Ga je dan ook een grote lul tegen hem zijn? Doe eens beetje aardig tegen de mensen daar, jij geeft Nederlanders weer eens een slechte naam.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ga hem is even laten zien waarom mijn naam big Dick is
Gekke beat ouwequote:
Hele album is heel goedquote:
Als ie boos wordt zeg ik gewoon dat ik een Marokkaan ben, worden ze vast voorbereid voor als ze zo’n kamelenstreler een keer in het echt zienquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:44 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ga je dan ook een grote lul tegen hem zijn? Doe eens beetje aardig tegen de mensen daar, jij geeft Nederlanders weer eens een slechte naam.
Chevy de wifestealer?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had je gezien wat voor zwaar ongepast TT hier eerst was
echt walgelijk
En oorlogscrimineelquote:
iewquote:
Ah, kom je op Fok! studeren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:44 schreef FlippingCoin het volgende:
lekker studiedagje vandaag
ook lekker
sick stuffquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ms. Would-be cheater chick heeft me weer ge-dm’t.
Leven gaat voor de wind
Ik zie het maatquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:13 schreef Abid-Meher het volgende:
@:chevycaprice ik ben hard aan het beasten.
Mijn retorische vaardigheden peaken vanmorgen.
Ik moet ermee stoppen mijn IQ sterft af.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie het maat
Ik kijk vol bewondering toe.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:27 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik moet ermee stoppen mijn IQ sterft af.
🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:28 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik kan er echt niet bij, hoe mensen zo'n gigantische tunnelvisie kunnen hebben en zo in hun emotie zitten, dat ze gewoonweg vervallen in het cognitieve vermogen van iemand met een licht verstandelijke beperking.
Bedankt maat, ik dacht, ik test die nieuwe regels eens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
🤣🤣🤣
Verbaal beestachtig vriend.
Vandaar ook dat ik me niet de wild ga mengen in die discussie.
Ik ga haar donderdag zien 👀 Dus even kijken hoe gezellig dat gaat worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:35 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bedankt maat, ik dacht, ik test die nieuwe regels eens.
Maar even belangrijke zaken, al afgesproken met die meid?
ik hoop dat Jezus je nog tot inkeer kan brengen in deze dwaze gedachtegangquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga haar donderdag zien 👀 Dus even kijken hoe gezellig dat gaat worden.
Dan ga je lekker hard maat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga haar donderdag zien 👀 Dus even kijken hoe gezellig dat gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |