Dat kwam puur door onze eigen spelers las ik hier.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:12 schreef Wotte het volgende:
Het is ook weer zo'n seizoen dat de tegenstander er 'm even in legt vanaf eigen helft.
In de eredivisie mag je met je heel gewicht aan Brobbey gaan hangen. Dat is volledig reglementair.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:13 schreef trein2000 het volgende:
Weghorst lokt nog even een rode kaart uit. Doei Brobbey.
Idd, alleen Brubbie mag dat.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:15 schreef Wertha het volgende:
[..]
In de eredivisie mag je met je heel gewicht aan Brobbey gaan hangen. Dat is volledig reglementair.
Je bedoelt, Brobbey mag met z’n volle gewicht achterover hangen tegen de tegenstander aan. Die vent maakt telkens zelf de eerste overtreding. Goed dat deze scheidsrechter dat een keer niet beloont.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:15 schreef Wertha het volgende:
[..]
In de eredivisie mag je met je heel gewicht aan Brobbey gaan hangen. Dat is volledig reglementair.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je bedoelt, Brobbey mag met z’n volle gewicht achterover hangen tegen de tegenstander aan. Die vent maakt telkens zelf de eerste overtreding. Goed dat deze scheidsrechter dat een keer niet beloont.
Gevoelsmatig wel vaker dat soort goals tegen. Kan aan mij liggen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat kwam puur door onze eigen spelers las ik hier.
[..]
Je bedoelt, Brobbey mag met z’n volle gewicht achterover hangen tegen de tegenstander aan. Die vent maakt telkens zelf de eerste overtreding. Goed dat deze scheidsrechter dat een keer niet beloont.
[..]
Het grote Ajax van Ten Hag verloor hier twee jaar op rij met 1-0.quote:
Dat was wel in het kunstgrastijdperk natuurlijk. Toen had Heracles een behoorlijk thuisvoordeelquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het grote Ajax van Ten Hag verloor hier twee jaar op rij met 1-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |