Ik bedacht me gisteren opeens dat ik naar de kapper moet voordat ik naar Portugal afreis maar mijn vaste kapper is volgeplandquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
We gaan lunchen. Net kappertje geweest en daarna even gesport en een visje gehaald.
Aziatische kapper?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
We gaan lunchen. Net kappertje geweest en daarna even gesport en een visje gehaald.
Kan je vriendin niet met een tondeuse overweg?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren opeens dat ik naar de kapper moet voordat ik naar Portugal afreis maar mijn vaste kapper is volgepland
Ik zit nu met mijn handen in het haar.
Ik zeg niks straks ga ik op vakantiequote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
@:kingroland pleiten voor doodstraf komt je godact niet ten goede.
@onlogisch zie je wel Aziatische kapper is gewoon hotquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, meisje is geadopteerd uit één van die rijstlanden.
Aziatische kapper is kwaliteitquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
Kost tegenwoordig trouwens meer dan 25 uuro zo'n knipbeurt. En de roverheid doet niets.
Neem die van Johan Derksen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren opeens dat ik naar de kapper moet voordat ik naar Portugal afreis maar mijn vaste kapper is volgepland
Ik zit nu met mijn handen in het haar.
Die zijn er al een tijdje mee gestopt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Neem die van Johan Derksen.
Dan wordt het vliegen via Vladikavkaz.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn er al een tijdje mee gestopt.
Je bent toch geen bonzaiquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Aziatische kapper is kwaliteit
Hahaha, ik had niet verwacht dat ze er meteen in gingen betrekken. Maar lekker man. Joop z'n vader is ook superaardig.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Verdienstelijk debuut bij de eerste de beste. @:alaphilippe_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |