quote:
Het aanbod is nog nooit zo geweldig geweest.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Loont dat nog? Ik heb het opgegeven, zoveel troep op tv…
Mijn soort mens is geloof ik meer van de Veronicagids.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
De Volkskrant en de VPRO hebben vaak wel tips die bij 'ons soort mensen' passen.
Ik heb de VPRO-gids. Is als blad al de moeite waard.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn soort mens is geloof ik meer van de Veronicagids.
Komt die ook weer op tv 2 november?quote:Na de vertoning van het islam-kritische Submission eerder dat jaar werd hij bedreigd.
Dat was een geweldig programma. Hij deed niet "raar" en was door de juiste kandidaten erg leuk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Wel aardig is dat dat ook in de biografie terugkomt: de VPRO wilde Van Gogh niet. Een Prettig Gesprek kwam via Salto en AT5 (lokale zenders) bij RTL5 en SBS6 terecht. En De Hunkering werd door Veronica uitgezonden.
Wat ik niet wist, is dat hij een programma voor de NOS heeft gepresenteerd: Wat doe jij nou?
[ afbeelding ]
Eigenlijk speelde de verzuiling nog een best grote rol indertijd, ook in de dagbladenwereld.
Idem, en ik ben er trots op. Ik kijk ook gewoon teletekst.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:53 schreef Blues het volgende:
Ik ben 'geen' soort mens, ik kijk heerlijke pulp naast zg intellectuele shitIk ben echt een kijknivoor
De 'afgebroken' duikplank is een aardig detail.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was een geweldig programma. Hij deed niet "raar" en was door de juiste kandidaten erg leuk.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:58 schreef tong80 het volgende:
Idem, en ik ben er trots op. Ik kijk ook gewoon teletekst.
Doen!quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:13 schreef tong80 het volgende:
Zo deeltje twee. Deel één moet ik nog kijken.
Daarom. Hier had veel meer uit te halen geweest. Of iig gestructureerder. Het is hetzelfde als afgelopen zomer de registratie van Lowlands. Is niet naar te kijken met continu de nieuwe shots. Is echt een dingetje van tegenwoordig.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:35 schreef golfer het volgende:
Het is wel heel fragmentarisch.
Al die shots van allerlei films van hem.
Ze vielen op z'n karakter.quote:
Had ik ook altijd last van.quote:
Ze vielen op mij ondanks m'n karakter. Vielen ? Nog steeds.quote:
Twee van de beste interviewers van Nederland. Er zou een Gouden Narcist award moeten komen. Dan neem ik genoegen met de derde plaats.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:36 schreef Firuze60 het volgende:
De doc-serie heeft mijn mening over Theo niet veranderd. Provocateur optimaforma. Het beste wat hij ooit maakte waren de cactusgesprekken, vond zijn films matig. Deed mij denken aan een persoon als Ischa Meijer, ook zo'n gefrustreerde narcist.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee van de beste interviewers van Nederland. Er zou een Gouden Narcist award moeten komen. Dan neem ik genoegen met de derde plaats.
Nou ja, terecht? Hij kon er niet tegen als mensen in zijn ogen te koop liepen met hun slachtofferschap. Sonja Barend moest het ook ontgelden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 00:43 schreef golfer het volgende:
En ik snap Hanneke Groenteman wel. Hij was een eeuwige puber, maar als het er op aan kwam zou zij (en ik) wel bij hem kunnen onderduiken.
De vreselijke Leon de Winter (mijn achterbuurman) werd door hem terecht neergesabeld.
Begin deze eeuw was Van Gogh nog met een politiek discussie programma op Lowlands vroeg op de dag.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom. Hier had veel meer uit te halen geweest. Of iig gestructureerder. Het is hetzelfde als afgelopen zomer de registratie van Lowlands. Is niet naar te kijken met continu de nieuwe shots. Is echt een dingetje van tegenwoordig.
Dat zullen we nooit weten. Hij waande zich veilig voor aanslagen. Enorme zelfoverschatting had hij, toch triest allemaal.quote:Op maandag 4 november 2024 23:27 schreef golfer het volgende:
Als hij niet vermoord was zou hij ook niet oud geworden zijn.
Veel te veel overgewicht, kettongroker, drugsgebruiker en zuiplap.
En een workaholic.
Op jeugdfoto's zag 'ie er prima uit, maar daar heeft 'ie met dat gedrag al snel een einde aan gemaakt.quote:Op maandag 4 november 2024 23:27 schreef golfer het volgende:
En een workaholic.
Niemand kan natuurlijk voorspellen hoe oud iemand wordt.quote:Op maandag 4 november 2024 23:27 schreef golfer het volgende:
En een workaholic.
Zeg maar gerust destructief, zonder tamelijk. Hij doet me qua uiterlijk denken aan Fassbender en John Belushi. Die werden ook niet oud.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niemand kan natuurlijk voorspellen hoe oud iemand wordt.
Van Gogh had een tamelijk destructieve levenswijze. Aan de andere kant had hij misschien ook wel goede genen, zijn vader werd 96 en zijn moeder is nu 88 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |