SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dat is zo niet jou inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal onnodig mensen de maat nemen, daar ben ik niet zo'n fan van
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal onnodig mensen de maat nemen, daar ben ik niet zo'n fan van
Lastig ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn top 3 beste films blijft wel:
1. Silence of the Lambs
2. Daens
3. Labyrinth
ja dat is hij toch ook, down to earth weer, hij is ook gewoon opzoek naar liefde en een normaal levenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Kritiek op dat vervolg is dat het mooi opgebouwde verhaal rond The Joker weer afgebroken wordt in deze film. Alles wat hij in deel 1 had overwonnen telt ineens niet meer en hij is weer de schlemiel die hij was. En de film zou bovendien saai zijn.
Kortom: niet alles hoeft een vervolg te krijgen.
Alles heeft een einde.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Kritiek op dat vervolg is dat het mooi opgebouwde verhaal rond The Joker weer afgebroken wordt in deze film. Alles wat hij in deel 1 had overwonnen telt ineens niet meer en hij is weer de schlemiel die hij was. En de film zou bovendien saai zijn.
Kortom: niet alles hoeft een vervolg te krijgen.
Kunnen ze ook een film over jou maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is hij toch ook, down to earth weer, hij is ook gewoon opzoek naar liefde en een normaal leven
Over iedereen in dit topic welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen ze ook een film over jou maken.
Zal vast geen spannende film worden over mij.quote:
ja kan ook achtervolgingscene met mijn volgeladen daihatsu move als als ik van het tuincentrum af komquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen ze ook een film over jou maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @Ama @Xilia @Nizno
zoals jullie zien, ik heb nog meer af te maken eerst![]()
![]()
Doen we gewoon een spannende achtervolging door Zeeland terwijl je achternagezeten door een tsunami die door de Oosterscheldekering heen beuktquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal vast geen spannende film worden over mij.
nouja sommige mensen hebben een roze bril opquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liefde moet je nooit zoeken maar dat is iets dat je spontaan overkomt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja kan ook achtervolgingscene met mijn volgeladen daihatsu move als als ik van het tuincentrum af kom
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:35 schreef sacha het volgende:
vanaaf
https://www.2doc.nl/docum(...)e-tears-in-rain.html
Die van mij welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal vast geen spannende film worden over mij.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:34 schreef mschol het volgende:
geen probleem, kan 18 december ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:ama @:xilia @:nizno
zoals jullie zien, ik heb nog meer af te maken eerst
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:35 schreef sacha het volgende:
vanaaf
https://www.2doc.nl/docum(...)e-tears-in-rain.html
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:34 schreef mschol het volgende:
Hij is wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:ama @:xilia @:nizno
zoals jullie zien, ik heb nog meer af te maken eerst![]()
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |