SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
God ja nou dat is echt zo enorm waarschijnlijk dat ik daar NU METEEN iets voor moet bedenken!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar wat als ze je nou ineens bespringen?
Nee maar als ze hier via google uitkomen ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Normale mensen zitten toch helemaal niet op FOK!. Ha
Ja denk ik ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Als normale mensen een keer toevallig in de KSC uitkomen moeten ze toch ook denken dat wij op een andere planeet leven.
Amai, da zou wa zijn zunne.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar wat als ze je nou ineens bespringen?
netjes weggeëpileerdquote:
Vrouwenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. Ik ga naar Gent en dat is machtig interessant. En ja, ook wat vrouwen ja, ook
Wat heb jij tegen vrouwen?quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
we kunne kwiwi niet eens out-Belgen.
echt GEEN lol aan dit gewoon
Thanks!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, even vrouwenhaatuurtje ter mentale ondersteunimg van reccie
je bent zelf een onmensquote:
Met de trein vriendje?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. Ik ga naar Gent en dat is machtig interessant. En ja, ook wat vrouwen ja, ook
Wat als we allemaal onmensen zijn?quote:
Beiaardier van de Baardquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn baard is deel van mijn identiteit.
Je bent zelf!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee het ligt aan de vrouwen. Allemaal bitches, bah
Klokke Roelandquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja niet alleen 7 daben en niet alleen die kant ofquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoerig veel wegwerkzaamheden komende 7 dagen die kant op.
Kunnen ze niet terug naar hun eigen land?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja nu is t wel extreemquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja niet alleen 7 daben en niet alleen die kant of
Wij zijn vroeger eens naar het Beiaardmuseum geweest. Daar maakten mijn broers en ik bejaardenmuseum van.quote:
Dan zijn vrouwen nog nét iets meer onmensen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als we allemaal onmensen zijn?
Zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Kunnen ze niet terug naar hun eigen land?
Hmmquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zijn vrouwen nog nét iets meer onmensen.
Hadden vrouwen niet hun eigen planeet?quote:
Ik kom al maanden nog maar heel weinig.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja je moet eerst een tijdje wegblijven om eenen
te krijgen blijkbaar.
Hardop gelachenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom al maanden nog maar heel weinig.
Zou Musk daarom zo druk met die raketten zijn?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hadden vrouwen niet hun eigen planeet?
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou Musk daarom zo druk met die raketten zijn?
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom al maanden nog maar heel weinig.
als je nuchter bent horen wij hier bijna altijd hoe erg je er niet je best voor doet, dus ja weenie of dat nou zo bijzonder is dat er dan ook niks uitkomt?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik sta er soms zelfs wel eens van te kijken hoeveel supervrouwen ik om me heen heb zonder dat dat literally anywhere tot iets romantisch leidtHet is gewoon bijzonder om te zien
Niet in de zin van dat het wel wat zou worden ofzo. We willen beiden echt platonisch. Wel dat we zeer waarschijnlijk binnenkort gaan lunchen. En we werken nog aan het bellen. Gister begonnen we lekker vroeg, konden we ook vroeg gaan slapen. Nou het idee was leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, misschien toch nog een bunker laten bouwenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou Musk daarom zo druk met die raketten zijn?
groei een baardquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik sta er soms zelfs wel eens van te kijken hoeveel supervrouwen ik om me heen heb zonder dat dat literally anywhere tot iets romantisch leidtHet is gewoon bijzonder om te zien
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet in de zin van dat het wel wat zou worden ofzo. We willen beiden echt platonisch. Wel dat we zeer waarschijnlijk binnenkort gaan lunchen. En we werken nog aan het bellen. Gister begonnen we lekker vroeg, konden we ook vroeg gaan slapen. Nou het idee was leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap je nog wel?![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat laat wat te wensen over momenteel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap je nog wel?![]()
Nee dat is gewoon niet waar. Dan zou er normaal gesproken van alles "vanzelf" gebeuren. Dat is ook nietzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:53 schreef Crack_ het volgende:
als je nuchter bent horen wij hier bijna altijd hoe erg je er niet je best voor doet,
mijn ervaring is dat er vanzelf bijzonder weinig gebeurd eigenlijk, maar is ook maar mijn visiequote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon niet waar. Dan zou er normaal gesproken van alles "vanzelf" gebeuren. Dat is ook nietzo.
ja daar kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef Crack_ het volgende:
mijn ervaring is dat er vanzelf bijzonder weinig gebeurd eigenlijk,
"Ooooh Fles, wat een woest aantrekkelijke baard! Kom, we gaan trouwen en kindjes maken. Hoe heet je in het echt?"quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon niet waar. Dan zou er normaal gesproken van alles "vanzelf" gebeuren. Dat is ook nietzo.
Is dat voor mannen ook lekkerder slapen op hun kussen dan? Net als voor vrouwen met geschoren benen in bed?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na ruim een week weer eens geschoren. Dat voelt toch een stuk prettiger aan.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar kan ik het alleen maar mee eens zijn
Vulpen doet zijn werk nog in de filofaxquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoe is het hoog in de bergen? En met je vulpen?
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet in de zin van dat het wel wat zou worden ofzo. We willen beiden echt platonisch. Wel dat we zeer waarschijnlijk binnenkort gaan lunchen. En we werken nog aan het bellen. Gister begonnen we lekker vroeg, konden we ook vroeg gaan slapen. Nou het idee was leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig beginnen jullie rustig. Heeft FOK! nog pauze om 3.45 uur trouwens?
Gaat elke dag mee acclimatiseren in de broekzakquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vulpen doet zijn werk nog in de filofax![]()
Hoe is het met die van jou?
wat ga je morgen ontbijtenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu wil ik het gewoon het liefst weer over wat anders hebbenWant zelfs al zal het allemaal vast wel mijn schuld zijn, prima. Ik wil hier weg
bijna weekendquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu wil ik het gewoon het liefst weer over wat anders hebbenWant zelfs al zal het allemaal vast wel mijn schuld zijn, prima. Ik wil hier weg
Heb je een vulpen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het iiiiiiiiis groen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
yoghurt met cruseli met chocoladestukjes en warme kersenquote:
Mijquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het iiiiiiiiis groen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
yoghurt met cruseli met chocoladestukjes en warme kersen
ja ooit eentje van mijn ouders gekregen toen ze 25 jaar getrouwd warenquote:
Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat voor mannen ook lekkerder slapen op hun kussen dan? Net als voor vrouwen met geschoren benen in bed?
maar waar die gebleven zijnquote:
Nou dan gaan we toch gewoon een beetje? Tochquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]damn
ik doe beetje met je mee, maar dan met yoghurt en cruesli met chocolade + een banaan
wat huhquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee wij vullen de pennen met potjes inkt.
ik vind het nu spannend wordenquote:
Vooral voor linkshandigen, ineens was je hand permanent blauw.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar waar die gebleven zijnzouden ze nu nog schrijven met vulpen trouwens? op basisschool? Was toen echt een ding, die overstap van potlood naar vulpen
Ik lange tijd nog wel, maar uiteindelijk toch naar Japanse fine-liners gegaan, veel dunnere punt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar waar die gebleven zijnzouden ze nu nog schrijven met vulpen trouwens? op basisschool? Was toen echt een ding, die overstap van potlood naar vulpen
He watquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat huh
[..]
ik vind het nu spannend worden
Schijf er dagelijks mee. Net als @kwiwiquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat wij gewoon een soort sociaal experiment zijn en mensen grof geld voor abo's neertellen om deze premium content te mogen volgenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Als normale mensen een keer toevallig in de KSC uitkomen moeten ze toch ook denken dat wij op een andere planeet leven.
Geen idee, normaal slaap ik rond die tijd toch echt al wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Gelukkig beginnen jullie rustig. Heeft FOK! nog pauze om 3.45 uur trouwens?
weet er alles vanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral voor linkshandigen, ineens was je hand permanent blauw.
Heh, maar eigenlijk wil je als iris van b&b vol liefde?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, normaal slaap ik rond die tijd toch echt al wel.
En ja dat rustig aan doen, dat is gewoon een beetje het hele probleem zeg maar.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hé kijk nou, de verloren dochter prinses.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
weet niet of ik hier nog wel iets te zoeken heb eigenlijk
had jij een groene pen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet er alles vanen ik heb 24/7 klamme handen, top combinatie. Als god bestaat vind ik hem niet lief.
dat klinkt tofquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik lange tijd nog wel, maar uiteindelijk toch naar Japanse fine-liners gegaan, veel dunnere punt.
En minder vlekken.
Jazeker wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Bitchesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vriendje ik heb laatst een setje voc munten op de kop getikt. Mega blij mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
djeez.
Wat je al niet moet bereiken om iets voor te stellen
Ok JD Vancequote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn baard is deel van mijn identiteit.
Ik lig tegenwoordig soms al voor 23 uur te pitten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, normaal slaap ik rond die tijd toch echt al wel.
En ja dat rustig aan doen, dat is gewoon een beetje het hele probleem zeg maar.
jaaaquote:
oh wauwquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Schijf er dagelijks mee. Net als @:kwiwi
huh, nee, ik had gewoon rood zoals iedereenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
had jij een groene pen?
Bij ons had je blauw en rood (je kon kiezen!) maar de linkshandigen kregen een groene.
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee, heb me al jarenlang niet meer gladgeschorenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat voor mannen ook lekkerder slapen op hun kussen dan? Net als voor vrouwen met geschoren benen in bed?
Dat programma kijk ik niet dus geen idee wat Iris wil.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heh, maar eigenlijk wil je als iris van b&b vol liefde?
de lichtjes langs de schelde?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lichtje is uit voor vanavond gok ik
beter idee iddquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker wat anders gaan doen en we zien je morgen weer![]()
Heb ik ook met balpennen, maar ik schrijf dan ook linkshandig met rechtsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral voor linkshandigen, ineens was je hand permanent blauw.
geen idee hoe het is voor vrouwen met geschoren benen maar ik slaap aanzienlijk beter als ik mij geschoren hebquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg op voor veel stapjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lichtje is uit voor vanavond gok ik
ga je nu topografie vragen aan mij stellen? zou dat niet doenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
de lichtjes langs de schelde?
loopt die door Gent?
wat?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook met balpennen, maar ik schrijf dan ook linkshandig met rechts
fris en fruitigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg op voor veel stapjes.
Gent, dat ligt naast Canada.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga je nu topografie vragen aan mij stellen? zou dat niet doen
grinnik google leert me dat de schelde idd door gent heen komtquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vroeger toen we het nog over wilgen hadden.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lig tegenwoordig soms al voor 23 uur te pitten.
Zit hij ook zo in elkaar? En ben je ondertussen nog wel met Ingress bezig?
Waarom afstoffen? Een dikke laag stof laat toch juist zien hoe oud en goed geconserveerd het isquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel ineens zin om mijn kabinet vol waardevolle tierlantijnjes te stoffen
Gisteren al gedaan, maar dan nog
Wat is de mooiste provincie van Nederland?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier wel, want werkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg op voor veel stapjes.
canada is dat dwergstaatje in italie toch?quote:
ik HAAT stofquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom afstoffen? Een dikke laag stof laat toch juist zien hoe oud en goed geconserveerd het is
Dat heeft niks met topografie te makenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat is de mooiste provincie van Nederland?
ergens linksquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
grinnik google leert me dat de schelde idd door gent heen komt
Dat het schrift italic naar links is zeg maar en je hand steeds over de inkt gaat?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook met balpennen, maar ik schrijf dan ook linkshandig met rechts
Ik schrijf 'bovenhands', eigenlijk op de manier zoals linkshandigen schrijven om zo min mogelijk met de inkt te klooienquote:
limburgquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan val jij dubbel in de doelgroep van de vulpen dusquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
Vulpennen zijn voor bejaarden en luie mensen
St. Maartenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
aaaaaaahquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik schrijf 'bovenhands', eigenlijk op de manier zoals linkshandigen schrijven om zo min mogelijk met de inkt te klooien.
Fingers crossedquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja het gaat.
Vrijdag kniefoto.
He Frannie is er weer eensquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja met een converter of een piston filler of een eye dropper
En ik ben linkshandigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan val jij dubbel in de doelgroep van de vulpen dus
Ja geen idee waarom eigenlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
aaaaaaahheb je het zo aangeleerd?
https://maps.app.goo.gl/y(...)le.maps.preview.copyquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het ligt wel ‘in de buurt van’ kanada
Oh ja, wilgen waren toen even heel groot.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeger toen we het nog over wilgen hadden.
Ja hij zit ook zo in elkaar. We hebben gewoon heel erg veel aan elkaar te vertellen ofzo. Kunnen soms ook gewoon 3 minuten compleet door elkaar heenlullen beiden in de hoop dat de ander stopt met praten.
En ja Ingress nog wel, dus ga nu nog even naar buiten.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jammer. Ze halen de vlinders daar vers uit de zee
in mijn hoofd ziet het er overdreven uit maar weet niet of het in het echt uberhaupt op zou vallenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen idee waarom eigenlijkMaar tegenwoordig kan ik ook niet anders omdat ik mijn elleboog niet meer goed gedraaid krijg.
Ik heb trouwens nog naar je gezwaaid laatstquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja niemand gelooft
nou ja als ik eens ECHT 48 uur weg blijf mag je wel de pielietsie bellei
en dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja niemand gelooft
nou ja als ik eens ECHT 48 uur weg blijf mag je wel de pielietsie bellei
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ja iedereen alweer bijgekomen van de schrik? Haha nee fles gaat natuurlijk nooit weg dit dat
andoenlijk dat ik nog geeen uur in de avond gemist kan worden
Blijkbaar beteken ik iets
Vuur maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, wilgen waren toen even heel groot. D
Haha, dat is echt leuk. Veel plezier de komende tijd!En succes met je kleur.
Ja net als dat ik een muis voor de computer voor me houdt (dus recht voor het toetsenbord) ipv ernaast, beetje alsof je aan het tekenen bent. En ja komt door het ongeluk, elleboog kan niet meer helemaal buigen en draaienquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in mijn hoofd ziet het er overdreven uit maar weet niet of het in het echt uberhaupt op zou vallenen waarom niet? Of is dat ook nog resultaat van je ongeluk
okquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het trouwens niet leuk als mensen uit andere provincies ineens heftig en vol overtuiging mee gaan zingen met brabant, is niet jouw brabant, afblijven![]()
![]()
![]()
Jij woont er anders ook nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het trouwens niet leuk als mensen uit andere provincies ineens heftig en vol overtuiging mee gaan zingen met brabant. Is niet jouw brabant, afblijven![]()
![]()
![]()
Misschien verspreiden ze dan z'n foto, terwijl hij lekker in een tentje bij de IJssel biertjes zit te klappen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan?
ja meneer de pliezie... doktor fles is al 48 uur niet in de KSC verschenen... kunt u hem zoeken?
dat ongeluk heeft echt op zoveel dingen impact man, maar goed.. dit is niet per se lastig denk ik?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja net als dat ik een muis voor de computer voor me houdt (dus recht voor het toetsenbord) ipv ernaast, beetje alsof je aan het tekenen bent. En ja komt door het ongeluk, elleboog kan niet meer helemaal buigen en draaien
Ik ben afgelopen maand in het oosten van de VS echt langs zo'n beetje elke Europese stad gereden qua plaatsnamenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/y(...)le.maps.preview.copy
jij welquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ja iedereen alweer bijgekomen van de schrik? Haha nee fles gaat natuurlijk nooit weg dit dat
andoenlijk dat ik nog geeen uur in de avond gemist kan worden
Blijkbaar beteken ik iets
ik heb geen foto's van doktor flesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien verspreiden ze dan z'n foto, terwijl hij lekker in een tentje bij de IJssel biertjes zit te klappen.
"Jazeker mevrouw Nizno, en wie kunnen we het beste bellen om te bepalen wanneer hij voor het laatst is gezien?"quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan?
ja meneer de pliezie... doktor fles is al 48 uur niet in de KSC verschenen... kunt u hem zoeken?
Welkom bij de fan clubquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:15 schreef Ama het volgende:
Nieuwe hobbylamp maar eens gebruiken (ligt hier al een paar weken). Zo gaat het toch wat makkelijker.
[ link | afbeelding ]
omdat brabant mijn studie niet aanboodquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij woont er anders ook niet![]()
![]()
Ja bizar hč :’)quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen maand in het oosten van de VS echt langs zo'n beetje elke Europese stad gereden qua plaatsnamen
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het trouwens niet leuk als mensen uit andere provincies ineens heftig en vol overtuiging mee gaan zingen met brabant. Is niet jouw brabant, afblijven![]()
![]()
![]()
wel hopen dat ze langs zijn geweest en niet alleen plastic zakjes wilden brengenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Jazeker mevrouw Nizno, en wie kunnen we het beste bellen om te bepalen wanneer hij voor het laatst is gezien?"
"Picnic, zegt u? Ok."
Ik wel. Maar ook gewoon zijn persoonsgegevens. Dus als Fles vermist wordt dan ga ik hem gewoon zoeken.quote:
Ok, ik woon al heel mijn leven in Brabant maar dat nummer kan me echt gestolen worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:15 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Jazeker mevrouw Nizno, en wie kunnen we het beste bellen om te bepalen wanneer hij voor het laatst is gezien?"
"Picnic, zegt u? Ok."
wat maak jequote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:15 schreef Ama het volgende:
Nieuwe hobbylamp maar eens gebruiken (ligt hier al een paar weken). Zo gaat het toch wat makkelijker.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vuur maken.
Thanks en jij veel succes, ik weet het, het is moeilijk. Komt wel weer goed maar nu lekker even zwelgen.
het is ook beetje aanstellerijquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, ik woon al heel mijn leven in Brabant maar dat nummer kan me echt gestolen worden.
Nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ben vergeten of het uiteindelijk gelukt is.
![]()
Ja, komt goed.
oppelostquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ook gewoon zijn persoonsgegevens. Dus als Fles vermist wordt dan ga ik hem gewoon zoeken.
The Nightmare Before Christmas. Ben sinds paar maanden begonnen met verzamelen. Heb ook nog een T-Rex skull en Darth Vader zijn helm en ik ben bezig met een Harry Potter kast:quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Welkom bij de fan club
Welke set
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb nog een plantje.Your beauty never ever scared me.
ik kan mijn zaklamp op zn "kont" neerzetten, werkt ook ideaalquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:15 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik denk aan jou every time I find something newthing.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog naar je gezwaaid laatst
Kom ik je helpen. Detective Lies en Rechercheur Kwiwi lossen het mysterie wel opquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ook gewoon zijn persoonsgegevens. Dus als Fles vermist wordt dan ga ik hem gewoon zoeken.
Lastig is relatief, het is vooral irritant bij bepaalde handelingen, van die hele basic dingen die in je hersenen gewoon wel werken maar wat die arm niet doet. Bijvoorbeeld een doos optillen gaat soms lastig omdat ik die hand niet vlak krijg, of een stukje vlees in de pan rechts omdraaien, want die draait niet volledig doorquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat ongeluk heeft echt op zoveel dingen impact man, maar goed.. dit is niet per se lastig denk ik?
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
The Nightmare Before Christmas. Ben sinds paar maanden begonnen met verzamelen. Heb ook nog een T-Rex skull en Darth Vader zijn helm en ik ben bezig met een Harry Potter kast:Welkom in de clhbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb nog een plantje.
En als we hem hebben gevonden moet hij verplicht met ons Yahtzee spelen. Top team zijn we.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom ik je helpen. Detective Lies en Rechercheur Kwiwi lossen het mysterie wel op
Ja ik zat in de trein naar berlijnquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk aan jou every time I find something newthing.
Vorige maand een biljetje gewonnen van een dame van dik in de 80 die papermoneyforum.com gevonden had. En toen was er een member die zei van "joe, Fles is je man, contact him"
And she didSuper zeldzaam biljetje plus een arbeidersverklaring van haar vader plus een persoonlijke brief
![]()
Dus ik wist niet hoe gauw ik er 300 euro voor moest neertellen
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als we hem hebben gevonden moet hij verplicht met ons Yahtzee spelen. Top team zijn we.
Hele topics vol foto's van Flesje.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]Ik dacht dat iedereen er wel een paar zou hebben.
*Steelt Brabantquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, ik woon al heel mijn leven in Brabant maar dat nummer kan me echt gestolen worden.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, als je je hele leven vrij was met het gebruiken van je armquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastig is relatief, het is vooral irritant bij bepaalde handelingen, van die hele basic dingen die in je hersenen gewoon wel werken maar wat die arm niet doet. Bijvoorbeeld een doos optillen gaat soms lastig omdat ik die hand niet vlak krijg, of een stukje vlees in de pan rechts omdraaien, want die draait niet volledig door
Ja rijdt je over de interstate langs Albany en heb je opeens de afslag Amsterdam/Rotterdamquote:
Klinkt als iets waar jullie zin in hebben, als Fles morgen ineens verdwenen is dan weten we waaromquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als we hem hebben gevonden moet hij verplicht met ons Yahtzee spelen. Top team zijn we.
Ik denk dat hij de user met de meeste foto's van zichzelf op FOK! is, toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hele topics vol foto's van Flesje.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]Ik dacht dat iedereen er wel een paar zou hebben.
quote:
Noorden en oosten idd en in enkele zuid staten ookquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja rijdt je over de interstate langs Albany en heb je opeens de afslag Amsterdam/Rotterdam![]()
Okeequote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat brabant mijn studie niet aanbood!!!! Ik wilde helemaal niet weg
![]()
Iets doen met Fles en Kwiwi? Ja natuurlijk heb ik daar zin in.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar jullie zin in hebben, als Fles morgen ineens verdwenen is dan weten we waarom
Ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de user met de meeste foto's van zichzelf op FOK! is, toch?
Veel plezier!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Okay, nog even buitenspelen.
Ohhh, dat valt heel erg mee. Buiten brabant klinkt meteen zo ver weg?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee![]()
![]()
![]()
Ik heb ook een Mbo-opleiding buiten Brabant gevolgd, maar dat was een kleinere school dan in Eindhoven dus was een prima keuze voor mij... En maar een kwartier met de trein (van station naar station)
maar nu moet fles eerst verdwijnen voordat jullie iets leuks gaan doen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets doen met Fles en Kwiwi? Ja natuurlijk heb ik daar zin in.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon met een netje de zee in lopen en hups
“En dan denk ik aan Brabant, want dat kan ook weg” JAAAALALALAAAALALALALALALAquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:15 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Ik woonde niet in Eindhoven, maar wel in de regio. En de school stond in Weertquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dat valt heel erg mee. Buiten brabant klinkt meteen zo ver weg?of woonde je toen ergens anders?
[..]
maar nu moet fles eerst verdwijnen voordat jullie iets leuks gaan doen?
Ik identificeer me gewoon niet als Brabanderquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is ook beetje aanstellerijmaar ik ben wel redelijk opgegroeid met Guus, die stond op zoveel kermissen vroeger. En dan mocht je op het podium leuk mee doen enzo
niks gehoordquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“En dan denk ik aan Brabant, want dat kan ook weg” JAAAALALALAAAALALALALALALA![]()
Ahh Weert, ja dat is half limburgquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik woonde niet in Eindhoven, maar wel in de regio. En de school stond in Weert![]()
![]()
![]()
ja coolquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets doen met Fles en Kwiwi? Ja natuurlijk heb ik daar zin in.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik heb je wel eens verteld waar ik ben opgegroeid, en zeg dat nog regelmatig hier ...
ik las cracksletjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja coolwaar is Cacsletje druk mee dan?
dat gaat je goed af, dordrecht was het toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik identificeer me gewoon niet als Brabander
Dimmy is weer terug dus dan kan ik ja zeggenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat gaat je goed af, dordrecht was het toch?
Waiting for updates ...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen...
Gute Nacht Freunde
Ja. Geldropquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik weet het ook vast wel als je het zegt maar nu ben ik even blank
of was het geldrop
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dimmy is weer terug dus dan kan ik ja zeggen
oh, wacht, zou die dat ook bedoelenquote:
Jaaa! Stond niet actief meer in mn geheugen maar schijnbaar wel passiefquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Geldrop![]()
![]()
Er wordt vaak denigrerend over gedaan, maar ik snap totaal niet waarom. Dat zijn ook vaak mensen die er nooit zijn geweest
Oh dat was onfortuinlijkquote:
Misschien was Crackseltje de bedoeling?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, wacht, zou die dat ook bedoelen
ja dat zou een optie zijn maar zou niet weten waarom en waarom tegen liesje en heuuuuuh
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat was onfortuinlijk![]()
krak. Dinges.
Liebchen
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was Crackseltje de bedoeling?
Ik weet dat je lager zitquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dimmy is weer terug dus dan kan ik ja zeggen
Zwembad De Smelenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa! Stond niet actief meer in mn geheugen maar schijnbaar wel passiefkon me vaag iets herinneren dat we het er ooit eerder over hebben gehad
. Mijn ouders hun eerste huis stond in Geldrop en ik moest daar altijd afzwemmen
Verder ken ik het niet maar hoor er niet veel negatieve verhalen over, vind dat vooral bij Helmond het geval en daarvan snap ik ook niet waarom
2x, voor a en b want c deden alleen de echte zwemnerds in die tijdquote:
ja maa nu gelooft niemand het meerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was Crackseltje de bedoeling?
Waarom kijk je zo op mij neerquote:
Misschien hebben we in hetzelfde water gelegenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zwembad De SmelenDaar had ik schoolzwemmen en reddend zwemmen....
of Geld opquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
Het is vaak Geldrop of Gelderonder
Grote kans. Ik ben natuurlijk wel een aantal jaren ouder...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien hebben we in hetzelfde water gelegen![]()
![]()
Ik hou van jou Crackseltje, wat er ook gebeurt. There, I said itquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]snel flash, doe alsof je dit bedoelde!!
ja maar dat water wordt toch niet vervangen? Of amper? Of wacht, hoe werkt dat eigenlijk, ik heb geen ideequote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Grote kans. Ik ben natuurlijk wel een aantal jaren ouder...
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou van jou Crackseltje, wat er ook gebeurt. There, I said it
Ik denk wel dat ze dat water ooit zuiveren. Anders lijkt het me wel een beetje smerigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar dat water wordt toch niet vervangen? Of amper? Of wacht, hoe werkt dat eigenlijk, ik heb geen idee
Haha, 2x is altijd.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
2x, voor a en b want c deden alleen de echte zwemnerds in die tijd![]()
ja dat lijkt me ook.. maar hoe vaak zouden ze dat doen? Kan me niet voorstellen dat dat vaak wordt gedaan maar weet ik veelquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze dat water ooit zuiveren. Anders lijkt het me wel een beetje smerig
Of gel-dropquote:
ga evengroed prima zonder crackseltje naar Gent hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maa nu gelooft niemand het meer
Ze hebben daar gewoon een pomp en een filter, neem ik aan. Ik denk niet dat het ooit echt vervangen wordt als er geen onderhoud is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook.. maar hoe vaak zouden ze dat doen? Kan me niet voorstellen dat dat vaak wordt gedaan maar weet ik veel
Dat moet die kreupele nodig zeggenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk door die elleboog, zou wel wat voor haar zijn
Van die dropjes die zo'n gummyberen structuur hebbenquote:
Ik vond het ook echt niet leuk allemaal, jij wel? Ik was vroeger dik en droeg daardoor alleen maar elastische leggings want broeken met gulp waren verschrikkelijk om te shoppen, om aan te trekken, om te dragen blabla je snapt het. En voor je zwemdiploma moest je ineens een spijkerbroek met gulp dragen, nou echtquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, 2x is altijd.Ik heb ook geen C. Ik heb afgelopen zomer weer voor het eerst gezwommen sinds onmogelijk lang geleden en ik bleef drijven.
dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga evengroed prima zonder crackseltje naar Gent hoor
ohquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben daar gewoon een pomp en een filter, neem ik aan. Ik denk niet dat het ooit echt vervangen wordt als er geen onderhoud is.
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die dropjes die zo'n gummyberen structuur hebben
ohja wacht, zij is erger op dit momentquote:
denk ook wel dat je een goede conditie hebt als je zo vaak op de fiets zit! en dat zal, zelfs met een e-bike, wel zo blijven gok ikquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb er ruim 27 jaar met plezier gewoond en ben ook wel blij dat ik er regelmatig voor mijn werk heen mag. Maar niet iedere dag. Gelukkig krijg ik nu wel een e-bike mee, want ik was iets te moe als ik thuis kwam, ondanks mijn goede conditie. (tenminste ik vind dat ik dat heb)
salmiak?quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
oh kee mijjn drie weken IJsland gaan niet meer door
ja collegaatje is gebonden aan schooolvakanties en oquote:
En ik heb natuurlijk zondag redelijk eenvoudig een kwart marathon gerend....quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja wacht, zij is erger op dit moment
[..]
denk ook wel dat je een goede conditie hebt als je zo vaak op de fiets zit! en dat zal, zelfs met een e-bike, wel zo blijven gok ik![]()
quote:Bedenk me nu dat ik ongeveer 1,5 jaar oid als huishoudelijke hulp in Geldrop heb gewerkt bij een gezin. Vlakbij een centrum ergens (ja goed verhaal dit) maar was dikke prima
Ik vond de eerste keer zwemles ook helemaal niet leuk, maar toen had ik een soort heks als lerares. Mijn buurjongen werd steeds met de haak ondergeduwd als-ie iets fout deed. Toen ik dat een paar keer had gezegd, zijn onze ouders verhaal gaan halen en zijn we daar gestopt. De tweede keer ergens anders vond ik het eigenlijk best oké. Ik kon heel verder onder water zwemmen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt niet leuk allemaal, jij wel? Ik was vroeger dik en droeg daardoor alleen maar elastische leggings want broeken met gulp waren verschrikkelijk om te shoppen, om aan te trekken, om te dragen blabla je snapt het. En voor je zwemdiploma moest je ineens een spijkerbroek met gulp dragen, nou echt![]()
Echt zwemmen-zwemmen in een buitenbad van drie meter diep.quote:Dat gat vond ik wel leuk
hahaha heeey!Ging je echt zwemmen-zwemmen of meer.. dobberen
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
balenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Balen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |