SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
een KIEEEEEPass?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Keepass installeren en gaan met die banaan
Nee die ben ik best wel zat hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien af en toe voor de nostalgie oma tussendoor eens posten
Nee echt lekkerquote:
Weet ik, maar het heeft die vibesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:34 schreef Crack_ het volgende:
nee joh, zo oud toch niet en zo oud ben ik niet even normie
Heb wel een dik vest aan, maar zit uit de windquote:
oh, misschien is het binnen wel frisser dan buiten danquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee echt lekkerOkee niet echt kortebroekenbadjeijswaterwarm maar wel soort warm ish
oh dat scheelt de wereld, wat heerlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb wel een dik vest aan, maar zit uit de wind
haal je dan niet alleen de post weg en blijft het plaatje bestaan? (dus delete image + post knopje ergens?)quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:37 schreef Crack_ het volgende:
oh huh, als je op imgur op 'delete post' klikt dan blijft het zichtbaar? Wat is dat nou voor flauwekul
Als je bent zoals ik met m'n Microsoft account, dan ga je hem elk half jaar resetten omdat je niet meer weet wat het was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wachtwoord gewijzigd.
Nu afwachten hoevaak ik het nog fout ga intypen.
Je bent zelf relatiefquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:44 schreef UitStraling het volgende:
Ellende is uitermate relatief, nog veel meer dan tijd.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:45 schreef mschol het volgende:
spierpijn in mn rechterschouder opeens, wtf
heb op delete post + image gedrukt, foto blijft staanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
haal je dan niet alleen de post weg en blijft het plaatje bestaan? (dus delete image + post knopje ergens?)
oh ik dachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |