2-11-2004quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:02 schreef maily het volgende:
20 jaar geleden ....
En idd dat beeld herken ik nog ...
Goed boek?quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga zeker kijken. Ben nu bezig in zijn biografie:
[ afbeelding ]
Ik ben bevooroordeeld omdat ik de auteur ken. Maar zelfs Geenstijl was lovend.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed boek?
Ik ga ook kijken, was vorige week al een item in Bar Laat.
Tijd gaat veel te hard.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:02 schreef maily het volgende:
20 jaar geleden ....
En idd dat beeld herken ik nog ...
Doen wij ook.quote:
Dat hebben wij ook, maar gaan we niet doen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:58 schreef Zipportal het volgende:
Met een Plus abo kun je alvast alles al vooruit kijken.
https://npo.nl/start/serie/theo-van-gogh-de-hunkering
Geen spoilers plsquote:Op maandag 14 oktober 2024 16:58 schreef Zipportal het volgende:
Met een Plus abo kun je alvast alles al vooruit kijken.
https://npo.nl/start/serie/theo-van-gogh-de-hunkering
De Titanic zinkt.quote:
88 en nog zo bij de hand.quote:
Ik moet nog kijken, maar ze is geweldig idd.quote:
Als tv-junk uiteraard alles al vooruit gekeken, mooi portret van Theo.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet nog kijken, maar ze is geweldig idd.
In zijn biografie wordt een genuanceerder beeld geschetst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In zijn biografie wordt een genuanceerder beeld geschetst.'Leuk' leek me al meteen niet de juiste term voor zijn moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charmant en eigengereid/eigenwijs misschien een betere omschrijving.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:46 schreef Blues het volgende:
[..]
'Leuk' leek me al meteen niet de juiste term voor zijn moeder.
Ik heb het zelf ook niet bekeken, maar opgenomen. Zo zijn er vast meer mensen. Je moet ook maar net weten dat het wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:39 schreef Blues het volgende:
Programma's van kwaliteit en inhoud worden door steeds minder mensen bekeken heb ik het idee. En zeker als het op de publieke wordt uitgezonden.
Wij neuzen elke dag ff bij de TVgids online en de dagelijkse tips van de VK of er iets van onze gading bij is om op te nemen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het zelf ook niet bekeken, maar opgenomen. Zo zijn er vast meer mensen. Je moet ook maar net weten dat het wordt uitgezonden.
Haha, ik neus elke dag SM na of er iets is om serieus te nemen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij neuzen elke dag ff bij de TVgids online en de dagelijkse tips van de VK of er iets van onze gading bij is om op te nemen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In zijn biografie wordt een genuanceerder beeld geschetst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Loont dat nog? Ik heb het opgegeven, zoveel troep op tv…quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij neuzen elke dag ff bij de TVgids online en de dagelijkse tips van de VK of er iets van onze gading bij is om op te nemen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Volkskrant en de VPRO hebben vaak wel tips die bij 'ons soort mensen' passen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
Loont dat nog? Ik heb het opgegeven, zoveel troep op tv…
brrrrrquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
De Volkskrant en de VPRO hebben vaak wel tips die bij 'ons soort mensen' passen.
quote:
Het aanbod is nog nooit zo geweldig geweest.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Loont dat nog? Ik heb het opgegeven, zoveel troep op tv…
Mijn soort mens is geloof ik meer van de Veronicagids.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
De Volkskrant en de VPRO hebben vaak wel tips die bij 'ons soort mensen' passen.
Ik heb de VPRO-gids. Is als blad al de moeite waard.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn soort mens is geloof ik meer van de Veronicagids.
Komt die ook weer op tv 2 november?quote:Na de vertoning van het islam-kritische Submission eerder dat jaar werd hij bedreigd.
Dat was een geweldig programma. Hij deed niet "raar" en was door de juiste kandidaten erg leuk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Wel aardig is dat dat ook in de biografie terugkomt: de VPRO wilde Van Gogh niet. Een Prettig Gesprek kwam via Salto en AT5 (lokale zenders) bij RTL5 en SBS6 terecht. En De Hunkering werd door Veronica uitgezonden.
Wat ik niet wist, is dat hij een programma voor de NOS heeft gepresenteerd: Wat doe jij nou?
[ afbeelding ]
Eigenlijk speelde de verzuiling nog een best grote rol indertijd, ook in de dagbladenwereld.
Idem, en ik ben er trots op. Ik kijk ook gewoon teletekst.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:53 schreef Blues het volgende:
Ik ben 'geen' soort mens, ik kijk heerlijke pulp naast zg intellectuele shit Ik ben echt een kijknivoor
De 'afgebroken' duikplank is een aardig detail.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was een geweldig programma. Hij deed niet "raar" en was door de juiste kandidaten erg leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |