Denk dat weinigen hier via de legale weg kijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:07 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is dat toch met HBO Max. De ene keer staat je zoekopdracht bovenaan en de andere keer kan je niks vinden?
Ik wel hoor, kijk iedere week en het kost geen reet dus waarom niet. Als ik in Murica woonde en PPV prijzen moest betalen zou ik het ook illegaal doenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat weinigen hier via de legale weg kijken.
Ja, volgens mij best veel hoor via HBO Max. Is 5 eurootjes duurder dan Discovery Plus.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik wel hoor, kijk iedere week en het kost geen reet dus waarom niet. Als ik in Murica woonde en PPV prijzen moest betalen zou ik het ook illegaal doen
Zo niet, Whittaker ronde 3,4 of 5 tko of decision win, maar een win sowieso.quote:
Ik hoop zooo(!) dat Topuria klappen gaat krijgen van Max. Qua vechtstijl kan ik die Topuria wel waarderen, maar zijn persoonlijkheid is vreselijk, Conor-wannabe. Helaas zegt mijn gevoel dat Topuria de eerste gaat zijn die met een KO van Max gaat winnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:28 schreef FundsAreSafu het volgende:
Topuria zegt dat hij aan het begin van het gevecht gelijk naar de grond gaat wijzen, zou wel een topshow zijn
Hoe goed is Topuria op de grond eigenlijk? Met boksen wint Holloway niet van hem ben ik bang. Zijn snelheid is echt van een andere orde, maar ik zou als ik Holloway was hem naar de grond trekken. En zo'n vechter is Holloway niet. Ik denk dat Topuria dit gaat winnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:45 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Ik hoop zooo(!) dat Topuria klappen gaat krijgen van Max. Qua vechtstijl kan ik die Topuria wel waarderen, maar zijn persoonlijkheid is vreselijk, Conor-wannabe. Helaas zegt mijn gevoel dat Topuria de eerste gaat zijn die met een KO van Max gaat winnen.
15 wins waarvan 8 by submission, erg slecht op de grond zal hij dus niet zijn...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe goed is Topuria op de grond eigenlijk? Met boksen wint Holloway niet van hem ben ik bang. Zijn snelheid is echt van een andere orde, maar ik zou als ik Holloway was hem naar de grond trekken. En zo'n vechter is Holloway niet. Ik denk dat Topuria dit gaat winnen.
Precies, Max zal het vooral van zijn reach voordeel moeten hebben. Boksend is Max, denk ik, beter. Alleen heeft Topuria wel die heerlijke combo waar hij genoeg mee neer heeft gekregen!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
15 wins waarvan 8 by submission, erg slecht op de grond zal hij dus niet zijn...
quote:MAIN CARD (DAZN pay-per-view, 4 p.m. ET - 22:00 NL)
(256.8) Francis Ngannou vs. Renan Ferreira (261.5) – for heavyweight superfights title
(144.5) Cris Cyborg vs. Larissa Pacheco (144.1) – for women’s featherweight superfights title
(184.7) Johnny Eblen vs. Fabian Edwards (184.9) – for Bellator middleweight title
(146) Husein Kadimagomaev vs. Zafar Mohsen (145.8)
(155.8) A.J. McKee vs. Paul Hughes (155.8)
PRELIMINARY CARD (ESPN+, 1:30 p.m. ET - 19:30 NL)
Marcos Breno (136) vs. Raufeon Stots (135.8)
(154.9) Dedrek Sanders vs. Makkasharip Zaynukov (153.6)
(145.9) Nacho Campos vs. Ibragim Ibragimov (145.5)
(145.5) Taha Bendaoud vs. Tariq Ismail (145.1)
https://mmajunkie.usatoda(...)ng-jiu-jitsu-matchupquote:Umar Nurmagomedov no longer will headline ADXC 7 next week in Abu Dhabi.
The UFC bantamweight standout was set to grapple former Bellator champion Eduardo Dantas in a no-gi featherweight match Oct. 25 at Mubadala Arena. The event takes place one day before UFC 308 at Etihad Arena in Abu Dhabi, which is headlined by a featherweight title fight between champion Ilia Topuria and Max Holloway.
But Nurmagomedov (18-0 MMA, 6-0 UFC) has been pulled from the event, a person with knowledge of the move told MMA Junkie on Friday. The person spoke on condition of anonymity because ADXC has not yet made the change official.
No official reason was given for Nurmagomedov’s removal from the event, but in recent weeks rumors about his next UFC fight have ramped up. Although he is gunning for a shot at new champion Merab Dvalishvili, who won the belt from Sean O’Malley at UFC 306, Nurmagomedov also has been linked to a main event in Tampa, Fla., in December against Song Yadong.
Nurmagomedov is fresh off a main event win over Cory Sandhagen at UFC on ABC 7 in August in Abu Dhabi. The undefeated 28-year-old emerged as a title contender and was expected to be Dvalishvili’s first attempted title defense, though the champ reportedly is not yet ready to fight.
Dantas, a two-time Bellator champion, is a second degree jiu-jitsu black belt with seven wins by submission. The 35-year-old Brazilian’s most recent appearance in MMA came in May 2023 – a decision loss to Denis Lavrentyev at RCC 15.
Appropriately timed, reports of a new grappling matchup for the event surfaced Friday with former UFC flyweight standout Muhammad Mokaev against UFC young rising star Raul Rosas Jr., which certainly will take some of the sting off losing Nurmagomedov from the event for fans. The promotion then made it official.
hij kan ook nog gewicht missen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zo niet, Whittaker ronde 3,4 of 5 tko of decision win, maar een win sowieso.
16/10 Hiestand out, Smotherman inquote:Main Card (ESPN+ at 7 p.m. ET - 01:00 🇳🇱)
(185.5) Anthony Hernandez #13 vs. #14 Michel Pereira (185.5)
(135.5) Rob Font #10 vs. #12 Kyler Phillips (135.5)
(126) Charles Johnson vs. Su Mudaerji (126)
(135.5) Jake Hadley vs. Cameron Smotherman (135.5)
(144.5) Darren Elkins vs. Daniel Pineda (145.5)
Preliminary Card (ESPN+ at 4 p.m. ET - 22:00 🇳🇱)
(125.5) Matheus Nicolau #7 vs. #14 Asu Almabayev (125.5)
(135.5) Brad Katona vs. Jean Matsumoto (135.5)
*(139) Joselyne Edwards vs. Tamires Vidal (135.5)
(115.5) Jessica Penne vs. Elise Reed (115)
(115.5) Melissa Martinez vs. Alice Ardelean (115)
(251) Austen Lane vs. Robelis Despaigne (264)
*Edwards voor de derde keer het gewicht niet gehaald in de UFC, tweede poging een kwartier na de eerste poging van 139.5 kwam uit op 139lbs
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-october-19-2024
https://en.m.wikipedia.or(...)ernandez_vs._Pereira
https://www.tapology.com/(...)6368-ufc-fight-night
Post-fightquote:A bantamweight bout between Jake Hadley and Brady Hiestand was scheduled for this event. However, Hiestand withdrew from the fight for unknown reasons and was replaced by promotional newcomer Cameron Smotherman on under one week's notice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen elleboogstoot. Verder volgens mij ook 't zelfde.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:34 schreef manny het volgende:
Ronaldo in the house….
Zit even de regels te kijken, maar dat lijkt min of meer zelfde als ufc. Als ik me niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |