SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Eehm, dat durf ik niet te zeggen, denk gewoon een elektrische, zat in de wand gemonteerdquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
was dat ook een IR ding? of zo'n keramisch kacheltje?
Ik zou gewoon eens een keertje achter nieuwe kozijnen en ramen aan moeten gaan, zal hier al een hoop schelen qua tochtkou in huis denk ikquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:36 schreef mschol het volgende:
ik zal er gewoon eens in moeten duiken wat ik wil en hoe ik e.e.a. aan warmte gebieden te creeeren..
misschien is het na mn nieuwe deuren al niet meer nodig
nieuwe kozijnen krijg ik niet (dat was te duur voor de VVE).. ramen en deuren gaan vervangen worden..quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou gewoon eens een keertje achter nieuwe kozijnen en ramen aan moeten gaan, zal hier al een hoop schelen qua tochtkou in huis denk ik
Ze hebben hier vorige week ofzo een nieuwe regeling gemaakt voor subsidie op energiebesparende verbeteringen voor huizen met energielabel D of lager. Ik zit ergens in F of G dus daar kom ik wel voor in aanmerkingquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
nieuwe kozijnen krijg ik niet (dat was te duur voor de VVE).. ramen en deuren gaan vervangen worden..
quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
Mijn temperatuurmeetdinges springt iedere keer op Fahrenheit ineens
Het is nu 48,5 graden buiten
Sorry, ik zat nog in vakantiemodusquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
dat zou mooi zijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hier vorige week ofzo een nieuwe regeling gemaakt voor subsidie op energiebesparende verbeteringen voor huizen met energielabel D of lager. Ik zit ergens in F of G dus daar kom ik wel voor in aanmerkingMoet ik nog eens goed gaan uitzoeken hoe dat werkt.
Gelukkig geeft ie de waarden niet in Kelvin weer...quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
Ohh misschien net zoals bij mij. Ik kreeg ¤2500 subsidie voor nieuwe kozijnenquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hier vorige week ofzo een nieuwe regeling gemaakt voor subsidie op energiebesparende verbeteringen voor huizen met energielabel D of lager. Ik zit ergens in F of G dus daar kom ik wel voor in aanmerkingMoet ik nog eens goed gaan uitzoeken hoe dat werkt.
gaat naar alle M-O getroffenen toch?quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:49 schreef Karzai het volgende:
giro555 voor het conflict in israel, wat een idioterie, eerst miljarden aan israel geven om de boel plat te bombarderen en nu zijn er onschuldige slachtoffers en die moeten wij maar helpen![]()
Ja het is een extra subsidie vanuit de gemeente die bovenop de landelijke komtquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh misschien net zoals bij mij. Ik kreeg ¤2500 subsidie voor nieuwe kozijnen
ja dat ook, maar zolang de oorlogsindustrie daar gevoed wordt blijft het dweilen met de kraan openquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat naar alle M-O getroffenen toch?
Mja, als ik hier alle kozijnen en ramen laat vervangen ga ik ook wel mijn hypotheek moeten verhogen, denk dat je toch al snel zo'n 25-30k kwijt bent, en dat heb ik niet even in de lade liggenquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn
bij ons was net de verduurzaming erdoor en vervolgens komt de gemeente met een extraatje voor de vve's van de grote flats hier die niet zomaar kunnen verduurzamen...
begreep wel dat ze overleggen of wij ook iets van dat potje kunnen krijgen; Ja we kunnen het betalen, maar moeten wel een dikke lening aangaan
wij hebben een lening bij het warmtefonds van 10 milquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, als ik hier alle kozijnen en ramen laat vervangen ga ik ook wel mijn hypotheek moeten verhogen, denk dat je toch al snel zo'n 25-30k kwijt bent, en dat heb ik niet even in de lade liggen
Klinkt interessantquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een extra subsidie vanuit de gemeente die bovenop de landelijke komthttps://www.moerdijk.nl/w(...)solatiesubsidie.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |