SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb matching pajamas gekocht
Anwbkoppelvibes![]()
![]()
Met melk is voldoende.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Jij ook goedenavondquote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ben op een HBO ICT-medewerker geweest.
Veel vragen van studenten (en lekkere studentes) op ict-gebied beantwoord, maar ik moest ook de pc's van de docenten en ander personeel onderhouden, installeren, vervangen enz.
1 docente was een ongelooflijk bot, lomp en chagrijnig wijf, echt IEDEREEN haatte haar, maar ik was zo ongeveer de enige die normaal met haar om kon gaan. Ik ben no nonsense, zij ook. Dat kon zij waarderen.
Op een gegeven moment had ze weer problemen met de pc; dat ding bleef maar spontaan resetten.
Ik nam het kreng van dat kreng mee en keek of er malware op stond of zo.
Toen alle overtollige software er van af gegooid, maar de pc bleef maar spontaan resetten.
Drivers geüpdate, maar bleef maar resetten.
Nieuwe Windows op geflikkerd, maar hij bleef resetten.
Geheugen vervangen, geen resultaat.
Processor vervangen, geen resultaat.
Andere harde schijf, bleef spontaan resetten.
Hele fucking MOEDERBORD vervangen, geen rsultaat.
Voeding vervangen, probleem bleef bestaan.
Toen had ik zoiets van: "Die pc is gewoon vervloekt door haar negatieve aura!" en aangezien ik een Reiki master ben heb ik er een Reiki reinigingssymbool op los gelaten. Het ding resette spontaan.........en het probleem is NOOIT meer terug gekomen!
Ik gaf haar de pc terug. "Uh ja, ik heb gewoon windows opnieuw geïnstalleerd."
Zij heel boos: "Dat hebben je collega's ook al gedaan en dat heeft niet geholpen!"
- "Geloof me nou maar, het probleem is opgelost!"
En inderdaad, sindsdien resette hij niet meer spontaan, en zij was echt stomverbaasd en bleef maar drammen over waar het nou precies aan lag!Ik kon moeilijk zeggen dat het aan haar zwarte aura lag, toch?
![]()
![]()
Nee, koffie melk. Thee gewoon puur, ook geen suiker, en ook niet te sterk graag.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon moeten doen, kon ze de volgende keer het probleem zelf oplossen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
Veel vragen van studenten (en lekkere studentes) op ict-gebied beantwoord, maar ik moest ook de pc's van de docenten en ander personeel onderhouden, installeren, vervangen enz.
1 docente was een ongelooflijk bot, lomp en chagrijnig wijf, echt IEDEREEN haatte haar, maar ik was zo ongeveer de enige die normaal met haar om kon gaan. Ik ben no nonsense, zij ook. Dat kon zij waarderen.
Op een gegeven moment had ze weer problemen met de pc; dat ding bleef maar spontaan resetten.
Toen alle overtollige software er van af gegooid, maar de pc bleef maar spontaan resetten.
Toen had ik zoiets van: "Die pc is gewoon vervloekt door haar negatieve aura!" en aangezien ik een Reiki master ben heb ik er een Reiki reinigingssymbool op los gelaten. Het ding resette spontaan.........en het probleem is NOOIT meer terug gekomen!
Zij heel boos: "Dat hebben je collega's ook al gedaan en dat heeft niet geholpen!"
En inderdaad, sindsdien resette hij niet meer spontaan, en zij was echt stomverbaasd en bleef maar drammen over waar het nou precies aan lag!Ik kon moeilijk zeggen dat het aan haar zwarte aura lag, toch?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
Ik kon moeilijk zeggen dat het aan haar zwarte aura lag, toch?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In dit geval was het dus geen gebruikersfout.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: