SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Waarschijnlijk motjes. Heb ik nu ook in het hamstervoer. Vooral als je iets van fijn rag in de bak ziet dat het aan de zijkanten of het deksel blijft plakken. Kan geen kwaad voor de ratten denk ik maar je wilt die motten niet in je keuken hebben of in je kleren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips Jij een idee wat dat kan zijn in het rattenvoer? Koop altijd een mixvoer bij een rattery wat ik zelf in een opbergbak gooi. Dit was wel laatste keer overgooien in een kleinere bak. Denk dat het te lang heeft gelegen maar wat is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus als je de wekker wel had gehoord dan was de taart nog te natquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Was die Zweedse chocoladetaart aan het bakken maar heb de kookwekker niet af horen gaan want ik stond iets uit te spoelen in de badkamerhaal ik de taart uit de oven, is hij nog kletsnat huehue. Hij hoort wat zompig te zijn maar dit is wel heel erg.
zompige taart klinkt niet lekkerquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Was die Zweedse chocoladetaart aan het bakken maar heb de kookwekker niet af horen gaan want ik stond iets uit te spoelen in de badkamerhaal ik de taart uit de oven, is hij nog kletsnat huehue. Hij hoort wat zompig te zijn maar dit is wel heel erg.
Welkequote:
Zompig of smeuīg?quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Ja dus dat is sowieso vreemd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus als je de wekker wel had gehoord dan was de taart nog te nat
Natte taart aka cougarquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde m'n verkeerd geleverde warmtekussen terugbrengen naar Kruidvat maar ze hadden de goede niet in de winkel en ze kon hem sowieso niet innemen want ik moest dan maar de klantenservice bellen. Jezus moet ik dat zelf gaan oplossen. Zij leveren de verkeerde. Kan dat ook niet bewijzen want hey er zat geen pakbon bij. Dan moet ik alle kussens weer bij m'n moeder en zus ophalen en die ook laten zien ofzo.
Heb al eerder gehannes gehad met retourneren bij Kruidvat.
Die stond er net 10 minuten in?quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet ook niet meer precies hoe laat ik de taart in de oven heb gezet.
Gewoon in de fik steken en de goeie kopen. Ergens anders.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde m'n verkeerd geleverde warmtekussen terugbrengen naar Kruidvat maar ze hadden de goede niet in de winkel en ze kon hem sowieso niet innemen want ik moest dan maar de klantenservice bellen. Jezus moet ik dat zelf gaan oplossen. Zij leveren de verkeerde. Kan dat ook niet bewijzen want hey er zat geen pakbon bij. Dan moet ik alle kussens weer bij m'n moeder en zus ophalen en die ook laten zien ofzo.
Heb al eerder gehannes gehad met retourneren bij Kruidvat.
Ik had het boek over de Night Stalker uit. Maar die was al een beetje verouderd want sindsdien zijn er volgens mij meer zaken aan hem gekoppeld en hij is ondertussen ook hartstikke dood.quote:
Sowieso al zijn boeken lezen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het boek over de Night Stalker uit. Maar die was al een beetje verouderd want sindsdien zijn er volgens mijmer zaken aan hem gekoppeld en hij is ondertussen ook hartstikke dood.
En nu wilde ik Orakel van Thomas Olde Heuvelt lezen
Hoe vond je Orakel? Beter dan Echo?quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso al zijn boeken lezen.Al verschillen ze wel in kwaliteit.
Ik heb die bak woensdag in de keuken gezet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk motjes. Heb ik nu ook in het hamstervoer. Vooral als je iets van fijn rag in de bak ziet dat het aan de zijkanten of het deksel blijft plakken. Kan geen kwaad voor de ratten denk ik maar je wilt die motten niet in je keuken hebben of in je kleren.
Las lekker weg. Echo vond ik de minste van al zijn boeken.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe vond je Orakel? Beter dan Echo?
Eens, maar lezen allemaal prima weg. Echo minste boek w.m.b.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso al zijn boeken lezen.Al verschillen ze wel in kwaliteit.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Las lekker weg. Echo vond ik de minste van al zijn boeken.
O gelukkig, want ik kwam ook echt niet door Echo heenquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, maar lezen allemaal prima weg. Echo minste boek w.m.b.
Die is ook prima te doen. En daarna alles lezen van Anya Niewierra. Prima schrijfster. Persoonlijk vind ik haar zelf nog iets beter dan Thomas Olde Heuvelt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
O gelukkig, want ik kwam ook echt niet door Echo heenHeb November ook nog liggen.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens even erwtensoep maken. Daar is het wel seizoen voor.
Ik heb hier de Nomade liggen. Nog niet aan begonnen...quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is ook prima te doen. En daarna alles lezen van Anya Niewierra. Prima schrijfster. Persoonlijk vind ik haar zelf nog iets beter dan Thomas Olde Heuvelt.
Heb ik na ook gedaan na Thomas Oldeheuveltquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is ook prima te doen. En daarna alles lezen van Anya Niewierra. Prima schrijfster. Persoonlijk vind ik haar zelf nog iets beter dan Thomas Olde Heuvelt.
Boekentips van Cherrylips.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
O gelukkig, want ik kwam ook echt niet door Echo heenHeb November ook nog liggen.
Blijkbaar hebben we een kosmisch lijntje met boeken lezen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik na ook gedaan na Thomas Oldeheuvelt
Ik volg Cherry wel wat betreft boekentips, lees graag dezelfde genresquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Boekentips van Cherrylips.
Luister de podcast elke dinsdagavond
Nog meer tips qua nederlandse schrijvers?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we een kosmisch lijntje met boeken lezen.
Nesbo Bjork Sanne Wim Hendrikse ?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog meer tips qua nederlandse schrijvers?
In januari de nieuwe Grady Hendrixquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik volg Cherry wel wat betreft boekentips, lees graag dezelfde genres
lekkerquote:
Het was vanmorgen prima hardloopweer.. Om aan de kant te staan was het weer minder...quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een stamppotje. Past wel bij het weer.
Ik las ruikenquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:42 schreef CherryLips het volgende:
O ik kan het kussen dus ook niet eens meer ruilen want hij is uitverkocht
Zit ik met zo'n pluizig ding waar alles aan blijft hangen. Jammer dat die van de Hema zo duur zijn.
test terugquote:
wel minimaal 200gr he?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:55 schreef mschol het volgende:
ben groente aan het snijden voor een knor wereld gerecht
Zal straks eens kijken op mijn ereader. Sowieso nog wel wat goede tips.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog meer tips qua nederlandse schrijvers?
Ben je weer in het land?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Rode uien zijn lekkerderquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ivm vele oranje uien nu de gele versie
Ben je al weer terugquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Was wel een heel kort weekje danquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Jup, het weekje zon zit er weer op
Wel genoten daar?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Jup, het weekje zon zit er weer op
Oké Haagsquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was vanmorgen prima hardloopweer.. Om aan de kant te staan was het weer minder...
Sommigen van hier zijn even wezen kijken, niet naar mij want ik kwam hier niet langs. Maar 1 van de woonbegeleiders liep de hele marathon. Binnen de drie uur. Echt Koekoek snel
Was gewoon een week van zeven dagen hoorquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel een heel kort weekje danWas het wel leuk?
Welke?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:55 schreef mschol het volgende:
ben groente aan het snijden voor een knor wereld gerecht
Ja dat is toch kort. Mijn vakantieweken duren bij voorkeur 10 dagenquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was gewoon een week van zeven dagen hoor
Zekerquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is toch kort. Mijn vakantieweken duren bij voorkeur 10 dagen
Heb je nog lekkere soutsouki op?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was gewoon een week van zeven dagen hoor
Iets mis met meer vakantie?quote:
Mooi zo, wat was de gemiddelde temperatuur daar?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZekerHernieuwde kennismaking met Griekjesland die goed is bevallen. Lekker eten, vriendelijke mensen en aangenaam weer in deze tijd van het jaar.
Caribische sweet chicken, Indiase kip korma, Zuid-Afrikaanse bobotiequote:Op zondag 13 oktober 2024 19:01 schreef essnhills het volgende:
Marina
Marina
Marina
Marina
Marinademix
Dat zit hier speciaal in dit pakje
Waar ook nog een sausmix in zit
Ik zou bij voorkeur 10 weken hebbenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is toch kort. Mijn vakantieweken duren bij voorkeur 10 dagen
HEMA <info@contact.hema.nl>quote:🚨 alleen vanavond: 20% korting op bijna alles | tot 23:59 uur
27 graden. Lekker zeebriesje.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:02 schreef Xilia het volgende:
[..]
Mooi zo, wat was de gemiddelde temperatuur daar?
Ik heb in de VS nog bij een Grieks restaurant gegetenquote:
Bedoel je niet CherryLips@hema.nl?quote:
Heb ik ook opquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb in de VS nog bij een Grieks restaurant gegetenHeel die zaak was gewoon sfeerloos en uitgestorven, maar het eten was er echt lekker, vooral de souvlaki
Zou voor mij dan weer iets te warm zijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
27 graden. Lekker zeebriesje.
staat niet als afzender van de mail neequote:
Soms had ik het ook wel warm hoorquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:07 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zou voor mij dan weer iets te warm zijn
Ik ben geen expert maar vind het lastig te geloven dat je dan iig niet een tegoed kunt krijgen, of zelfs geld terug. Maar hey, gewoon NEE zeggen tegen de klant is natuulijk wel het makkelijkste voor hun.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:42 schreef CherryLips het volgende:
O ik kan het kussen dus ook niet eens meer ruilen want hij is uitverkocht
Zit ik met zo'n pluizig ding waar alles aan blijft hangen. Jammer dat die van de Hema zo duur zijn.
Mijn opa en oma gingen elk jaar naar Griekenland en ook mijn moeder is er gek op, ik ben er nog nooit geweest, voor het eten zou ik er wel heenwillenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook op![]()
En moussaka, stifado, dakos, kataifi
Imca??quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:01 schreef essnhills het volgende:
Marina
Marina
Marina
Marina
Marinademix
Dat zit hier speciaal in dit pakje
Waar ook nog een sausmix in zit
O dat wel. Maar ik wist pas dat hij uitverkocht was toen ik thuis was. Dus ik dacht, dan bestel ik hem opnieuw en stuur ik hem terug. Maar dat gaat dus niet. Ik vind het alleen raar dat ik het zelf moet uitzoeken. Maar blijkbaar loopt webshop weer apart van de winkel ofzo.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar vind het lastig te geloven dat je dan iig niet een tegoed kunt krijgen, of zelfs geld terug. Maar hey, gewoon NEE zeggen tegen de klant is natuulijk wel het makkelijkste voor hun.
Je kunt er echt lekker eten, ook als je eens een dagje geen Griekse klassieker wil.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn opa en oma gingen elk jaar naar Griekenland en ook mijn moeder is er gek op, ik ben er nog nooit geweest, voor het eten zou ik er wel heenwillen
Dat klinkt wel erg lekkerquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms had ik het ook wel warm hoor![]()
Maar de zee was in de buurt. Zelfs nog lekker gesnorkeld.
Bwah ook dat is mogelijk weer de weg van de minste weerstand voor hun.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het alleen raar dat ik het zelf moet uitzoeken. Maar blijkbaar loopt webshop weer apart van de winkel ofzo.
@Haagsquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:17 schreef sacha het volgende:
wanneer is Dolce Gusto een aanbieding?
wat mag een cupje kosten?
#dtv
@Haags @LTVDKquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:17 schreef sacha het volgende:
#dtv
Ze zijn niet vaak in de aanbieding. Maar nu bij Hoogvliet 3 pakken voor 9.49. Zonder aanbieding betaal je al gauw vanaf 4.99 per pak.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:17 schreef sacha het volgende:
#dtv
hoeveel cupjes zitten in één verpakking?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze zijn niet vaak in de aanbieding. Maar nu bij Hoogvliet 3 pakken voor 9.49. Zonder aanbieding betaal je al gauw vanaf 4.99 per pak.
Welke? ook alleen de Lungo Intenso?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze zijn niet vaak in de aanbieding. Maar nu bij Hoogvliet 3 pakken voor 9.49. Zonder aanbieding betaal je al gauw vanaf 4.99 per pak.
Ligt er beetje aan welke smaak je hebt. Bij de Cappuccino zitten er 16 cupjes in maar dat is voor 8 kopjes koffie omdat je 2 cupjes per bakje hebt. Bij de smaak die @LTVDK drinkt zitten er ook 16 cupjes in maar dat is voor 16 kopjes koffie.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:21 schreef sacha het volgende:
[..]
hoeveel cupjes zitten in één verpakking?
Ja nee ik bedoel welke jij zoekt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Meeste supermarkten verkopen volgens mij wel zijn smaak.
Ooh ik heb altijd cappuccino, latte macchiato en latte karamel en ik probeer nu de flat white variant uit. Die is ook wel aardig.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:29 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel welke jij zoekt.
LTVDK zijn koffie is niet in de aanbieding in ehm trekpleister was het geloof ik en de rest wel.
Lekker een broodje hamburger ofzoquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt er echt lekker eten, ook als je eens een dagje geen Griekse klassieker wil.
Ik neem meestal ook 2 cupjes tegelijk dus zitten er voor mij ook maar 8 kopjes inquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan welke smaak je hebt. Bij de Cappuccino zitten er 16 cupjes in maar dat is voor 8 kopjes koffie omdat je 2 cupjes per bakje hebt. Bij de smaak die @:ltvdk drinkt zitten er ook 16 cupjes in maar dat is voor 16 kopjes koffie.
Dan gaat het ook wel hard hequote:Op zondag 13 oktober 2024 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik neem meestal ook 2 cupjes tegelijk dus zitten er voor mij ook maar 8 kopjes in
Die verkopen ze in de supermarkten welquote:
Ja en volgens mij hebben ze een iets andere cappuccino variant. De wat oudere, zit iets minder melk in geloof ik.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verkopen ze in de supermarkten welBij kruidvat en trekpleister en dergelijke hebben ze meestal alleen de 'groot' verpakkingen met 30 cups, die hebben ze alleen maar in de populairste smaken
Dat is toch altijd met zulke kaarten. In Londen heb je ze ook maar dan gaan ze er van uit dat je geen gratis musea bezoektquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zwendel man![]()
Je kunt voor een citytrip Gent gebruik maken van een CityCard Gent. Best prijzig, ¤ 42 voor 2 dagen. Zit wel van alles bij in. Ga je kijken van "bereken mijn voordeel dan eens"? Blijkt dat wat je ook aan of uit vinkt, ze gewoon uitgaan van de prijs van ALLE attracties en musea die meedoenTenminste, dat is de enige "logische" verklaring die ik ervoor heb.
"Dat is voor 3 volwassenen dan dus ¤ 624, met de kaart ben je voor ¤ 162 klaar (hoezo is 3 x 42 dan ineens 162??) dus hoppa ¤ 462 bespaard! Koop die kaart!"
Take a look. https://visit.gent.be/nl/bereken-je-citycard-voordeel
Naaierij.
Ik vind dat soort kaarten zelden echt voordeel bieden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zwendel man![]()
Je kunt voor een citytrip Gent gebruik maken van een CityCard Gent. Best prijzig, ¤ 42 voor 2 dagen. Zit wel van alles bij in. Ga je kijken van "bereken mijn voordeel dan eens"? Blijkt dat wat je ook aan of uit vinkt, ze gewoon uitgaan van de prijs van ALLE attracties en musea die meedoenTenminste, dat is de enige "logische" verklaring die ik ervoor heb.
"Dat is voor 3 volwassenen dan dus ¤ 624, met de kaart ben je voor ¤ 162 klaar (hoezo is 3 x 42 dan ineens 162??) dus hoppa ¤ 462 bespaard! Koop die kaart!"
Naaierij.
Mwa valt mee, alleen 's ochtends een bakkiequote:
Nee maar jij drinkt van die rare dure handgeknipte thee uit de achterlanden van Tibetquote:
Ik denk echt dat het een foutje is. Dat ze gewoon alle entreeprijzen van alle deelnemende attracties opgeteld hebben. Maar ja niemand doet natuurlijk allesquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch altijd met zulke kaarten. In Londen heb je ze ook maar dan gaan ze er van uit dat je geen gratis musea bezoekt
Ik moest van @Nizno 99 verpakkingen kopen voor jou. Hallokiedokieeequote:Op zondag 13 oktober 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa valt mee, alleen 's ochtends een bakkie
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar jij drinkt van die rare dure handgeknipte thee uit de achterlanden van Tibet
Ok ik ga niet meer zoekenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verkopen ze in de supermarkten welBij kruidvat en trekpleister en dergelijke hebben ze meestal alleen de 'groot' verpakkingen met 30 cups, die hebben ze alleen maar in de populairste smaken
Meestal moet je er aardig je best voor doen ja, al tikken boottochtjes en kabelbanen wel aan over het algemeen. En verder is het gewoon het gemak: 1 kaart, klaar. Geen gedoe. Dat is ook wat waard.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat soort kaarten zelden echt voordeel bieden.
Ik krijg gewoon dit te zien, met alles aangevinktquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het een foutje is. Dat ze gewoon alle entreeprijzen van alle deelnemende attracties opgeteld hebben. Maar ja niemand doet natuurlijk alles![]()
Heb het doorgegeven via FB en ze gaan er morgen naar kijken.
Lolquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar jij drinkt van die rare dure handgeknipte thee uit de achterlanden van Tibet
Drukke 2 dagen anders als je álles moet doen om al het voordeel eruit te halenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het een foutje is. Dat ze gewoon alle entreeprijzen van alle deelnemende attracties opgeteld hebben. Maar ja niemand doet natuurlijk alles![]()
Heb het doorgegeven via FB en ze gaan er morgen naar kijken.
En dat heb je niet gedaan?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moest van @:nizno 99 verpakkingen kopen voor jou. Hallokiedokieee
en vink nu eens wat dingen uit?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon dit te zien, met alles aangevinkt
[ afbeelding ]
Ik heb een bonenmachinequote:Op zondag 13 oktober 2024 19:39 schreef sacha het volgende:
struinen jullie de Interwebs ook af naar koffiecup aanbiedingen?
Ik heb geloof ik nog wel iets van 6-8 doosjes, dus kan nog wel even vooruitquote:
Nee, die komen gewoon hier regelmatig voorbijquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:39 schreef sacha het volgende:
#teamneequote:Op zondag 13 oktober 2024 19:39 schreef sacha het volgende:
Ik had best het gezicht van medewerkers willen zien als ik met een winkelwagen met 99 doosjes voorbij sjeesquote:
ja nou ja 42 euro per persoon vind ik eigenlijk nog steeds best een hoop geld als je bedenkt dat we zaterdag nooit voor een uur of één daar aankomen en zondagmiddag uiterlijk een uur of drie weer weg gaan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Drukke 2 dagen anders als je álles moet doen om al het voordeel eruit te halen
Dan had je het ook moeten doen suffequote:Op zondag 13 oktober 2024 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had best het gezicht van medewerkers willen zien als ik met een winkelwagen met 99 doosjes voorbij sjees
Dan krijg ik precies hetzelfde?quote:
Was in Praag ook heel raar, was het ook niet waard, gelukkig op tijd gelezen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zwendel man![]()
Naaierij.
Dat je vier of vijf dingen op 1 dag doet. Ain't nobody got daar de energie voor.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meestal moet je er aardig je best voor doen ja, al tikken boottochtjes en kabelbanen wel aan over het algemeen. En verder is het gewoon het gemak: 1 kaart, klaar. Geen gedoe. Dat is ook wat waard.
Alsof ze dat op voorraad hebben. 99 dozen van dezelfde koffiequote:Op zondag 13 oktober 2024 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had je het ook moeten doen suffe
Ik zou gewoon zonder kennis vooraf een realistisch plannetje maken van plekken waar je naartoe wil en dan vergelijken.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja 42 euro per persoon vind ik eigenlijk nog steeds best een hoop geld als je bedenkt dat we zaterdag nooit voor een uur of één daar aankomen en zondagmiddag uiterlijk een uur of drie weer weg gaan.
Dus dan wil ik wel even GOED kunnen beoordelen of het zin heeft. En nu kan dat niet.
Ja precies. Dat wil iedereen, dus hebben ze daar die site voorquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zonder kennis vooraf een realistisch plannetje maken van plekken waar je naartoe wil en dan vergelijken.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn vriendin drinkt dat ook ineens sinds kort.
Onderzoek is onderdeel van de vakantie voorpretquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Dat wil iedereen, dus hebben ze daar die site voorMaar daar komt dus een bizar resultaat uit.
Nou moet ik alsnog overal handmatig de prijzen van gaan opzoeken.
ik vond het voor london ideaal omdat ook treinreis naar windsor erin zat en toegang daarzo..quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat soort kaarten zelden echt voordeel bieden.
Als zij nieuwe dingen probeert qua eten en drinken moet ik even vragen of ze niet toevallig zwanger is.quote:
Whutquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Als zij nieuwe dingen probeert qua eten en drinken moet ik even vragen of ze niet toevallig zwanger is.
Vorige keer kwam ze ineens aan met frambozenvlableek ze zwanger.
Vroeger hadden ze bij DG zelf nog wel regelmatig goede acties, dit was ook een mooie, kreeg toen geloof ik ook nog 30 euro cashbackquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had best het gezicht van medewerkers willen zien als ik met een winkelwagen met 99 doosjes voorbij sjees
jaquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moest van @:nizno 99 verpakkingen kopen voor jou. Hallokiedokieee
Proficiat Haags!quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Als zij nieuwe dingen probeert qua eten en drinken moet ik even vragen of ze niet toevallig zwanger is.
Vorige keer kwam ze ineens aan met frambozenvlableek ze zwanger.
Ja schijnt heel normaal te zijn. lolquote:
Lekker manquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze bij DG zelf nog wel regelmatig goede acties, dit was ook een mooie, kreeg toen geloof ik ook nog 30 euro cashback
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja schijnt heel normaal te zijn. lol
[..]
Lekker man
Even in een luchtdichte zak doen en in lauwwarm water leggenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:45 schreef mschol het volgende:
oh en geen knorrr vanavond, vlees is nog 1 blok ijs
yay voor zelden koken
De vorige keer dat ik het bij de Dirk haalde in de aanbieding stonden er gewoon pallets vol met alle smaken in de winkel. Ook gewoon allemaal nog handig in de omdoos met 3 pakjesquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Alsof ze dat op voorraad hebben. 99 dozen van dezelfde koffie
Ik denk dat ze dat alleen van cappuccino hebben omdat dat denk ik veruit de populairste smaak is.
Ze is nu niet zwanger nee.quote:
Ik had 1 ding aangevinkt. Los zou dat honderd-nogwat kosten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zwendel man![]()
Naaierij.
nu al wat anders aan et fixen (nee geen snackbar ofzo, wel een ping en klaar)quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even in een luchtdichte zak doen en in lauwwarm water leggen
Serieus? oohh nouja de XL of in dit geval Hoogvliet heeft gewoon zo´n stelling vol maar niet heel extreem of zo.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik het bij de Dirk haalde in de aanbieding stonden er gewoon pallets vol met alle smaken in de winkel. Ook gewoon allemaal nog handig in de omdoos met 3 pakjes
Welke Knorr?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
nu al wat anders aan et fixen (nee geen snackbar ofzo, wel een ping en klaar)
neem de tip mee voor volgende keer..
morgen knorr maken
Nee das wel erg jammerquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:48 schreef Haags het volgende:
Maakt verder ook niet uit, ik koop er geen 99 tegelijk
Kan je vannacht dan wel slapen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben intussen weer wakker. Wel lekker geslapen net.
belachelijkquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:48 schreef Haags het volgende:
Serieus? oohh nouja de XL of in dit geval Hoogvliet heeft gewoon zo´n stelling vol maar niet heel extreem of zo.
Man man man ik denk er komt een kleine Haags bij.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze is nu niet zwanger nee.
Maar het was gewoon grappig toen omdat ze met iets in haar handen stond wat ze normaal nooit eet (frambozenvla). Dan denk je ook wtf, dat staat echt nooit op het lijstje.
Laatst had ik dat gevoel even toen ze met ijskoffie aankwam.
Los koopt alleen coupons restanten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had 1 ding aangevinkt. Los zou dat honderd-nogwat kosten.![]()
Nou daar heeft meneer Haags geen trek in hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Man man man ik denk er komt een kleine Haags bij.
Vind ik ook hoor. Volgende keer zal ik de sjef even aanspreken.quote:
Fijngesneden tapijtjesquote:
Los ik je af en ga ik nu in bed liggenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben intussen weer wakker. Wel lekker geslapen net.
Al vink je zelfs dat ene ding uit:quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had 1 ding aangevinkt. Los zou dat honderd-nogwat kosten.![]()
Dat zal toch wel. Was maar een half uurtje of zo nu.quote:
Trustequote:Op zondag 13 oktober 2024 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Los ik je af en ga ik nu in bed liggen![]()
Haags trekt liever op de zwembadmilfjes onniedanquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou daar heeft meneer Haags geen trek in hoor.
Gewoon een klassiek powernapje dusquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was toch wel. Was maar een half uurtje of zo nu.
Deze ordinaire taal ben ik niet gewend van jou vriend.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haags trekt liever op de zwembadmilfjes onniedan
Lolquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haags trekt liever op de zwembadmilfjes onniedan
Trusten kwiwiquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
trustequote:Op zondag 13 oktober 2024 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:02 schreef Xilia het volgende:
Trage paarden kijken
enjoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
vroomquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop ik wel een Honda
als er maar een chauffeur bij zitquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop ik wel een Honda
Nee daarom staat het stil, er is niemand om de trein aan te duwenquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
Agenten in de VS vinden menselijke resten in kookpot, dochter gearresteerd na uitspreken ‘toverspreuken’
Avada Kedavra
Cookus canibalisquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
Agenten in de VS vinden menselijke resten in kookpot, dochter gearresteerd na uitspreken ‘toverspreuken’
Avada Kedavra
Misschien waren het wel onschuldige toverspreuken en heeft iemand anders het gedaan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
Avada Kedavra
dat denk ik ook.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien waren het wel onschuldige toverspreuken en heeft iemand anders het gedaan.
Nee ik denk dat het echte magische toverspreuken warenquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien waren het wel onschuldige toverspreuken en heeft iemand anders het gedaan.
Alohomora zou weleens de sleutel tot de waarheid kunnen zijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat denk ik ook.
alohomora waarschijnlijk
Abracadabra me say open sesamequote:Op zondag 13 oktober 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat denk ik ook.
alohomora waarschijnlijk
Bo-se-di-sa se-da-ta sa-windli-dan-deequote:
Zong-a-zong-zong-a-zong-a-zenquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bo-se-di-sa se-da-ta sa-windli-dan-dee
Je zit wel in de Achterhoek, dus dat hebben ze daar welquote:
slaap lekker, ik wacht nog even wil niet om 5 uur wakker zijn morgenquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:46 schreef Nizno het volgende:
ik ga ook op bed liggen, heb last van gaperitus
Gute Nacht Freunde
Ja nu. Maar ik ga nu richting Drenthe.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zit wel in de Achterhoek, dus dat hebben ze daar wel
wasda?quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:46 schreef Ama het volgende:
Thuis mijn aankoop maar eens aantrekken.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh lekker warme voetjes van de winter
En mijn diertjes.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
take me home to the place where i belooooooong
over een uurtje thuis?quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:51 schreef Ama het volgende:
[..]
En mijn diertjes.En drinken. Heb bewust vandaag weinig gedronken zodat ik alles binnen hield in de trein.
Deed. Gek.quote:
Over uurtje ben ik in Emmen en dan staat een vriend te wachten op mij.quote:
truienquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn energierekening denkt daar anders over.
Heb je nu een blauwtje gelopen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
Had op vakantie deze biertjes op, waren zeer smakelijk, maar natuurlijk nergens hier te verkrijgen
[ afbeelding ]
Ik heb op het moment een snugglehoodie, pantoffels en een dekentjequote:
dat lijkt mij wat overdreven maar goed, wat jij fijn vindtquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb op het moment een snugglehoodie, pantoffels en een dekentje
Probeer het op internet te zoeken, zie het alleen in Duitsland en daar kun je dan weer niet bestellenquote:
Ja had dit iets eerder gezegd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer het op internet te zoeken, zie het alleen in Duitsland en daar kun je dan weer niet bestellen
Ik heb een 'thuisvest' gekocht, met een lekkere zachte warme voeringquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb op het moment een snugglehoodie, pantoffels en een dekentje
Ik zit ook naast mijn infraroodpaneelquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat lijkt mij wat overdreven maar goed, wat jij fijn vindt
Ik koop ze tegenwoordig bij Zalando. Daar heb je voor alle prijsklasses wel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:57 schreef mschol het volgende:
ik heb geen badjas
misschien een keertje kopen.. maarja waar haal je een goeie, wat is een goeie, misschioen een keertje naar zoeken
quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit ook naast mijn infraroodpaneel
Mijn snugglehoodie heeft een teddyvoeringquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een 'thuisvest' gekocht, met een lekkere zachte warme voering
Denk niet dat ze het in de winkels hebben, maar dat het Duitse varianten op drankdozijn en dergelijke zijnquote:
aha, nog nooit wat gekocht daar, wellicht komt er verandering inquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik koop ze tegenwoordig bij Zalando. Daar heb je voor alle prijsklasses wel.
Ik kan echt niet meer zonder verwarming sinds ik in een kraakpand heb gewoond waar het ongeveer vroor in de badkamer in de winter.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:59 schreef mschol het volgende:
in de badkamer is dat soms wel prettig, iets van verwarming (of iets om mn ventilatiegaten even af te dichten dat de koude lucht niet tegen mn benen blaast)
Lekker warmquote:
Denk dat het bij mij ook een teddyvoering isquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn snugglehoodie heeft een teddyvoering
quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het bij mij ook een teddyvoering is
RIPquote:
dan heb je het altijd koud, want niet wennen aan beetje frisheidquote:
wat is dat nou weer..quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn snugglehoodie heeft een teddyvoering
quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je het altijd koud, want niet wennen aan beetje frisheidHet moet gewoon niet zo koud wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
mja, ik heb ook familieleden die mij voor gek verklaren dat ik nog geen kacheltije ofzo heb opgehangen daar..quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan echt niet meer zonder verwarming sinds ik in een kraakpand heb gewoond waar het ongeveer vroor in de badkamer in de winter.
Zo'n zachte fluffy binnenkant, zoiets https://www.wehkamp.nl/we(...)azone-blue-17175995/quote:
ow ahaquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n zachte fluffy binnenkant, zoiets https://www.wehkamp.nl/we(...)azone-blue-17175995/
is over het algmeen gelokaliseerde warmte. Maar als je die dus op de juiste locatie hangt, op jou gericht?quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:07 schreef mschol het volgende:
zou ook wat moeten verzinnen voor mn computerhoek.. daar moet ik ook een gelokaliseerde verwarming hebben, maar de vraag is of ik met alleen een IR paneeltje uit zou komen daar
Jaaa teddyvoering *G"quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n zachte fluffy binnenkant, zoiets https://www.wehkamp.nl/we(...)azone-blue-17175995/
maar komt maar van 1 kant, dus als ik em voor mij hang, recht tegenover mn benen bv zijn de zijkanten van mn benen koud?quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
is over het algmeen gelokaliseerde warmte. Maar als je die dus op de juiste locatie hangt, op jou gericht?
Ik vind het erg comfortabele warmte
Dat was toevallig het vest dat ik had gekocht, midden in de zomer voor goedkoopquote:
Dan zet je er aan allebei de kanten eentje neerquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
maar komt maar van 1 kant, dus als ik em voor mij hang, recht tegenover mn benen bv zijn de zijkanten van mn benen koud?
dat klinkt niet efficientquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zet je er aan allebei de kanten eentje neer
Mja het verwarmt wel iets van de lucht eromheen, en je benen hebben geen rechte hoeken oid dus de zijkanten krijgen ook wel wat warmtequote:Op zondag 13 oktober 2024 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
maar komt maar van 1 kant, dus als ik em voor mij hang, recht tegenover mn benen bv zijn de zijkanten van mn benen koud?
Je eigen warmte eiland creërenquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt niet efficient
links 1, rechts 1, voor mij 1. achter mij 1![]()
Boven jequote:Op zondag 13 oktober 2024 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt niet efficient
links 1, rechts 1, voor mij 1. achter mij 1![]()
das nog best intressant om een keertje te proberen.. al is de prijs niet intressantquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:16 schreef essnhills het volgende:
https://www.verwarminghan(...)urved-stone-wit.html
@:mschol
Zullen vast wel andere zijn. Deze was ik laatst tegengekomen toen ik op die site aan het rondneuzen was.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
das nog best intressant om een keertje te proberen.. al is de prijs niet intressant
Deze is nog een slagje goedkoperquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
das nog best intressant om een keertje te proberen.. al is de prijs niet intressant
dat wordt al leuker om te proberenquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
De
[..]
Deze is nog een slagje goedkoper
https://www.verwarminghan(...)wbaar-3-standen.html
was dat ook een IR ding? of zo'n keramisch kacheltje?quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
Had op vakantie in de cabin in Yellowstone een straalkacheltje, dat ding werkte fantastisch. Buiten vroor het maar dat ding had binnen een paar minuten heel het hutje warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |