Tja, dat kun je ook verwachten. En de komende jaren ook nog wel. Israël speelt dat spelletje ook gewoon.quote:
Daar heeft Bibi maling aanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tja, dat kun je ook verwachten. En de komende jaren ook nog wel. Israël speelt dat spelletje ook gewoon.
Nu heeft ie helemaal een excuus om de leiders van Iran te bombarderen.quote:
Uiteindelijk gebeurt het wel een keertje. En ik zal daar zeker niet rouwig om zijn, net als met Sinwar.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nu heeft ie helemaal een excuus om de leiders van Iran te bombarderen.
Orange man is het helemaal met jullie eensquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Uiteindelijk gebeurt het wel een keertje. En ik zal daar zeker niet rouwig om zijn, net als met Sinwar.
Ik snap het niet helemaal. Belt trump nu Netanyahu om Iran's nucleaire gebeuren aan te vallen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Orange man is het helemaal met jullie eens
[ x ]
Nu dus al aanvallen in heel Libanon? Israël gaat steeds verder.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:08 schreef Digi2 het volgende:
Steve Potatohead is live![]()
Meerdere drone aanvallen in Israel vandaag.
Dat zal gebeuren als Hezbollah maar lang genoeg raketten afvuurt, dat is precies hetgeen wat Netanyahu eerder al heeft verklaart volgens mij.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu dus al aanvallen in heel Libanon? Israël gaat steeds verder.
Gaan ze hier een tweede Gaza van maken?
Tsja, wie weet wat er nog rondzwerft daar aan raketten en wie daar nog zitten, zou er nog echt iets van organisatie en orde zijn daar?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:13 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat zal gebeuren als Hezbollah maar lang genoeg raketten afvuurt, dat is precies hetgeen wat Netanyahu eerder al heeft verklaart volgens mij.
Tsja, het is een beproefde strategie want vanuit Gaza worden niet langer regelmatig raketten gelanceerd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja, wie weet wat er nog rondzwerft daar aan raketten en wie daar nog zitten, zou er nog echt iets van organisatie en orde zijn daar?
Dus dan wordt de boel daar ook maar helemaal kapotgebombardeerd en verwoest.
Slachtoffers zijn uiteindelijk de gewone mensen daar.
Lijkt idd fake die foto, maar er zijn wel veel andere beelden. Dus nogal vaag.quote:
Vooral het gebied ten oosten van Haifa.quote:
Eerst zien, dan geloven. Vandaag zijn er opnieuw veel raketaanvallen geweest. Tot nu toe ziet het er nog niet naar uit dat Hezbollah zonder ammo zit, evenmin aan manschappen die bereid zijn het af te vuren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:39 schreef Aether het volgende:
IDF says it has destroyed some 70% of Hezbollah’s rocket arsenal, killed 2,000 terrorists
https://www.timesofisrael(...)r-operatives-killed/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |