SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dat is zo niet jou inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal onnodig mensen de maat nemen, daar ben ik niet zo'n fan van
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal onnodig mensen de maat nemen, daar ben ik niet zo'n fan van
Lastig ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn top 3 beste films blijft wel:
1. Silence of the Lambs
2. Daens
3. Labyrinth
ja dat is hij toch ook, down to earth weer, hij is ook gewoon opzoek naar liefde en een normaal levenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Kritiek op dat vervolg is dat het mooi opgebouwde verhaal rond The Joker weer afgebroken wordt in deze film. Alles wat hij in deel 1 had overwonnen telt ineens niet meer en hij is weer de schlemiel die hij was. En de film zou bovendien saai zijn.
Kortom: niet alles hoeft een vervolg te krijgen.
Alles heeft een einde.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Kritiek op dat vervolg is dat het mooi opgebouwde verhaal rond The Joker weer afgebroken wordt in deze film. Alles wat hij in deel 1 had overwonnen telt ineens niet meer en hij is weer de schlemiel die hij was. En de film zou bovendien saai zijn.
Kortom: niet alles hoeft een vervolg te krijgen.
Kunnen ze ook een film over jou maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is hij toch ook, down to earth weer, hij is ook gewoon opzoek naar liefde en een normaal leven
Over iedereen in dit topic welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen ze ook een film over jou maken.
Zal vast geen spannende film worden over mij.quote:
ja kan ook achtervolgingscene met mijn volgeladen daihatsu move als als ik van het tuincentrum af komquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen ze ook een film over jou maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @Ama @Xilia @Nizno
zoals jullie zien, ik heb nog meer af te maken eerst![]()
![]()
Doen we gewoon een spannende achtervolging door Zeeland terwijl je achternagezeten door een tsunami die door de Oosterscheldekering heen beuktquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal vast geen spannende film worden over mij.
nouja sommige mensen hebben een roze bril opquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liefde moet je nooit zoeken maar dat is iets dat je spontaan overkomt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja kan ook achtervolgingscene met mijn volgeladen daihatsu move als als ik van het tuincentrum af kom
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:35 schreef sacha het volgende:
vanaaf
https://www.2doc.nl/docum(...)e-tears-in-rain.html
Die van mij welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal vast geen spannende film worden over mij.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:34 schreef mschol het volgende:
geen probleem, kan 18 december ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:ama @:xilia @:nizno
zoals jullie zien, ik heb nog meer af te maken eerst
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:35 schreef sacha het volgende:
vanaaf
https://www.2doc.nl/docum(...)e-tears-in-rain.html
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:34 schreef mschol het volgende:
Hij is wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:ama @:xilia @:nizno
zoals jullie zien, ik heb nog meer af te maken eerst![]()
Your beauty never ever scared me.
Klinkt goed. Ik hoop alleen dat ik dan wel een iets snellere auto tot mijn beschikking krijg voor een achtervolging.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doen we gewoon een spannende achtervolging door Zeeland terwijl je achternagezeten door een tsunami die door de Oosterscheldekering heen beukt
dus het was eigenlijk je ex-man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex-vrouw heeft wel eens zijn piemel aangeraakt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus het was eigenlijk je ex-man.
Ik heb net pakketjes via de DHL-automaat retour gestuurd, bij eentje pakte die de streepjescode niet en moest ik de code handmatig intypen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van mij wel
Zo had ik vannacht de spinavonturen, had ik vanmiddag een roodborstje en musje in de tuin en heb ik vanmiddag een dutje gedaan op de bank
#spanningendesensatie
Regelen we de Ford Expedition die ik op vakantie had, kun je ook gelijk want ongewenste objecten mee van de weg af rammenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik hoop alleen dat ik dan wel een iets snellere auto tot mijn beschikking krijg voor een achtervolging.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen probleem, kan 18 december ook nog wel
Hmm zat even te denken, maar weet eigenlijk zo snel niet wat m'n top 3 is qua films.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastig dit
1. Death Proof
2. Blade Runner (zowel origineel als 2049)
3. Mad Max
En wat is je top 3?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:08 schreef Karzai het volgende:
er zijn zoveel goede films gemaakt kom wel tot een top 100
Ja denk dat als je het me morgen vraagt er gerust andere films kunnen staanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm zat even te denken, maar weet eigenlijk zo snel niet wat m'n top 3 is qua films.
Ja dat had ik ook een beetje, er zijn inderdaad zoveel goede films gemaakt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk dat als je het me morgen vraagt er gerust andere films kunnen staan
nou en?quote:
Ja er zijn zoveel goede films, maar een film hoeft niet per se goed te zijn om een favoriet te zijn, het kan ook omdat je er een bepaalde herinnering of gevoel bij hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook een beetje, er zijn inderdaad zoveel goede films gemaakt.
Maar misschien is mijn top 3 wel gewoon van films die het meeste indruk gemaakt hebben. Dan is het:
- Amadeus
- The man in the iron mask
- .. to be determined
maar moeten films serieus zijn dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:16 schreef Ama het volgende:
Maar ik vind Jurassic Park, Star Wars en Harry Potter ook geweldig en The Nightmare Before Christmas maar dat zijn de niet zo serieuze films.
Titanic ben ik ook nooit zat.
The Mask is heel serieusquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
maar moeten films serieus zijn dan?
Nee dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
maar moeten films serieus zijn dan?
Dat gaat over een man die in een emotioneel dal zit en alleen zichzelf durft te zijn als die een masker op heeft. Wat dat betreft is The Joker er maar een slap aftreksel van.quote:
Ik las net iets over gehackte robotstofzuigers die racistische dingen roepenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit pas een dag en voel nu al dat ik gestalkt word
beter dan hakkende robots die dingen roepenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las net iets over gehackte robotstofzuigers die racistische dingen roepen
Dat zou wel zuigen jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
beter dan hakkende robots die dingen roepen
Mijn robotstofzuiger is helaas net iets te veel dichtgetimmerd hiervoor. Andere merken kan je meer mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las net iets over gehackte robotstofzuigers die racistische dingen roepen
de satisfyerquote:
mijn ook, moet op de afstandbediening drukken of op t knoppie op de robotquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
Mijn robotstofzuiger is dom en kan niet gehackt worden
Terminator is wel een van mijn favoriete filmsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
beter dan hakkende robots die dingen roepen
Luistert ie naar de naam essnhills toevallig?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
gezellig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Als het goed is kan ik nu in Home Assistant een trigger instellen die muziek gaat afspelen op mijn Google Home op het moment dat mijn telefoon verbinding maakt met wifi
Ik heb gewoon een stofzuiger waar je de stekker in het stopcontact moet doen en hem zelf bewegenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
Mijne heeft niet eens een afstandsbedieningquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn ook, moet op de afstandbediening drukken of op t knoppie op de robot
Wow!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een stofzuiger waar je de stekker in het stopcontact moet doen en hem zelf bewegen
mijn wel, maar die ligt hier ergens beneden in een la en druk boven gewoon op de knop. Gebruik hem ook alleen op de slaapkamerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijne heeft niet eens een afstandsbediening
Niets zo leuk als welkom thuis geheten worden door je huisquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezellig.
heb je vast altijd zin in als je thuis komt enzo
Nee, hij heet Wimquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Luistert ie naar de naam essnhills toevallig?
das ouderwets johquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een stofzuiger waar je de stekker in het stopcontact moet doen en hem zelf bewegen
hier heet alles truus.quote:
Breng je een date mee naar huis, kom je binnen met Little Green Bagquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Als het goed is kan ik nu in Home Assistant een trigger instellen die muziek gaat afspelen op mijn Google Home op het moment dat mijn telefoon verbinding maakt met wifi
Zeker, wel lekker veilig en oldskoolquote:
Als ik voor kerst een date heb die ook nog mee naar mijn huis gaat, is dat het wel waard.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Breng je een date mee naar huis, kom je binnen met Little Green Bag
Ik ben ouderwetsquote:
Ook noem ook een hoop apparatuur truus, meestal als het niet meewerktquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier heet alles truus.
de stofzuigert en vaatwassert beide
jij moet ok nog naar de voordeur lopen zeker om te kijken wie er aan de deur staatquote:
De verjaardagskaart die ik mijn oma zaterdag heb gegeven zei 'je bent niet oud, je bent retro'quote:
Heeft je kraan ook een naam?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook noem ook een hoop apparatuur truus, meestal als het niet meewerkt
Gerardquote:
Nee ik heb een doorzonwoning en zie vanaf de bank wie er voor de deur staatquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij moet ok nog naar de voordeur lopen zeker om te kijken wie er aan de deur staat
Dat is toch geen apparatuurquote:
ah daar heb ik gordijnen voor zitten. ben ik al wat nieuwerwetserquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb een doorzonwoning en zie vanaf de bank wie er voor de deur staat
Ook in het donker?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb een doorzonwoning en zie vanaf de bank wie er voor de deur staat
Ik heb daar brede houten jaloezieënquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah daar heb ik gordijnen voor zitten. ben ik al wat nieuwerwetser
Nee, dan doe ik gewoon de deur niet openquote:
Uit het raam donderenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:59 schreef Nattekat het volgende:
Mijn pc dwingt weer die update af. Donderflikkerstraal op
Ok hoe schakel ik dit permanent uit?
www.google.nlquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:59 schreef Nattekat het volgende:
Mac kopenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:59 schreef Nattekat het volgende:
https://www.howtogeek.com(...)lling-on-windows-10/quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:59 schreef Nattekat het volgende:
Het ideale advies om een IT-er een mental breakdown te bezorgenquote:
Ik heb voor werk een Mac. Kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ideale advies om een IT-er een mental breakdown te bezorgen
slaap goedquote:
ik heb em via gpedit ingesteld op Windows 10 en 22H2quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.howtogeek.com(...)lling-on-windows-10/
Moet je maar eens hele dagen met Adobe werken, dan is dat puur genotquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb voor werk een Mac. Kan dit bevestigen.
Godver wat een troep voor wat het kost.
totdat je de rekening van adobe ziet, val je dood achteroverquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar eens hele dagen met Adobe werken, dan is dat puur genot
Hm, dat gaat weer een stap verderquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.howtogeek.com(...)lling-on-windows-10/
Wat maakt dat nou weer uitquote:
hoezo? zet W11 update uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm, dat gaat weer een stap verder
En ook meteen alle andere updatesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo? zet W11 update uit
https://answers.microsoft(...)6a-8c76-1f6899a2bb8e
hij wil graag moeilijk doen... jij maakt het veel te makkelijk voor hemquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo? zet W11 update uit
https://answers.microsoft(...)6a-8c76-1f6899a2bb8e
ja je krijgt toch geen ondersteuning meer dus komt op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ook meteen alle andere updates
nee? na 22H2 komt er geen windows 10 update meerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ook meteen alle andere updates
Die betaal ik gelukkig zelf nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
totdat je de rekening van adobe ziet, val je dood achterover
Owquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
nee? na 22H2 komt er geen windows 10 update meer
je verteld nu gewoon dat je alleen updates die geschikt voor windows 10 versie 22H2 wilt hebben, alles hoger (en dat is W11) wil je niet
Nou gewoon daarom truusquote:
mocht je dan nog W11 upgrade in je gezicht krigjen moet je windows update gereset worden misschien? zodat die W11 update die klaar staat eruit wordt gehaaldquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow
* Nattekat gaat het hele proces nogmaals doorlopen
Staat morgenvroeg Windows 11 op je PCquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow
* Nattekat gaat het hele proces nogmaals doorlopen
Ik heb heel die reg-map WindowsUpdate nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em via gpedit ingesteld op Windows 10 en 22H2
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb heel die reg-map WindowsUpdate niet
snacktimequote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb heel die reg-map WindowsUpdate niet
in policies? dan aanmakenquote:
ohhh.. dan heb je windows 10 Homequote:
Home ja, wel al 22H2quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
in policies? dan aanmaken
[..]
ohhh.. dan heb je windows 10 Home![]()
weet niet of registry policy''s dan wel werken, zo niet heb je je te schikken naar de wil van MS
Ik heb geen policiesquote:
ah een macnerdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen policies![]()
En ook geen windows![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoef je ook niet de glazenwasser te laten komenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen policies![]()
En ook geen windows![]()
enige wat ik indruk is de powerknopquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:28 schreef Nizno het volgende:
Ik ga windows op afsluiten drukken... veel beter
Gute Nacht Freunde
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ah een macnerdNooit gezeik met updatesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet de glazenwasser te laten komen@:haags
Je praat regelmatig tegen jezelf?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon daarom truus
(ja ik noem moeilijke vrouwen ook truus)
Mag dat niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je praat regelmatig tegen jezelf?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:28 schreef Nizno het volgende:
Ik ga windows op afsluiten drukken... veel beter
Gute Nacht Freunde
Jawel hoorquote:
Heb jij geen discussies met jezelf, over wat je gaat eten bijvoorbeeld?quote:
Ja, die heb ik er net uit gesloopt om te voorkomen dat m'n pc opnieuw op gaat starten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mocht je dan nog W11 upgrade in je gezicht krigjen moet je windows update gereset worden misschien? zodat die W11 update die klaar staat eruit wordt gehaald
Neuh, als ik jet niet weet dan doe ik gewoon kiepquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij geen discussies met jezelf, over wat je gaat eten bijvoorbeeld?
Oh ik ga meestal 2 uur wandelen en dan weet ik in de supermarkt meestal nog niet wat het wordtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuh, als ik jet niet weet dan doe ik gewoon kiep
Bij twijfel altijd kiepquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik ga meestal 2 uur wandelen en dan weet ik in de supermarkt meestal nog niet wat het wordt
Hier worden kiepjes gekieptquote:
Ja dat weet ik, maar dan moet er ook nog iets van groentjes bijquote:
Dat is wel balen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
vakansie over
niet dat ik er echt wat aan had want ja, ik word ziek in vakantie
Broccoli?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dan moet er ook nog iets van groentjes bij
nogal, hopen dat jij meer geluk hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel balen.
Ik ben blij dat ik nu al zwaar verkouden ben, dan hoop ik dat ik wanneer ik vankantie heb, wel helemaal genezen ben.
ja ik houd ook wel van kipnuggets met bbq saus, maja de diertjes lijden daar onderquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:43 schreef Ama het volgende:
Maar ik hou wel van kipnuggets dus ik ben gewoon hypocriet.
overratedquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dan moet er ook nog iets van groentjes bij
Vandaag was het bloemkool omdat de sperzieboontjes op waren bij de AHquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb m'n Raspberry Pi geddost
Dat ding is echt afschuwelijk zwak
Geefquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, dit is vast niks voor jou https://butlon.com/boodsc(...)oisette-dv---100x25g
Nee bah, heel vies.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, dit is vast niks voor jou https://butlon.com/boodsc(...)oisette-dv---100x25g
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaag was het bloemkool omdat de sperzieboontjes op waren bij de AH
Ja wat, moet toch iets etenquote:
En nu heeft ie uit pure ellende zichzelf uitgeschakeld. En weer een poging gedaan tot inschakelen, maar die blijft hangen op een zwart scherm.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb m'n Raspberry Pi geddost
Dat ding is echt afschuwelijk zwak
Die is gewoon bezig om heel je systeem over te nemen en SkyNet te lancerenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu heeft ie uit pure ellende zichzelf uitgeschakeld. En weer een poging gedaan tot inschakelen, maar die blijft hangen op een zwart scherm.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon bezig om heel je systeem over te nemen en SkyNet te lanceren
Ja maar bloemkoolquote:
Airco ook stuk gemaaktquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon bezig om heel je systeem over te nemen en SkyNet te lanceren
Mjaquote:
Zie je, het begint!quote:
Dat denk jij ...quote:
oh jee, wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
Nu start ie zelfs na een power cycle niet meer op
Hangt ie ook niet aan momenteelquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neemt gewoon het stroomnet over.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
raspberry pi? sd kaart gefrituurd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
USB. Inmiddels doet ie het weer, maar dit gaat minder optimaal zijn als ie zo gaat zitten kloten op een andere plek dan mijn bureau.quote:
Wij moesten er twee terugkijken, geen idee of het lachen of irritatie is maar de eerste was wel weer gekkigquote:
Omg wil wel tijdelijk van huis ruilen hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:11 schreef Xilia het volgende:
Ojee we wonen in een gebied met Halloween event
Nah stelt niet heel veel voor hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg wil wel tijdelijk van huis ruilen hoor.
Oei, helpt zo'n pleister niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:25 schreef mschol het volgende:
gedouched, eens kijken of dat helpt voor mn schouder..
Ik lees allemaal goede redenen om je voortuin om te toveren in Halloween thema.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:37 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nah stelt niet heel veel voor hoor.
Las net dat je een papier op je raam moet hangen als de kids mogen aanbellen.
Denk dat ik oversla
pleister? geen idee wat je bedoeltquote:
Van die tape bedoelt ze denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
pleister? geen idee wat je bedoelt
ik heb dat ook vast niet in huisnormale pleisters is al een uitdaging soms
![]()
gewoon flink spierpijn in 1 schouder
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
pleister? geen idee wat je bedoelt
ik heb dat ook vast niet in huisnormale pleisters is al een uitdaging soms
![]()
gewoon flink spierpijn in 1 schouder
Nee een patch met pijnstilling, maar dat is niet bedoelt vooral alleen spierpijnquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die tape bedoelt ze denk ik.
Hopelijk wel en anders iets als midalgan ofzo proberen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:58 schreef mschol het volgende:
geen idee wat ik heb gedaan maar opeens had ik enorme spierpijn en die schouder ettert nu nog na, in bed ook lastig een houding vinden
naja misschien morgen beter
zo dweilenquote:
This post is worthless without picsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 05:03 schreef bitterbal het volgende:
K heb een jurk aan. Dus kom bij die crispy port zaak. Ohhhh you look zo beautifull today!!!
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 04:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo dweilendan ontbijten, terug voor huiswerk en vanmiddag met vriendin afgesproken. Denk om wat te eten.
jij weer terug je bed in?:P
een heleboel wijn halen bij de lidl, voor de verjaardag van een oom die 60 wordtquote:
Langzaam vooruit. Gisteren kon iets meer dan zondag. Vandaag loopje naar de brievenbus doen.quote:
Ah das mooi. kleine stapjesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Langzaam vooruit. Gisteren kon iets meer dan zondag. Vandaag loopje naar de brievenbus doen.
een week lang?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Strafregels schrijven van de baas
Wat voor?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Strafregels schrijven van de baas
Wat voor strafregels moest jij schrijven tijdens je ban?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
100 keer "Ik moet beter mijn wekker zetten" in cursief met kroontjespen.
Bans worden niet besprokenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor strafregels moest jij schrijven tijdens je ban?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:57 schreef datismijnmening het volgende:
Bans worden niet besproken![]()
BweheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel de beste volgorde.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:55 schreef datismijnmening het volgende:
Nu opstaan, poepen en douchen.
[..]
Ook iets van geleerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dit weekend is ie het beste te zienquote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat je die komeet gisteren voor het laatst zou kunnen zien, maar blijkbaar nog een kans tot eind november.
21 oktober zag ik in de krant staan. Hopelijk is het dan ook een keer niet bewolkt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit weekend is ie het beste te zien
Of ene A. Hitler die Weense stadsgezichtjes schilderde en ‘s avond in café’s fulmineerde over het leven.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:25 schreef UitStraling het volgende:
De Oostenrijkse schilderkunst? Gustav Klimt die iets romantisch als De Kus kon creëren maar ook zijn pezige plakpiemel in half vrouwelijk Wenen stak.
mimimimimi maar dan in het duitsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of ene A. Hitler die Weense stadsgezichtjes schilderde en ‘s avond in café’s fulmineerde over het leven.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mimimimimi maar dan in het duits
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Mimimi onder die bunkerscene uit Der Untergang.
Van die linkse ongewassen hippies?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:41 schreef bitterbal het volgende:
Ze zijn hier nu ook aan het fulmineren over de israeli's. Zelfs ik vind het te ver gaan
In 2061 komt Halley weer langs, de mooiste, meest beroemde en degene die de menselijke geschiedenis vorm heeft gegeven.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
21 oktober zag ik in de krant staan. Hopelijk is het dan ook een keer niet bewolkt.
Nee gestart door thai en gaat over het gedrag van israeli's hier op het eiland. Ze zijn eigenlijk door niemand geliefd. En nu worden er dan dingen opgesomd die ze dan verkeerd doenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die linkse ongewassen hippies?
MIMIMIMIMIMIMI SCHEISSEquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mimimimimi maar dan in het duits
Hmm. Maar even niet de matzeballen met gefillte fish bestellen danquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gestart door thai en gaat over het gedrag van israeli's hier op het eiland. Ze zijn eigenlijk door niemand geliefd. En nu worden er dan dingen opgesomd die ze dan verkeerd doen
Gezellige opa Adolf met zijn natte herdershond.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of ene A. Hitler die Weense stadsgezichtjes schilderde en ‘s avond in café’s fulmineerde over het leven.
Zo’n bal in je smoel krijgen is wel irritantquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:45 schreef bitterbal het volgende:
1 iemand klaagde dat ze teveel ruimte op het strand innemen als ze met een bal aan het spelen zijn
ja er is 1 israelische zaak waar ik vorige keer vaak kwam omdat ze muntthee hebben maar das nu te ver weg om er vaak heen te gaan. Verder vind ik de hummus en zo te duur dus eet ik het vrijwel nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm. Maar even niet de matzeballen met gefillte fish bestellen dan
Palestijns terroristensjaaltje ingepakt hoop ik?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:45 schreef bitterbal het volgende:
1 iemand klaagde dat ze teveel ruimte op het strand innemen als ze met een bal aan het spelen zijn
Hoe durven ze.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:45 schreef bitterbal het volgende:
jawel maar dit is toch iets wat iedereen kan doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n bal in je smoel krijgen is wel irritant
ja heb ik hier standaard omquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Palestijns terroristensjaaltje ingepakt hoop ik?
Toen was hij nog jong met zwierige snorquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellige opa Adolf met zijn natte herdershond.
Hoe durven ze nou te zingen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar dit is toch iets wat iedereen kan doen.
Nu gaat iedereen ineens alles opnoemen wat ze toevallig een keer met een israeli hebben meegemaakt.
Ander comment van een vrouw; Dat ze rustig in een rustige weg reed en van de andere richting kwamen 2 israeli's die in het hebreews aan het zingen warenEn daarna schreef deze vrouw dat ze zonder aanleidingen bewegingen met hun vuist naar haar maakte toen ze elkaar passeerde.
Mja ik weet het niet zo of ik dat nou moet geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |