SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Waarschijnlijk motjes. Heb ik nu ook in het hamstervoer. Vooral als je iets van fijn rag in de bak ziet dat het aan de zijkanten of het deksel blijft plakken. Kan geen kwaad voor de ratten denk ik maar je wilt die motten niet in je keuken hebben of in je kleren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips Jij een idee wat dat kan zijn in het rattenvoer? Koop altijd een mixvoer bij een rattery wat ik zelf in een opbergbak gooi. Dit was wel laatste keer overgooien in een kleinere bak. Denk dat het te lang heeft gelegen maar wat is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus als je de wekker wel had gehoord dan was de taart nog te natquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Was die Zweedse chocoladetaart aan het bakken maar heb de kookwekker niet af horen gaan want ik stond iets uit te spoelen in de badkamerhaal ik de taart uit de oven, is hij nog kletsnat huehue. Hij hoort wat zompig te zijn maar dit is wel heel erg.
zompige taart klinkt niet lekkerquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Was die Zweedse chocoladetaart aan het bakken maar heb de kookwekker niet af horen gaan want ik stond iets uit te spoelen in de badkamerhaal ik de taart uit de oven, is hij nog kletsnat huehue. Hij hoort wat zompig te zijn maar dit is wel heel erg.
Welkequote:
Zompig of smeuïg?quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Ja dus dat is sowieso vreemd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus als je de wekker wel had gehoord dan was de taart nog te nat
Natte taart aka cougarquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde m'n verkeerd geleverde warmtekussen terugbrengen naar Kruidvat maar ze hadden de goede niet in de winkel en ze kon hem sowieso niet innemen want ik moest dan maar de klantenservice bellen. Jezus moet ik dat zelf gaan oplossen. Zij leveren de verkeerde. Kan dat ook niet bewijzen want hey er zat geen pakbon bij. Dan moet ik alle kussens weer bij m'n moeder en zus ophalen en die ook laten zien ofzo.
Heb al eerder gehannes gehad met retourneren bij Kruidvat.
Die stond er net 10 minuten in?quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet ook niet meer precies hoe laat ik de taart in de oven heb gezet.
Gewoon in de fik steken en de goeie kopen. Ergens anders.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde m'n verkeerd geleverde warmtekussen terugbrengen naar Kruidvat maar ze hadden de goede niet in de winkel en ze kon hem sowieso niet innemen want ik moest dan maar de klantenservice bellen. Jezus moet ik dat zelf gaan oplossen. Zij leveren de verkeerde. Kan dat ook niet bewijzen want hey er zat geen pakbon bij. Dan moet ik alle kussens weer bij m'n moeder en zus ophalen en die ook laten zien ofzo.
Heb al eerder gehannes gehad met retourneren bij Kruidvat.
Ik had het boek over de Night Stalker uit. Maar die was al een beetje verouderd want sindsdien zijn er volgens mij meer zaken aan hem gekoppeld en hij is ondertussen ook hartstikke dood.quote:
Sowieso al zijn boeken lezen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het boek over de Night Stalker uit. Maar die was al een beetje verouderd want sindsdien zijn er volgens mijmer zaken aan hem gekoppeld en hij is ondertussen ook hartstikke dood.
En nu wilde ik Orakel van Thomas Olde Heuvelt lezen
Hoe vond je Orakel? Beter dan Echo?quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso al zijn boeken lezen.Al verschillen ze wel in kwaliteit.
Ik heb die bak woensdag in de keuken gezet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk motjes. Heb ik nu ook in het hamstervoer. Vooral als je iets van fijn rag in de bak ziet dat het aan de zijkanten of het deksel blijft plakken. Kan geen kwaad voor de ratten denk ik maar je wilt die motten niet in je keuken hebben of in je kleren.
Las lekker weg. Echo vond ik de minste van al zijn boeken.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe vond je Orakel? Beter dan Echo?
Eens, maar lezen allemaal prima weg. Echo minste boek w.m.b.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso al zijn boeken lezen.Al verschillen ze wel in kwaliteit.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Las lekker weg. Echo vond ik de minste van al zijn boeken.
O gelukkig, want ik kwam ook echt niet door Echo heenquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, maar lezen allemaal prima weg. Echo minste boek w.m.b.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |