SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Wat houdt je tegenquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:50 schreef hhh38 het volgende:
Krijgen we nog een nieuwe OP dit seizoen?
Terecht. Als er nog altijd een Griek ontbreekt in onze landenbingo heb je hier niks te zoeken.quote:
Een deel van de scouts heeft promotie gemaakt, sommigen intern en anderen als TD bij een andere club bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:19 schreef Caland het volgende:
In een paar jaar tijd wel echt alle scouts die door Arnesen zijn aangesteld eruit geloof ik, benieuwd of daar nog een oorzaak aan ten grondslag ligt.
Toen dat eenmaal draaide hadden we geweldige transferzomers inkomend.
#BringBackSchuitemanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een deel van de scouts heeft promotie gemaakt, sommigen intern en anderen als TD bij een andere club bijvoorbeeld.
Ik ben wel benieuwd wie Nadje en Carranza gescout heeft en dacht ‘goh, dit is echt iets voor Feyenoord’quote:
Nadje snap ik ergens nog wel, veel benieuwder wie de Zwitserse Greene heeft gescoutquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie Nadje en Carranza gescout heeft en dacht ‘goh, dit is echt iets voor Feyenoord’
De Zwitserse Greene vind ik nog wel meevallen afgelopen twee wedstrijden eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nadje snap ik ergens nog wel, veel benieuwder wie de Zwitserse Greene heeft gescout
Carranza geeft mij Burgerkingvibes
Idem voor Aursnes en Wiefferquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie Nadje en Carranza gescout heeft en dacht ‘goh, dit is echt iets voor Feyenoord’
For sure.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:50 schreef hhh38 het volgende:
FOK premium nemen. @3rr0rquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:50 schreef hhh38 het volgende:
Ze hebben nu ook de fysieke data toegevoegd hè…quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Las in de jaarrekening dat ze geïnvesteerd hebben in matchmetrics om de nieuwe Wieffer te scouten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Okquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Las in de jaarrekening dat ze geïnvesteerd hebben in matchmetrics om de nieuwe Wieffer te scouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |