We weten nu wel hoe je er over denkt….quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is toevallig in een gebied met veel sjiietische Hezbollah stemmers. Geen medelijden mee, deze mensen zijn schuldig aan alles wat Hezbollah heeft aangericht in Libanon. Als je doelbewust stemt voor een terreurbeweging in een land, waarvan je weet dat deze beweging als doel heeft een buurland aanvallen, dan moet je niet gaan jammeren als er oorlog van komt. Dit is immers waar men dan voor gestemd heeft.
Het is niet mogelijk grote opslagplaatsen onder woningen aan te leggen zonder medeweten van de bewoners.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We weten nu wel hoe je er over denkt….
Er wonen alsnog burgers; ouderen en kinderen die er niks mee te maken hebben en die vinden hun huis terug in puin.
Verder is Libanon de laatste jaren een grote chaos dus het is een beetje makkelijk en simpel het alle mensen maar aan te rekenen.
Verder vind de betreffende user het allemaal wel grappig en leuk, neem aan jij dus ook dat je het voor hem opneemt.
Verder zelfde discussie als Gaza, geen zin in.
Met zulke inhoudsloze aannames kan geen enkele partij ooit meer iets doen in een oorlog.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Er wonen alsnog burgers, ouderen en kinderen die er niks mee te maken hebben en die vinden hun huis terug in puin.
Ik reken het Hezbollah-stemmers aan, dat is dus niet alle mensen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Verder is Libanon de laatste jaren een grote chaos dus het is een beetje makkelijk en simpel het alle mensen maar aan te rekenen. .
En ook dit inderdaad.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk grote opslagplaatsen onder woningen aan te leggen zonder medeweten van de bewoners.
Ja ga er nog maar verder serieus op in. Ik reageerde op post 164.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Met zulke inhoudsloze aannames kan geen enkele partij ooit meer iets doen in een oorlog.
[..]
Ik reken het Hezbollah-stemmers aan, dat is dus niet alle mensen.
[..]
En ook dit inderdaad.
Ik dram niet, ik reageer slechts op de dingen die jij post. Daar is een discussieforum als FOK! namelijk voor bedoelt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja ga er nog maar verder serieus op in. Ik reageerde op post 164.
Irritante drammer ben je.
Iran heeft voldoende mogelijkheden nukes te ontwikkelen, met name van het eenvoudige "gun type" uraniumbom (Hiroshima bom).quote:
Dat horen we inderdaad al jaren.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:18 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Iran heeft voldoende mogelijkheden nukes te ontwikkelen, met name van het eenvoudige "gun type" uraniumbom (Hiroshima bom).
Je dramt wel, je hoeft niet overal op te reageren.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik dram niet, ik reageer slechts op de dingen die jij post. Daar is een discussieforum als FOK! namelijk voor bedoelt.
Zou kunnen, maar ze gaan er toch niks mee doen verder. Want dan tekenen ze hun eigen doodsvonnis.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:18 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Iran heeft voldoende mogelijkheden nukes te ontwikkelen, met name van het eenvoudige "gun type" uraniumbom (Hiroshima bom).
Des te meer reden voor hen binnenkort een test te gaan doen met een "gun type" uraniumbom om af te schrikkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
En nu ligt hun raketproductie in puin en is de luchtafweer opgeruimd.
Als Pakistan dat toelaat. Want of die zin hebben tussen twee nukestaten te zitten is de vraag.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:24 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Des te meer reden voor hen binnenkort een test te gaan doen met een "gun type" uraniumbom om af te schrikken
Het onderstaande is bijvoorbeeld geen feit. En omdat je voortdurend zit te ouwehoeren zonder ook maar enige inhoudelijke onderbouwing noem ik het raaskallen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dan geen feit?
En wat is raaskallen?
quote:Israël gaat niet stoppen als Hamas of Hezbollah stopt.
Dat hebben ze nog nooit gedaan, dus waarom zou Israël nu ineens wel stoppen?
Ik reageer op niet overal op. Wat we vooral zien is dat jij herhaaldelijk nogal hysterisch op mijn post reageert, waarbij je je post nogal vaak met een ad hominem begint. Als je niet tegen meningen op perspectieven kunt die haaks staan op die van jouzelf, is een openbaar forum misschien niet de plek.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je dramt wel, je hoeft niet overal op te reageren.
Altijd dezelfde riedel slaat de discussie dood.
Dit heb je ook al herhaaldelijk gezegd. Verder ben ik helemaal niet hysterisch en vermaak ik me prima hier, geen reden hier weg te gaan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik reageer op niet overal op. Wat we vooral zien is dat jij herhaaldelijk nogal hysterisch op mijn post reageert, waarbij je je post nogal vaak met een ad hominem begint. Als je niet tegen meningen op perspectieven kunt die haaks staan op die van jouzelf, is een openbaar forum misschien niet de plek.
Ze stoppen nooit, hebben ze al tientallen jaren niet gedaan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het onderstaande is bijvoorbeeld geen feit. En omdat je voortdurend zit te ouwehoeren zonder ook maar enige inhoudelijke onderbouwing noem ik het raaskallen.
[..]
Wat is dit toch voor gezwets in de ruimte de hele tijd. Geef dan eens een voorbeeld van waar je op doelt. En waarom zie ik jou als zogenaamde obectieve user die alle geweld afkeurt alleen maar tekeer gaan tegen Israël, net of er de afgelopen halve eeuw geen eindeloze stroom van Islamitische terreur heeft plaatsgevonden tegen Israël. Dat doet er niet toe he, alleen Israël is fout. Als we het over feiten hebben: in de jaren '90 hadden de Palestijnen vrede kunnen hebben en was de tijd rijp voor een eigen staat. Maar de extremisten aan beide zijden wilden dat niet. Rabin werd vermoord door een Jood en kort daarna begon een eindeloze stroom van Palestijnse zelfmoordaanslagen. Ach die arme Palestijnen toch. Ze werden zo onderdrukt dat ze hun eigen staat konden krijgen. Ze wilden dat kennelijk zelf niet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze stoppen nooit, hebben ze al tientallen jaren niet gedaan.
Dus dat is gewoon een feit.
Wat doe je hier eigenlijk?quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja ga er nog maar verder serieus op in. Ik reageerde op post 164.
Irritante drammer ben je.
Het gaat Israël al de hele oorlog niet of nauwelijks om de PR... het gaat ze om het effect. De pager-aanval, ook deze doelen. Het geeft de boodschap af: als we willen, dan raken we je waar het pijn doet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:45 schreef Ulx het volgende:
Ik zou het trouwens niet willen afdoen als 'afgelopen met een sisser'.
[ x ]
https://www.ad.nl/buitenl(...)gazastrook~aad76398/quote:Het Libanese Hezbollah heeft dinsdag Naim Qassem gekozen als nieuwe leider.
De groep werd decennia geleid door Hassan Nasrallah. Hij kwam vorige maand om het leven door een Israëlische luchtaanval.
Die hebben het niet makkelijk, een paar weken geleden werden ze nog beschoten door het Israëlisch leger.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:43 schreef Ulx het volgende:
8 UNIFIL soldaten gewond na Hezbollah aanval.
https://www.reuters.com/w(...)t-attack-2024-10-29/
We zullen zien of de reacties vergelijkbaar gaan zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die hebben het niet makkelijk, een paar weken geleden werden ze nog beschoten door het Israëlisch leger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |