Eens, voor mijn gevoel worden het steeds meer die willens en wetens de boel oplichten en anderen kapotmaken. En er ook nog een attitude bij hebben alsof je er respect voor moet hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, of had: totdat Van Rijbroek in zijn leven kwam.
Mensen die bakken geld hebben maar dat misbruiken om anderen kapot te maken (en dat ook eerst aankondigen), heb ik geen greintje sympathie meer voor.
Bijzondere conclusies trek je, waaruit maak je op dat ik zijn inzinking zo fantastisch vind?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen vinden het zo fijn om de inzinking van die man te benadrukken.
Paffetic
Wat staan wij zo aan het einde van het topic toch aan dezelfde kant. De rechtspraak wordt gedomineerd door geld, vriendjes van vriendjes en de werkelijk principiële tegenpartij mag daar een enorme bak tijd, geld, energie en naargeestige gedachten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Mensen die bakken geld hebben maar dat misbruiken om anderen kapot te maken (en dat ook eerst aankondigen), heb ik geen greintje sympathie meer voor.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat staan wij zo aan het einde van het topic toch aan dezelfde kant.
Sanderink staat zwaar onder invloed van dat rare mensquote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:23 schreef allegoedenickszijnop het volgende:
[..]
Wat Sanderink heeft opgebouwd is indrukwekkend, wat ik ook al zei. Maar hij heeft het ook met eigen hand weer compleet afgebroken en da's toch ook echt z'n eigen verantwoordelijkheid.
En ook dat is zijn eigen verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Sanderink staat zwaar onder invloed van dat rare mens
ja goed dat de bedrijven verkocht worden, hopelijk kan dat mens nooit aan de opbrengst komenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En ook dat is zijn eigen verantwoordelijkheid
IJdele hoop.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja goed dat de bedrijven verkocht worden, hopelijk kan dat mens nooit aan de opbrengst komen
Ze zijn getrouwd, de goede doelen stichtingen die zijn erfenis zouden krijgen zijn opgeheven, dus de kans is 99% dat zij nu zijn erfgenaam is.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja goed dat de bedrijven verkocht worden, hopelijk kan dat mens nooit aan de opbrengst komen
Dat komt wel als hij er niet meer is, als ze dat nu zouden doen dan zou het in ontvangst nemen van dat geld betekenen dat hij de verkoop accepteert, en dat kan hij niet.quote:Op zondag 22 februari 2026 13:04 schreef Lienekien het volgende:
Ik begrijp dat ze die miljoenen niet met hem kunnen verrekenen omdat ze geen contact krijgen en hij de administratie niet op orde heeft. Je zou denken dat zij dan een beetje haar best zou doen om dat geld op de gezamenlijke rekening te krijgen.
Daarom verbaast het dat ze voor 50 miljoen ineens niet vindbaar is.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:01 schreef bleiblei het volgende:
Voordat hij in de val van van Rijbroek trapte was het ook al een vreemde man natuurlijk. Maar daarom wel de jackpot voor die heks. Iemand die niet helemaal 100% is met zo veel macht en vermogen...
En dat hij ergens met arsenicumvergiftiging in een vervuilde villa ergens ligt nu.quote:Op zondag 22 februari 2026 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn getrouwd, de goede doelen stichtingen die zijn erfenis zouden krijgen zijn opgeheven, dus de kans is 99% dat zij nu zijn erfgenaam is.
Hoe is het mogelijk dat een intelligente zakenman zich zo heeft laten inpalmenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:47 schreef r_one het volgende:
[..]
goed kan van , gestruikeldquote:Op zondag 22 februari 2026 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En dat hij ergens met arsenicumvergiftiging in een vervuilde villa ergens ligt nu.
Hij was wel hyperintelligent maar ook een beetje wereldvreemd.quote:Op zondag 22 februari 2026 14:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat een intelligente zakenman zich zo heeft laten inpalmen
Alleen als zij eerder overlijdt.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Zijn levenswerk is hij kwijtgeraakt onder invloed van een uitgekookte charlatan, die hem inmiddels geheel geïsoleerd lijkt te hebben van de buitenwereld. Ik denk niet dat dit verhaal een happy end gaat hebben voor meneer Sanderink.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat deze baas maar mooi aan het langste einde mag trekken.
denk ik ook nietquote:Op zondag 22 februari 2026 16:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik denk niet dat dit verhaal een happy end gaat hebben voor meneer Sanderink.
Je hoeft niet dom te zijn om ingepalmd te worden door een golddigger.quote:Op zondag 22 februari 2026 14:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat een intelligente zakenman zich zo heeft laten inpalmen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |