Volgens mij boeit het Henk het allemaal niet zo veel. Die gaat door tot het bittere eindequote:
Vorig jaar (10 maart) werd er ook niet open gedaan maar zelfs de politie ingeschakeld nadat ze anoniem waren gebeld door het programma zoals ze altijd de winnaar van te voren bellen.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:28 schreef GereDathan het volgende:
Volgens mij geven ze het dan altijd af bij een buur, maar het komt niet vaak voor dat er niemand opendoet.
Verder beetje aparte aflevering. Had ze maar doorgespeeld zoals ze eerst aangaf, dan had ze minstens 1,4 miljoen meegekregen (de bank had het risico op 2 miljoen in de eigen koffer graag afgekocht).
Uiteindelijk nog een aardig bedrag, maar dat vind ik bij alles boven de ton (netto). Zei thuis nog, zal je zien dat ze 2000 euro krijgt en ze hier aanbellen. Dan had ik niet eens van de bank opgestaan
Wij zeiden hetzelfde tegen elkaar, dat heb ik ook nog nooit gehoord. Hoop wel dat het blijvend is, vind het altijd een beetje sneu dat je met lege handen staat op die plek.quote:Op zondag 6 april 2025 22:52 schreef Nober het volgende:
Huh? Sinds wanneer krijgen halve finalisten 2.500 euro mee!?
Dat bellen doen ze toch niet meer? Volgens mij was dat iets wat ze vroeger deden, toen was er altijd iemand thuis voor mijn gevoel en zat iedereen altijd netjes aangekleed in een opgeruimd huis. Sinds enige tijd lijkt dat veranderd te zijn.quote:Vorig jaar (10 maart) werd er ook niet open gedaan maar zelfs de politie ingeschakeld nadat ze anoniem waren gebeld door het programma zoals ze altijd de winnaar van te voren bellen.
Helaas staat de aflevering niet meer op kijk.nl dus ik weet niet of ze het toen ook bij de buren hebben afgegeven.
https://www.rtl.nl/boulev(...)postcodeloterij-niet
Je kan mij veel wijsmaken, maar echt niet dat buiten de notaris iemand weet wat er in welke koffer zit.quote:Op zondag 6 april 2025 21:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hij is weer genaaid door ome John![]()
Bod van 99 was te hoog moest iets van 65 of lager zijn
Gemiddelde was 120 dus bieding is altijd de helft
Maar 99 was ver daarboven om acceptatie te ontlokken
Want John weet echt wel waar welk bedrag in zit
Vorige week exact dezelfde modus operandi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |