quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:35 schreef Tourniquet het volgende:
Payload is een banaan!
[ afbeelding ]
Nog steeds balen dat ik het niet kan castenquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
SpaceX stream is live!
https://www.spacex.com/la(...)Id=starship-flight-6
Directe link voor gebruik in bijvoorbeeld VLC: hier
Hierboven staat ook een linkquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nog steeds balen dat ik het niet kan casten
Je moet het in je browser streamen en dan casten als webpagina.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nog steeds balen dat ik het niet kan casten
Dank voor de toelichting!quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze gaan "in orbit" proberen een motor te ontsteken, en de booster heeft een agressiever landingsprofile.
Eeuh.. Ik luister ook wat anders ... Schiet gewoon ff wat mooie plaatjes van de streamquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat zien we hier? Zat even niet te luisteren.
ohquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. Ik luister ook wat anders ... Schiet gewoon ff wat mooie plaatjes van de stream
quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. Ik luister ook wat anders ... Schiet gewoon ff wat mooie plaatjes van de stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |