je hebt een vriendin. ONTZETTEND mooi meisje. Doet alles voor je. Houdt zielsveel van je en is echt de ware voor je. maar
je komt erachter dat ze zwaar aan de pillen endergelijke is..
wat doe je???
ik zou het uitmaken hoe dan ook i dont like pills en zal zon pil in der kont schuiven.
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 13:07 schreef U-lerZzZ het volgende:
Als je zoveel om dat bepaalde meisje geeft, ga er je ook 200% voor om samen tot een oplossing te komen.
quote:Kortzichtig en egoistisch.
Op woensdag 19 februari 2003 13:08 schreef edjuh18 het volgende:[..]
quote:Omdat het het niet serieus is..staat er
Op woensdag 19 februari 2003 13:08 schreef PrivateRyan het volgende:
Waarom heb je dit topic in Onzin geopend?
Bagger topic
quote:foutje wil je moven?
Op woensdag 19 februari 2003 13:08 schreef PrivateRyan het volgende:
Waarom heb je dit topic in Onzin geopend?
quote:Ik heb liever wel dat zij zwaar aan de pil, anders komen er alleen maar baby's van....
Op woensdag 19 februari 2003 13:06 schreef edjuh18 het volgende:
okay dillema(niet serieus)je hebt een vriendin. ONTZETTEND mooi meisje. Doet alles voor je. Houdt zielsveel van je en is echt de ware voor je. maar
je komt erachter dat ze zwaar aan de pillen endergelijke is..wat doe je???
ik zou het uitmaken hoe dan ook i dont like pills en zal zon pil in der kont schuiven.
quote:*mee eens
Als je zoveel om dat bepaalde meisje geeft, ga er je ook 200% voor om samen tot een oplossing te komen.
quote:het eerste wat in me opkomt is 'loser'
okay dillema(niet serieus)je hebt een vriendin. ONTZETTEND mooi meisje. Doet alles voor je. Houdt zielsveel van je en is echt de ware voor je. maar
als je van iemand houd, en iemand is de ware voor je, dan werk je samen aan een probleem, in plaats van bij de eerste de beste tegenslag terug te vallen op je vooroordelen en meteen weg te hollen,
of je hebt geen idee wat liefde is, of je bent zo'n vreselijk verwend nest dat ik echt voor je toekomstige vriendin hoop dat ze je doorheeft voordat jullie verder komen dan elkaar gedag zeggen.
als ik jou vriendin was zou ik zwaar aan de pillen gaan van zo'n vriend
quote:Ik heb het dus meegemaakt, je moet er gewoon samen aan werken... dan komt ze er wel bovenop...alleen bij mij was het probleem dat een maand nadat ze er compleet vanaf was ze dood werd gereden.....
quote:Dat lijkt me wel ja.
Nogal een verschil lijkt me...
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 19-02-2003 17:51]
Misschien moet je het een beetje toelichten. Voor mensen die nooit drugs gebruiken is zo af en toen een xtc-pil nemen zwaar aan de pillen zitten, voor anderen is dat dagelijks gebruik.....
Of neemt ze andere middelen ?
Niemand kan je een goede tip geven als je niet iets duidelijker bent.
quote:Mooie samenvatting van het karakter van meneer de topicstarter. Hij zal btw ook wel geitenwollensokken dragen met sandalen als ik zijn post zo lees.
Op woensdag 19 februari 2003 13:09 schreef U-lerZzZ het volgende:
Kortzichtig en egoistisch.
Of bedoel je medicijnen zoals Anti-depressiva etc, die ze gewoon nodig heeft omdat ze last heeft van psychische problemen?
In dat geval zou ik je een enorm egoistische klootzak vinden..
Ik zou anders niet meer met mezelf kunnen leven als ik dat niet eens probeer...
Het hangt ook af over welke pillen we het hebben en in welke hoeveelheid...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |