SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
wat is er met de pasta dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Donderdag Halloween vreten bij de Lidl. Ik wil de pasta.
Die heeft de vorm van spinnetjes en vleermuisjes.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er met de pasta dan?
ik lig inmiddels in bed, zo slapen
het klinkt een beetje sloomquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:21 schreef Xilia het volgende:
Slow Horses verder gekeken, heerlijke serie
Is echt een toffe serie, met Gary Oldman, geweldig acteur.quote:
ik las het al op de Interwebz.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Is echt een toffe serie, met Gary Oldman, geweldig acteur.
Apple TV + kijken wij het, misschien komt het ook ergens anders?quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las het al op de Interwebz.
Waar is het te zien?
dat heb ik niet, alles waar het woord Apple in voorkomt mot ik nietquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Apple TV + kijken wij het, misschien komt het ook ergens anders?
Derde en vierde seizoen nu.
kijk nauwelijks films/series, al zijn we toevallig nu Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story gaan kijken op Netflixquote:
Ah okayquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik niet, alles waar het woord Apple in voorkomt mot ik niet
Heb alleen Netflix
ik ben een IT-er, is in de IT wereld vrij gangbaar een Apple haat/lichtelijke irritatiequote:Op zondag 13 oktober 2024 00:30 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ah okay![]()
Ik ben juist wel fan![]()
Beetje afwisselen tussen de verschillende streams vind ik wel het leukst.
Aah okquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijk nauwelijks films/series, al zijn we toevallig nu Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story gaan kijken op Netflix
Mwa, ik was ook een klein beetje in dat wereldje, maar ben toch bij Apple terechtgekomenquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben een IT-er, is in de IT wereld vrij gangbaar een Apple haat/lichtelijke irritatie
Het is een streamingdienstquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben een IT-er, is in de IT wereld vrij gangbaar een Apple haat/lichtelijke irritatie
Dat wel het voordeel aan zulk werk idd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:39 schreef Koen66 het volgende:
heb sowieso al in 20+ jaar geen IT producten gekocht, dat regelt werk maar
weet ikquote:
Jeetje.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:41 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jaaaahaaa maar het woord Apple komt er in voor
Ik was toen ik nog werkte ook een hele tijd van Apple boys booeeeee enzo.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zelf geen principes dus ik heb daar altijd moeite mee.
Heb je al afspraak gemaakt?quote:Op zondag 13 oktober 2024 02:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van feestje.
Hele avond moeten staan, dus nu doen mijn knieën veel pijn.
Nu lekker slapen. 😴![]()
ja doenquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:38 schreef Xilia het volgende:
Al twijfel ik mede door o.a. het controlcenter van @:bitterbal weer om een bureau met meerdere monitoren enz. in te richten
ja, want het is hier nog nachtquote:Op zondag 13 oktober 2024 03:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
morgen
koffie drinken en weer terug je bed in?
ja hoop ik ook voor je want dit is wel erg vroegquote:Op zondag 13 oktober 2024 03:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja, want het is hier nog nacht![]()
ik hoop dat ik nog even kan slapen zo
klopt, gelukkig is het zondag vandaag, gisteren vanaf de lunch op bed en op de bank gelegen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 03:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop ik ook voor je want dit is wel erg vroeg
meh das irritant.quote:Op zondag 13 oktober 2024 03:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
klopt, gelukkig is het zondag vandaag, gisteren vanaf de lunch op bed en op de bank gelegen.
ik was gesloopt
jij wat leuks doen vandaag?quote:Op zondag 13 oktober 2024 03:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop ik ook voor je want dit is wel erg vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |