Incidenten heb je overal, maar PSV is geen structurele probleemclub. Daar hebben we er eigenlijk maar 1 van in Nederland op Europees niveau.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lens uit vorig seizoen was trammelant
Vooral ontkennen dat een enorme groep PSV'ers vorig jaar 200 man het ziekenhuis in heeft getrapt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Incidenten heb je overal, maar PSV is geen structurele probleemclub. Daar hebben we er eigenlijk maar 1 van in Nederland op Europees niveau.
RKC ?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Incidenten heb je overal, maar PSV is geen structurele probleemclub. Daar hebben we er eigenlijk maar 1 van in Nederland op Europees niveau.
Toch vreemd dat het dan zelfs bij een provincieclubje als Twente vaker misgaat in Europa. Hammarby, Fiorentina, Fenerbahce. Allemaal vrij recentquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens voor PSV man. Ik ontken niets. Maar deze reactie van de autoriteiten is op z’n minst te laat maar op de inhoud toch ook lastig verklaarbaar.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral ontkennen dat een enorme groep PSV'ers vorig jaar 200 man het ziekenhuis in heeft getrapt.
Kan je de uitslag bij PSV - Sparta even aanpassen (2-1)quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral ontkennen dat een enorme groep PSV'ers vorig jaar 200 man het ziekenhuis in heeft getrapt.
Blijft moeilijk om toe te geven dat jullie het grootste percentage aan tuig hebben hé?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch vreemd dat het dan zelfs bij een provincieclubje als Twente vaker misgaat in Europa. Hammarby, Fiorentina, Fenerbahce. Allemaal vrij recent
Dat valt allemaal wel mee, vind het juist relatief rustig geworden, helemaal bij de Europese uitpotjes. Mooie ontwikkelingquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Blijft moeilijk om toe te geven dat jullie het grootste percentage aan tuig hebben hé?De (recente) geschiedenis staat vol met incidenten, maar hé; lekker blijven wijzen naar de andere partijen
Dat valt dus niet mee. Toegegeven; Feyenoord staat ook bekend als meest trouwe/fanatieke publiek; maar dat ze de hele binnenstad in bubbelplastic pakken als jullie langskomen zegt genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee, vind het juist relatief rustig geworden, helemaal bij de Europese uitpotjes. Mooie ontwikkeling
Ook bij Ajax is het erg rustig de laatste tijd. Ik vind het bijna saai worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee, vind het juist relatief rustig geworden, helemaal bij de Europese uitpotjes. Mooie ontwikkeling
Altijd die smoesjes van jullie, ik word daar echt doodziek van. PSV heeft fans en geen supporters, man man man weer een leeg uitvak in Europa binnenkort.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat valt dus niet mee. Toegegeven; Feyenoord staat ook bekend als meest trouwe/fanatieke publiek; maar dat ze de hele binnenstad in bubbelplastic pakken als jullie langskomen zegt genoeg denk ik.
Geef maar eens een paar recente voorbeelden. Afgelopen jaren toch in menig Europese stad geweest met nagenoeg geen incidenten. Verwijzen naar Rome een jaar of 15 geleden is dan wat makkelijk. Glasgow, Madrid vorig jaar met een man of 4000, geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat valt dus niet mee. Toegegeven; Feyenoord staat ook bekend als meest trouwe/fanatieke publiek; maar dat ze de hele binnenstad in bubbelplastic pakken als jullie langskomen zegt genoeg denk ik.
Ik vind dat wel ergens ook wel lekker, voorheen moest je nog wel eens in de gaten houden of er niet op grote schaal Feyenoorders met hele winkelrekken aan kleding de winkels uitliepen voordat het uit de hand liep (wel gelachen natuurlijk). Nu kan je gewoon rustig een biertje doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook bij Ajax is het erg rustig de laatste tijd. Ik vind het bijna saai worden.
Welke smoesjes? Ik zeg toch helemaal niks over PSV fans?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Altijd die smoesjes van jullie, ik word daar echt doodziek van. PSV heeft fans en geen supporters, man man man weer een leeg uitvak in Europa binnenkort.
Famous for not traveling en dan een grote mond hebben over andere groepen. Zoek een kamer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Welke smoesjes? Ik zeg toch helemaal niks over PSV fans?
Wat boeit dat nouquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Famous for not traveling en dan een grote mond hebben over andere groepen. Zoek een kamer.
Beter 20 debielen en 1880 normale gasten dan helemaal niemand inderdaad. PSV is het meest treurige clubje van ons land. Carnavalpubliek. PSV heeft alles wat het onder de rivieren zo kut maakt. Wat een vreselijke club.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat boeit dat nouDus omdat PSV volgens jou 'famous for not traveling' is mag je niks zeggen over het feit dat andere groeperingen tuig bevatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |