SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
God ja nou dat is echt zo enorm waarschijnlijk dat ik daar NU METEEN iets voor moet bedenken!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar wat als ze je nou ineens bespringen?
Nee maar als ze hier via google uitkomen ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Normale mensen zitten toch helemaal niet op FOK!. Ha
Ja denk ik ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Als normale mensen een keer toevallig in de KSC uitkomen moeten ze toch ook denken dat wij op een andere planeet leven.
Amai, da zou wa zijn zunne.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar wat als ze je nou ineens bespringen?
netjes weggeëpileerdquote:
Vrouwenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. Ik ga naar Gent en dat is machtig interessant. En ja, ook wat vrouwen ja, ook
Wat heb jij tegen vrouwen?quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
we kunne kwiwi niet eens out-Belgen.
echt GEEN lol aan dit gewoon
Thanks!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, even vrouwenhaatuurtje ter mentale ondersteunimg van reccie
je bent zelf een onmensquote:
Met de trein vriendje?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. Ik ga naar Gent en dat is machtig interessant. En ja, ook wat vrouwen ja, ook
Wat als we allemaal onmensen zijn?quote:
Beiaardier van de Baardquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn baard is deel van mijn identiteit.
Je bent zelf!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee het ligt aan de vrouwen. Allemaal bitches, bah
Klokke Roelandquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja niet alleen 7 daben en niet alleen die kant ofquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoerig veel wegwerkzaamheden komende 7 dagen die kant op.
Kunnen ze niet terug naar hun eigen land?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee het ligt aan de vrouwen. Allemaal bitches, bah
Mja nu is t wel extreemquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja niet alleen 7 daben en niet alleen die kant of
Wij zijn vroeger eens naar het Beiaardmuseum geweest. Daar maakten mijn broers en ik bejaardenmuseum van.quote:
Dan zijn vrouwen nog nét iets meer onmensen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als we allemaal onmensen zijn?
Zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Kunnen ze niet terug naar hun eigen land?
Hmmquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zijn vrouwen nog nét iets meer onmensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |