Deze man is nooit leuk geweest. Nu is ie ook nog extreem dom en extreem rechts.quote:
Ik weet niet of block er nog ooit van af gaat. Ik wacht even na het weekend zet ik harde grens en dan houdt het op. Het is allemaal niet zo beasted, maar goed het komt zoals het komt. Eerst eens kijken wat ik nu vanavond ga eten. Wraps denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Foktop maat. Op naar de volgende!
Lekker maat.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik weet niet of block er nog ooit van af gaat. Ik wacht even na het weekend zet ik harde grens en dan houdt het op. Het is allemaal niet zo beasted, maar goed het komt zoals het komt. Eerst eens kijken wat ik nu vanavond ga eten. Wraps denk ik.
tabeequote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker maat.
Inderdaad trek die grens, hou je eraan, en zeg tabee wanneer jij vindt dat het tijd is. En ga dan meteen op zoek naar de volgende!
Nou doei hč !!!quote:
Gloeiende grutjes zeg.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tabee. Echt zo’n woord wat ik dan ken vanuit de Donald Duck en daarmee ook een beetje een vreemd woord vind.
Het gaat goed komen man's kan wel wat druk hebbenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker maat.
Inderdaad trek die grens, hou je eraan, en zeg tabee wanneer jij vindt dat het tijd is. En ga dan meteen op zoek naar de volgende!
Jammer.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jammer.
Gebeurde dat maar bij John's stroomvoorziening
Jaaa gaat goed met het prachtige diertje. Hoe gaat het met de hond?quote:
Mooi om te horen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jaaa gaat goed met het prachtige diertje. Hoe gaat het met de hond?
Door de duivelquote:
Ik ga nog snel even kijken of ik me nog kan aanmelden!quote:
Omwquote:
ROFLCOPTER!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga nog snel even kijken of ik me nog kan aanmelden!
Oh kut is van twee jaar terug 🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |