Kroketten heb ik wel van de mora en die zijn top.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
Mora of Beckers en de rest niets anders.
De andere merken zijn bevroren alleen goed om in je kontje te duwen (bij wijze van spreken dan hé).
Een Nederlandse lekkernij bij een derderangs Duitse winkel. Wat had je verwachtquote:
Teveel moeitequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb ooit eens bij iemand zelf gemaakt frikandellen gegeten en vond ze best lekker.
Als ik de tijd heb zal ik eens ditrecept proberen:
best nog veel werk
Wat zit daar in?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:03 schreef Wantie het volgende:
Ik heb wel eens veganistische frikandellen gemaakt.
Was wel een werkje, maar niet van de vleesvariant te onderscheiden.
Beckers, die van Mora vind ik walgelijk.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
De andere merken zijn bevroren alleen goed om in je kontje te duwen (bij wijze van spreken dan hé).
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Beckers, die van Mora vind ik walgelijk.
ik vind jou ook walgelijkquote:
Slip of the tongue?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
U riep ?quote:
Zijn er ook recepten voor níet zelfgemaakte frikandellenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb ooit eens bij iemand zelf gemaakt frikandellen gegeten en vond ze best lekker.
Ik probeer hem eens. Heb je ook advies met airfrayers' bami ?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:38 schreef Twiitch het volgende:
Ik had laatst die slagersfrikandel van de Mora uit de airfryer en die was verrassend goed (voor een snack uit de airfryer).
Haal jij alles bij de traiteur dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:17 schreef DerekB het volgende:
Iets bij de Lidl halen en het dan raar vinden als het niet te vreten is.
Dit dus. Ooit een tijdje Diner-maaltijden bij traiteur gekocht. Vlak bij de deur. Meer om het te proberen. Maar na de zoveelste voor mij niet bijzondere Chili con carne werd ik wakker.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:21 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Haal jij alles bij de traiteur dan?
Uitgekookt toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Ooit een tijdje Diner-maaltijden bij traiteur gekocht.
Nee, plaatselijk traiteur. En qua Uitgekookt heb je gedeeltelijk gelijk. Lang niet alles is ok, maar ik weet inmiddels, nu ik het wekelijks zelf samen stel, wat ik wel en niet moet bestellen. B.v. Geen Draadjesvlees og Haché en-of stoofpot.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:39 schreef DerekB het volgende:
[..]
Uitgekookt toch?
Is nog smeriger dan die Lidl zooi.
echt voor wie?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:56 schreef halfway het volgende:
Gewoon geprobeerd voor een keer.
Gadverdit heeft echt niks meer met een frikandel te maken, licht grijs want bruin krijg je ze niet en er zit een berg peper in. Het is echt voor.
Af en toe goed roerenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeer hem eens. Heb je ook advies met airfrayers' bami ?
Bamischijf bedoel ik.quote:
Inderdaad, al die producten heb een vreemde bijsmaak, niet mijn winkel vriend.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:17 schreef DerekB het volgende:
Iets bij de Lidl halen en het dan raar vinden als het niet te vreten is.
Dit, ik ga geen frikandel speciaal eten omdat ik zin heb om te koken. Dat eet je juist wanneer je geen zin hebt om iets te doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |