan niemand in je side-mount of north-south positie hebben en je krijgt daardoor veel meer actie op de grond.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hopelijk worden soccer kicks legaal
Hoe vet dat ook is, ze zijn gewoon te gevaarlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hopelijk worden soccer kicks legaal
Volgens mij zijn ze daar ook mee bezigquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:48 schreef Lemoir het volgende:
[..]
Het liefst zou ik zien dat ze knieën naar het hoofd op de grond zouden laten toestaan ook net zoals in Pride. Je wilt dan niemand in je side-mount of north-south positie hebben en je krijgt daardoor veel meer actie op de grond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nober op 26-10-2024 15:41:07 ]
Heb het niet helemaal gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zei het toch, gelijk een robbery in het eerste gevecht in het voordeel van iemand wiens achternaam endigt op ov
Wow, inderdaad...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:25 schreef FundsAreSafu het volgende:
Eerste ronde was een beetje afwachtend maar deze tweede ronde van Ferreira - Magomedov is geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |