SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2024 13:45:57 ]![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zie je die sokken nu pas?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ook hoor, maar ik kom ook maar een keer in de OP en dat is als er een nieuwe is, daarna niet meerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ging ook wat snel in het begin en duurde even voordat ik deze vond.quote:
Waarom heb je opgebaarde zijn UI in de OP? Hij post hier toch niet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zie dit wel: [ afbeelding ]![]()
Wie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom heb je opgebaarde zijn UI in de OP? Hij post hier toch niet?![]()
Ik ga hier ookal 18 jaar mee ofzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat is een vrij oude en bekende gifje![]()
Oudjequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga hier ookal 18 jaar mee ofzo
newbiequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga hier ookal 18 jaar mee ofzo![]()
![]()
Ik van 2007 dacht ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga hier ookal 18 jaar mee ofzo![]()
![]()
Er is toch ook een versie waar zijn handen uiteindelijk helemaal bebloed zijn?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat is een vrij oude en bekende gifje![]()
quote:Kwestie van perspectief dus.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is toch ook een versie waar zijn handen uiteindelijk helemaal bebloed zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2024 13:55:48 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: