SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 15-10-2024 09:41:58 ]![]()
Helloquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Had je hem weer klaar staan foei foeiquote:
Heb even een 1 weggewerktquote:
Ik heb even speculaasjes uitgedeeld op werkTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Graag gedaan, voor een kop koffie doe ik bijna allesquote:
Ja het is ook de ine die de wereld draaiende houdtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag gedaan, voor een kop koffie doe ik bijna alles
cafeïne
theïne
benzine
nicotine
codeïne
en voor sommige
heroïne
cocaïne![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je hem weer klaar staan foei foei![]()
![]()
ieniminequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:44 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja het is ook de ine die de wereld draaiende houdt
cafeïne
theeïne
benzine
nicotineTrotste mama van Ambar
Ik dacht kijk weerbericht voor de verandering eens. Het wordt morgen 22 graden?Trotste mama van Ambar
Ik krijg nu al weerwolfjesneigingen.
Last voor en na Volle Maan.
Kletterde zomaar uit bed
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Eerst zien en dan geloven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht kijk weerbericht voor de verandering eens. Het wordt morgen 22 graden?Werewolf
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht kijk weerbericht voor de verandering eens. Het wordt morgen 22 graden?
Ik neem vrij en ga op het strand liggen!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Naaktstrandquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik neem vrij en ga op het strand liggen!![]()
![]()
![]()
![]()
Wel wat frisjes dit tijd van het jaar ondanks die 22 gradenquote:Trotste mama van Ambar
Met een dekentje over dan welquote:🥶
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
![]()
Holy fuck.....
De aanbouw (waar de keuken en de schuur in zitten) is echt volkomen kut!
Het was ooit een enkelsteense aanbouw waar ze later vluchtig een muurtje voor gezet hebben om zo een (ongeïsoleerde) spouw te maken.
Die spouw hebben ze vervolgens vol met puin en afval gegooid, en omdat het metselwerk super slap is, is er nu werking in de muren gekomen. Het bovenste deel scheurt los van de rest en helt wat naar voren. Over een tijdje kan het dus zo naar beneden storten, en al die barsten en losse stenen resulteren in lekkage waardoor de spouw nu vol vocht en schimmel zit.
Sowieso het bovenste deel van de muren rondom zal helemaal hersteld moeten worden.
Dat wordt me een kostenpost....![]()
![]()
Aww knuffel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:57 schreef ToT het volgende:
Holy fuck.....
Het was ooit een enkelsteense aanbouw waar ze later vluchtig een muurtje voor gezet hebben om zo een (ongeïsoleerde) spouw te maken.
Die spouw hebben ze vervolgens vol met puin en afval gegooid, en omdat het metselwerk super slap is, is er nu werking in de muren gekomen. Het bovenste deel scheurt los van de rest en helt wat naar voren. Over een tijdje kan het dus zo naar beneden storten, en al die barsten en losse stenen resulteren in lekkage waardoor de spouw nu vol vocht en schimmel zit.
Sowieso het bovenste deel van de muren rondom zal helemaal hersteld moeten worden.
Dat wordt me een kostenpost....Werewolf
Btw ik ben blij dat ik deze middag thuis ben. Vorige week zo'n chaos en gisteren knapte er iets in mij.Werewolf
Oh wow, dat is idd volkomen kutquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:57 schreef ToT het volgende:
Holy fuck.....
Dat wordt me een kostenpost....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: