Christenen voor Israël!!quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef egayalS het volgende:
Reportage van Craig Murray in Libanon
[ x ]
Ja lachen man. De wederopstanding van jihadisten in Syrië die zich enkel inhouden omdat Turkije momenteel nog hun loon betaalt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Profetische woorden. Vanochtend is allepo gevallen en ontaard Syrië weer in een burgeroorlog.
Iran heeft zijn hand overspeeld en zijn proxies zijn ernstig verzwakt.
Wel mooi dat die Rusland gelieerde alliantie langzamerhand uit elkaar aan het vallen is.
Hmm. Er staat mij bij dat ik vrij recent videos had gepost over Christenen die in Egypte helaas regelmatig te maken krijgen met onderdrukking en geweld. Daar kwam geen reactie van jou op. Hoe komt het dat veel moslims zich alleen kunnen uitspreken tegen zulke dingen als Israël (lees: Joden) het doen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef egayalS het volgende:
Reportage van Craig Murray in Libanon
[ x ]
Well, shit.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:04 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Uitgebreidere duiding over de rol van Hezbollah in de escalatie in Syrië.
Dan hadden Assad en Iran en Rusland het beter moeten aanpakken. Dacht je dat mensen daar alleen maar radicaliseren als Israël ze bombardeert of zo? En dat ze het wel best vinden als iemand anders dat doet?quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja lachen man. De wederopstanding van jihadisten in Syrië die zich enkel inhouden omdat Turkije momenteel nog hun loon betaalt.
Ik had het meer over het complete wereldtoneel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja lachen man. De wederopstanding van jihadisten in Syrië die zich enkel inhouden omdat Turkije momenteel nog hun loon betaalt.
Niet alleen dat. Genoemde user heeft er geen moeite mee elke Koerd tot een PKK strijder te betitelen en daadwerkelijk daarmee genocidale trekjes te vertonen. Ook praat hij de bezetting van Noord-Cyprus en Syrië door Turkije goed en ontkent hij de Armeense genocide. M.a.w. alles wat hij zelf niet kan binnenlaten over moslims projecteert hij door zijn uiteraard uit zijn omgeving meegekregen antisemitisme op Israël.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Er staat mij bij dat ik vrij recent videos had gepost over Christenen die in Egypte helaas regelmatig te maken krijgen met onderdrukking en geweld. Daar kwam geen reactie van jou op. Hoe komt het dat veel moslims zich alleen kunnen uitspreken tegen zulke dingen als Israël (lees: Joden) het doen?
En dit geldt precies zo voor al het anti-Israël activisme onder progressief linkse en extreemlinkse Westerlingen. Ook zij geven geen ene ruk om het Christendom, sterker nog, men verafschuwd het Christendom en het Christelijk-Joodse karakter van het Westen. Maar oh jee als het Israëlische leger ergens een kerk neerhaalt dan is het ineens iets om zich druk over te maken.
Raar hoe dat toch werkt. Heel verdacht allemaal weer.
De Koerden hebben als volk niet echt het beste lot uit de loterij gekregen. De Armenen en de Joden hebben ten minste nog een land, hoe precair ook. Extra triest is dat de Koerden een immens volk zijn, 45 miljoen groot.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik had het meer over het complete wereldtoneel.
Dat die jihadisten kut zijn ben ik met je eens. Maar alleen de Koerden lijken normaal te zijn maar die worden van alle kanten tegengewerkt.
Dat betwijfel ik. Hezbollah's top is dood, en het middenkader gecastreerd of blind. Het Libanese leger kan die nu wel aan. En trouwens, als Hezbollah zich gaat verzetten tegen het leger om zo in het zuiden te blijven is er nog een partij die het daar wat van zal vinden: De IDF.quote:Op zondag 1 december 2024 11:05 schreef Chadi het volgende:
Het positieve van dit allemaal is dat Hezbollah nu eindelijk plaats kan maken voor de regeringstroepen. Alleen zijn die natuurlijk als de dood voor Hezbollah.
De Koerden, als in YPG, hebben zojuist Tal Rifaat verloren aan de pro-Turkse milities, dus die zijn opnieuw in de aap gelogeerd nu. Er circuleren al beelden van Koerdische vrouwelijke strijders die in hun handen zijn gevallenquote:Op zondag 1 december 2024 10:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De Koerden hebben als volk niet echt het beste lot uit de loterij gekregen. De Armenen en de Joden hebben ten minste nog een land, hoe precair ook. Extra triest is dat de Koerden een immens volk zijn, 45 miljoen groot.
Het Libanese leger zou er goed aan doen om hun trots opzij te zetten en gezamenlijk met IDF hezbollah uitroeien.quote:Op zondag 1 december 2024 15:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Hezbollah's top is dood, en het middenkader gecastreerd of blind. Het Libanese leger kan die nu wel aan. En trouwens, als Hezbollah zich gaat verzetten tegen het leger om zo in het zuiden te blijven is er nog een partij die het daar wat van zal vinden: De IDF.
Willen ze ook wel doen. De LAF is nog steeds een bastion van de Maronieten en die hebben het niet zo op Hezbollah. Het punt is dat de regering Hezbollah toestond bewapend te blijven want Israel Shebaa Farms weetikveel yadayadayada blablabla waarna ze veel te sterk werden dankzij Iran. Beiroet zal groen licht moeten geven. Militair is het niet zo'n issue, tenzij ze Hezbollah de tijd geven.quote:Op zondag 1 december 2024 16:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het Libanese leger zou er goed aan doen om hun trots opzij te zetten en gezamenlijk met IDF hezbollah uitroeien.
Aoun is een legerman en Hezbollah heeft het verzet gestaakt. Volgens de wapenstilstand moet het leger zuid-Libanon weer gaan controleren en moeten de restanten van Hezbollah oprotten naar het noorden. Maar daar zit het leger natuurlijk ook al. Daar een basis opzetten zie ik niet gebeuren. Het is niet dat de IDF ze daar niet kan raken als ze weer beginnen te fucken. En bovendien is de rest van het land Hezbollah en Iran wel spuugzat. Assad is verdwenen en de nieuwe machthebbers in Syrië hebben al gezegd zich er niet mee te bemoeien.quote:Aoun kreeg in de tweede stemronde 99 van de 128 parlementariërs achter zich. Dat was voldoende voor zijn verkiezing. De keuze werd eenvoudig toen de belangrijkste Hezbollah-kandidaat zich terugtrok en Aoun steunde.
Hezbollah, lange tijd een belangrijke politieke kracht in Libanon, is diep verzwakt door de oorlog met Israël. De steun voor Aoun betekent waarschijnlijk dat Hezbollah concessies wil doen om het land uit de financiële nood te helpen, schrijft The New York Times op basis van analisten
Opgeruimd staat netjesquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:08 schreef Aether het volgende:
Hezbollah official assassinated by unknown gunmen outside his home in Lebanon
https://www.jpost.com/breaking-news/article-838635
Hammadi may be the same Muhammad Hamamdi, who is on the FBI's most-wanted list following his hijacking of a West German plane in 1985, during which an American service member was tortured to death.
Wtf...quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:08 schreef Aether het volgende:
Hezbollah official assassinated by unknown gunmen outside his home in Lebanon
https://www.jpost.com/breaking-news/article-838635
Hammadi may be the same Muhammad Hamamdi, who is on the FBI's most-wanted list following his hijacking of a West German plane in 1985, during which an American service member was tortured to death.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |