Ik wil Jeroen zijn neus breken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 05:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend, ik hoop dat het spoedig beter zal gaan met jouw dierenvriend.
Lekker bro. Drink maar even goed wat water maat.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:19 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik heb een flinke kater. Sad stuff. Hoe gaat het met jou? Je bent vroeg op bradabro, jij bent de goat vanochtend.
Ja maat, flink water aan het drinken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker bro. Drink maar even goed wat water maat.
ja lekker raam open in mijn home officequote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo het is LEKKER warm buiten 😗🤗😄
Hier ook!quote:
A lady never tells...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt het dat je met Chevy verkering hebt
komt door chevyquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:02 schreef Speedfight het volgende:
Wat is het stil hier trouwens, waarom zit niet steeds t topic al vol als ik eindelijk mijn tags zie?
Ik verwacht beter!!!!
Wij posten hier onder het motto: kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:02 schreef Speedfight het volgende:
Wat is het stil hier trouwens, waarom zit niet steeds t topic al vol als ik eindelijk mijn tags zie?
Ik verwacht beter!!!!
had je gezien wat voor zwaar ongepast TT hier eerst wasquote:
Hou op hiermee met dit stokenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had je gezien wat voor zwaar ongepast TT hier eerst was
echt walgelijk
Was teringlache TT op zichquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had je gezien wat voor zwaar ongepast TT hier eerst was
echt walgelijk
ik ga niet akkoord met het pesten van mensen uit deze sc!quote:
Ach joh een beetje plagen kan geen kwaad!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ga niet akkoord met het pesten van mensen uit deze sc!
Je zou het kunnen opetenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemiddag. Even kijken wat ik met die pond verse spinazie ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |