En het de mensen vielen over elkaar heen om te verklaren dat ze hem zouden omleggen zodra hij een voet buiten de gevangenis zou zetten.....quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volkert van der G. leidt nu ook gewoon een normaal leventje. Zaken komen meer op de achtergrond, en mensen vergeten ook weer. En dat is nog niet eens 40 jaar geleden.
Die heeft volgens mij een vrij lage straf gekregen. Daarna ontstond ook de discussie om de straffen te verhogen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volkert van der G. leidt nu ook gewoon een normaal leventje. Zaken komen meer op de achtergrond, en mensen vergeten ook weer. En dat is nog niet eens 40 jaar geleden.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:14 schreef RamboDirk het volgende:
Lekker op je tbs verlof in 2046 weer kleine jongetjes misbruiken.
Dit soort debielen hoort gewoon levenslang in een kerker.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op proefverlof weer naar PSV. Een situatieschets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is over 22 jaar, terwijl de eis nu 28 jaar is. En dan ga je er ook nog van uit dat hij op dag 1 wordt losgelaten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:14 schreef RamboDirk het volgende:
Lekker op je tbs verlof in 2046 weer kleine jongetjes misbruiken.
Dit soort debielen hoort gewoon levenslang in een kerker.
Ow nee, dit had je de OVJ even moeten laten weten, Nu is het te laat, wat jammer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben benieuwd of de rechter moord bewezen gaat kunnen achten, ik vind het namelijk wel een boude tenlastelegging.
Voorarrest gaat er sowieso af.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:36 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat is over 22 jaar, terwijl de eis nu 28 jaar is. En dan ga je er ook nog van uit dat hij op dag 1 wordt losgelaten.
True: de ggz heeft een paar flinke aandachtspunten om aan te werken.
Nee ik ga niet op de stoel van het OM/rechter zitten, ik geef gewoon een analyse. We zullen zien hoe de rechter erover denkt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Ow nee, dit had je de OVJ even moeten laten weten, Nu is het te laat, wat jammer.
Maar je kunt het als OvJ altijd proberen toch? Primair moord, subsidiair doodslag? Niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben benieuwd of de rechter moord bewezen gaat kunnen achten, ik vind het namelijk wel een boude tenlastelegging.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vrij korte tijd dat Gino en Donny in elkaars nabijheid waren.quote:
Bij psv weten ze wel hoe ze moeten omgaan met kleine jongetjes...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op proefverlof weer naar PSV. Een situatieschets.
Ja, dus?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is een monster, geen mens. De zoon van satan.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrij korte tijd dat Gino en Donny in elkaars nabijheid waren.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]Wel meer dan dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
2 uur en 20 minuten was het toch?quote:
Euh ja, hij is niet bepaald gezond, dat klopt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We hebben eergisteren de gruwelijke feiten gehoord. Gisteren de verscheurde zussen gezien en vandaag de eis gehoord.
En dan heb je nog debielen die over gezond komen praten.
Of de rechter daarin meegaat vind ik wel de vraagquote:
Ik zeg sowieso niet dat die personen niet gezond zijn. Ik zeg dat de fantasieën over hem martelen, hem ophangen aan een lage boom, hem castreren met een soldeerbout, niet bepaald gezond zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké, dat is fijn om te lezen.
Donny oogst nu eenmaal wat hij gezaaid heeft. Dat degene die op deze daden 'reageren' niet gezond zouden zijn is dus helemaal in lijn met de daden.
Misschien is het de moraalridderij nu wat duidelijker.
Wat wens jij hem toe?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:05 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik zeg sowieso niet dat die personen niet gezond zijn. Ik zeg dat de fantasieën over hem martelen, hem ophangen aan een lage boom, hem castreren met een soldeerbout, niet bepaald gezond zijn.
Ben ik ook benieuwd naar. Het moet een moment van kalm beraad en rustig overleg zijn, zoals ze dat dacht ik altijd omschrijven.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of de rechter daarin meegaat vind ik wel de vraag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |