SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eén fipo de clown taart voor deze geweldige prestatie die niemand meer zal evenaren.
[ afbeelding ]
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:02 schreef Haags het volgende:
12.00 geweest. Neerlands beste rockband (Golden Earring) mag wel even op volume 491miljoen nu toch?
Nee helaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx, ik hoop het ja, merk het wel, ergste lijkt gelukkig wel voorbij, dus dat is iets
jij al iets beter of nog niet:?
klote dat je net nu ziek bent, beterschapquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:38 schreef Ama het volgende:
Wel even zelf naar de kiosk gelopen in de straat.
Weet je al hoe je kibbeling moet bestellen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:38 schreef Karzai het volgende:
ik ga maar even een harinkje happen bij de viskraam
Danku en ja is ook ontzettend balen maar tranen komen wel als ik weer beter ben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
klote dat je net nu ziek bent, beterschap
Klote zooi, je had er juist zo'n zin inquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Danku en ja is ook ontzettend balen maar tranen komen wel als ik weer beter ben.
Ja en nu zie ik alleen mijn hotelkamer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klote zooi, je had er juist zo'n zin in
Doet me aan Koen Jr denken die zag in Lloret in augustus ook fors wat dagen voornamelijk z'n hotelkamer door voedselvergiftigingquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en nu zie ik alleen mijn hotelkamer.![]()
Ik vind alleen raar dat Solo nergens last van heeft.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doet me aan Koen Jr denken die zag in Lloret in augustus ook fors wat dagen voornamelijk z'n hotelkamer door voedselvergiftiging
Zelfde gedaan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind alleen raar dat Solo nergens last van heeft.
of gewoon al onder de leden maar niet uitgebroken voor vertrekquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfde gedaan?
Betere weerstand wellicht?
quote:In de Amerikaanse staat Oregon heeft de politie bij een verkeerscontrole een grote hoeveelheid drugs gevonden. Het gros van de drugs zat in een tasje met de tekst: 'Hier zitten zeker weten geen drugs in'.
Na ik heb sowieso een gevoelige maag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfde gedaan?
Betere weerstand wellicht?
Ja kan ook best een combinatie van zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon al onder de leden maar niet uitgebroken voor vertrek
Misschien is het je cold turkey van de wiet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind alleen raar dat Solo nergens last van heeft.
zo dat was lekker, ik had meer trek in haring na al dat bier van gisteren, ook wat paling meegenomenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je al hoe je kibbeling moet bestellen?
Neuhquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien is het je cold turkey van de wiet.
Geef ze van jetje morgen, ouwe pikkenbaas.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Startnummer voor morgen opgehaald.
Haringquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo dat was lekker, ik had meer trek in haring na al dat bier van gisteren, ook wat paling meegenomen
En dan door spanningen en slecht slapen lekker ziek wordenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon al onder de leden maar niet uitgebroken voor vertrek
Ik heb geen idee wat hier staat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ZZo leer je nogeens wat.
[ afbeelding ]
scheldwoordenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat.
de fee heeft haar dagen .... als in dagen van de maand dat ze lektquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ze aan de klats isquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
EN de moodswings: zo voelt ze zich fantastisch en komt ze je helpen met inspiratie voor de dag, en de volgende seconde moet je gewoon je achterlijke teringmuil houwen, verrekte kloteklapperquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
de fee heeft haar dagen .... als in dagen van de maand dat ze lekt
jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN de moodswings: zo voelt ze zich fantastisch en komt ze je helpen met inspiratie voor de dag, en de volgende seconde moet je gewoon je achterlijke teringmuil houwen, verrekte kloteklapper
Cultuur ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)cht-bloed.html#nujij
Schilderen met verse ontlasting…chapeau.
Gewoon te lui om even naar de hobbywinkel of bouwmarkt te lopen om wat verf te halenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Heb weleens een 'schilderij' gezien dat met urine was gemaakt, en misschien ook bloed maar dat weet ik niet meer zeker.
Ja in dat theater doen ze dat dus live. Naakt en vast ongesteldheid bloed want feminisme Yeahquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Heb weleens een 'schilderij' gezien dat met urine was gemaakt, en misschien ook bloed maar dat weet ik niet meer zeker.
Waarschijnlijk waren het Zeeuwen, gewoon te gierigquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon te lui om even naar de hobbywinkel of bouwmarkt te lopen om wat verf te halen
Maar die gaan dan weer geen kunst maken, zulks buitensporig en onzedelijk tijdsverdrijfquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het Zeeuwen, gewoon te gierig
Oh, heej.quote:
quote:Vanaf vanavond in de kustgebieden kans op overlast door zware windstoten
Vanaf later vanavond komen in de kustgebieden zware windstoten voor. De wind neemt in de loop van zondagochtend en -middag weer af.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:54 schreef mschol het volgende:
[In de Amerikaanse staat Oregon heeft de politie bij een verkeerscontrole een grote hoeveelheid drugs gevonden. Het gros van de drugs zat in een tasje met de tekst: 'Hier zitten zeker weten geen drugs in'.]
Ga we zo doen ja?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het Zeeuwen, gewoon te gierig
oke dit tasje ziet er beter uit dan ik dacht toen ik het las...quote:
Pak jij dat tasje, pas ik wel op die biljetjes.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dit tasje ziet er beter uit dan ik dacht toen ik het las...
ik dacht een plastic zakje met watervaste stift de handgeschreven tekst er op
verkeerde tpoic?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:15 schreef Nizno het volgende:
was het trouwens precies een gros?
of was het 11 keer een dozijn?
as k t verkoop heb ik vast meer biljetjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak jij dat tasje, pas ik wel op die biljetjes.
nee niet verkeerde topicquote:
neequote:
dus het was geen grosquote:
wie immerquote:
neeeHEEEquote:
Het is overdag al nauwelijks licht joh gekkiequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:20 schreef Nizno het volgende:
Mijn Velux verduisterende gordijntje is weer opgehangen!!![]()
![]()
![]()
![]()
Aankomende nacht lekker in t donker slapen
behalve dat er voor mijn huis een lantarenpaal staat... tot 23:59:59 staat die aan en 's morgens rond 6u gaat hij weer aan... dan kan het daglicht nog weg zijn tot 8u ofzo... maar het neplicht nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is overdag al nauwelijks licht joh gekkie![]()
allemaal door klote @:haags naarling
wandelsequote:
verstandig... die van de koelkast en de vriezer moet je zo nu en dan ook eens schoonmakenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt zo'n afdichtingsrubber in je vaatwasser hè? Zo rondom de opening.
Die heb ik net eens schoongemaakt![]()
Hopelijk gaat de deur nu wel weer goed dicht trouwens.
Wasmachine had ik vorige week gedaan. Maar dit was smerigerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig... die van de koelkast en de vriezer moet je zo nu en dan ook eens schoonmaken
en die van de wasmasjien
je wordt ouder damequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wasmachine had ik vorige week gedaan. Maar dit was smerigerfilter ook schoongemaakt en sproeiarm gecheckt. Als een echte volwassene. Nu rondje afval.
Wat is er met m'n zaterdag gebeurd.
Wat voor dingen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:56 schreef mschol het volgende:
kerst show bij lokale bouwmarkt geweest, dingen gezien die ze vorigjaar niet hadden en ik wel zocht, dus plannen maken maar
ga je slapen?quote:
Eerst nog even achter je bittercontrolcenter zitten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog niet, kom net thuis van eten
ja:Dquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst nog even achter je bittercontrolcenter zitten?
Dat is niet het probleem.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je cold turkey gestopt bent
grote mooi gevulde kerstkransen bvquote:
Dan zit het er al weer bijna opquote:
maar met gevulde chocolade maakt het toch helemaal niet uit of er 100 kleintjes zijn of 1 grote??quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
grote mooi gevulde kerstkransen bv
vorig jaar waren het hele kale of hele kleintjes
toen 1 bij hema gehaald omdattie ook wel leuk was maar was toch ook niet helemaal wat ik zocht
Nee of 100 grote idd #kirbyquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar met gevulde chocolade maakt het toch helemaal niet uit of er 100 kleintjes zijn of 1 grote??
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar met gevulde chocolade maakt het toch helemaal niet uit of er 100 kleintjes zijn of 1 grote??
gevulde kerstkransen.quote:
niet om te etenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
gevulde kerstkransen.
dat moet gevulde chocolade zijn anders heb je heul niets aan die kerstkrans
Ja plus chocoladekruidnoten zijn toch veel lekkerder dan kerstkransjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:59 schreef mschol het volgende:
[..]
niet om te etenophangen, versieren
daar kan ik het niet mee oneens zijn, ookal eet ik beide liever nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja plus chocoladekruidnoten zijn toch veel lekkerder dan kerstkransjes
Oneens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja plus chocoladekruidnoten zijn toch veel lekkerder dan kerstkransjes
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Amaai @:Xilia "nefast" wa is da persies?
houd je ook weer voedsel vast?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
Ik ben wel zo goed als van de blaftyfus af.
enjoyquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Tijd om richting feestje te gaan. Fijne avond allen.
Da 't gedaan zijt, tis voorbij, funestquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ah okee, dacht al zoietsquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Da 't gedaan zijt, tis voorbij, funest
Nefast voor de gezondheid.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
oh die zag ik ook op Facebook langskomen jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vijf minuten crea bea
[ afbeelding ]
Serieus? FML het is niet de bedoeling dat Instagram ook alles op m'n Facebook zet. Klotezooiquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh die zag ik ook op Facebook langskomen ja
Nou ja niet exact deze foto maar wel ditzelfde idee met ook diezelfde gezichtjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus? FML het is niet de bedoeling dat Instagram ook alles op m'n Facebook zet. Klotezooi
Leukquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vijf minuten crea bea
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie het nu op Facebook ookeven uitgezet die handel.
Ehm bijvoorbeeld gestrooide wegen zijn nefast voor uw wagen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo retourkosten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik had voor de halve familie van die warmtekussens gekocht bij Kruidvat. Nu hebben ze de verkeerde kleur geleverd bij eentje. Morgen even terugbrengen dan maar en hopen dat ik de retourkosten niet hoef te betalen, want ik kan niet bewijzen dat de verkeerde combinaties zijn geleverd.
wie vallen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hoezo retourkosten?
Je brengt het zelf terug![]()
Ben wel benieuwd of ze blijft vallen trouwens
Ondertussen zit jij lekker thuis nu en ligt die motorrijder in het ziekenhuis. Beetje perspectiefquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:02 schreef Nattekat het volgende:
https://112hm.nl/2024/10/(...)luk-met-motorrijder/
Dit was een leuke file
was het zo'n spectacelstuk?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:02 schreef Nattekat het volgende:
https://112hm.nl/2024/10/(...)luk-met-motorrijder/
Dit was een leuke file
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden bij de Hema ook een elektrische kruik maar ik dacht, ik heb ook een gewone kruik liggen. Dat is niet zo moeilijk. Kan ik dat ding dus nergens vinden. Nergens.
M'n moeder was hier net. Die kijkt in het hok van de wasmachine en daar hing ie gewoon aan de muur. Midden in het zicht. Net nog de was aangezet.
Wat is mis met me.
morgen toch die elektrische kruik gaan kopen.quote:
Ze hadden bij de Hema ook een elektrische kruik maar ik dacht, ik heb ook een gewone kruik liggen. Dat is niet zo moeilijk. Kan ik dat ding dus nergens vinden. Nergens.
M'n moeder was hier net. Die kijkt in het hok van de wasmachine en daar hing ie gewoon aan de muur. Midden in het zicht. Net nog de was aangezet.
Wat is mis met me.
Had je hem met bril wel gezien?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Ook nog een bril nodig. Kan net zo goed ook maar weer een beugel nemen.
Nee. Daarom een elektrische. Met een naderingssensor en een stemmetje "Oehoi Cherry hier ben ikquote:
Zo had Gergi tijdje terug iets besteld en hij zegt: ach kut er mist een onderdeel. Hij hele huis doorzoeken, gelijk de verkoper bellen. Verkoper zegt: nee kan niet zat in de doos. Discussie van 15 min.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Wat is mis met me.
Zo'n zendertje net als voor je autosleutels. Dat je klapt en dat ie dan afgaat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Daarom een elektrische. Met een naderingssensor en een stemmetje "Oehoi Cherry hier ben ik"
Oost-Indisch blind.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo had Gergi tijdje terug iets besteld en hij zegt: ach kut er mist een onderdeel. Hij hele huis doorzoeken, gelijk de verkoper bellen. Verkoper zegt: nee kan niet zat in de doos. Discussie van 15 min.
Ik loop naar de woonkamer, ligt dat onderdeel van 1m50 groot (!!) gewoon op de bank
Ik was even in de war door en het iersquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo had Gergi tijdje terug iets besteld en hij zegt: ach kut er mist een onderdeel. Hij hele huis doorzoeken, gelijk de verkoper bellen. Verkoper zegt: nee kan niet zat in de doos. Discussie van 15 min.
Ik loop naar de woonkamer, ligt dat onderdeel van 1m50 groot (!!) gewoon op de bank
Heb je die?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n zendertje net als voor je autosleutels. Dat je klapt en dat ie dan afgaat.
Nee maar ze bestaanquote:
Trage edit, sorryquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was even in de war door en het iers
Ik vroeg me even af of je ergens Iers eten kon bestellen en wat dat dan zou moeten zijnquote:
Ohquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af of je ergens Iers eten kon bestellen en wat dat dan zou moeten zijn
Chowderquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af of je ergens Iers eten kon bestellen en wat dat dan zou moeten zijn
Ik heb gewoon hongerquote:
Wat is mis met me.
De recensies op de website zijn niet heel positief en ik vond het eigenlijk ook gewoon een koopziekte van mezelf want een gewone kruik is sneller warm en gaat langer mee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:21 schreef Xilia het volgende:
[..]![]()
Die wilde ik ook halen, alleen vraag ik me af of die wel echt warm worden.
Heb net m'n rug verbrand aan een gewone
Te groot als je een onderdeel zoektquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh had nog geen reviews gezien, even kijken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De recensies op de website zijn niet heel positief en ik vond het eigenlijk ook gewoon een koopziekte van mezelf want een gewone kruik is sneller warm en gaat langer mee.
elektrieke kruiken worden prima warm, in een zakje kun je je er niet aan branden maar t is wel warm genoegquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:21 schreef Xilia het volgende:
[..]![]()
Die wilde ik ook halen, alleen vraag ik me af of die wel echt warm worden.
Heb net m'n rug verbrand aan een gewone
Oh ja klinkt wel logisch eigenlijk. Mijne ook maar eens vervangen dan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar leer nu dat kruiken maar een paar jaar goed blijven omdat ze na een tijdje kunnen gaan lekken. Toch nog shoppen.
Hmm zo'n omhulsel scheelt mij al te veel warmte eigenlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
elektrieke kruiken worden prima warm, in een zakje kun je je er niet aan branden maar t is wel warm genoeg
Ik heb hier nog wel een hle oude kruik. Lekt nog niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar leer nu dat kruiken maar een paar jaar goed blijven omdat ze na een tijdje kunnen gaan lekken. Toch nog shoppen.
ik ben erg blij met mijn elektrieke kruik met hoesjequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:25 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmm zo'n omhulsel scheelt mij al te veel warmte eigenlijk
Ik kan echt mega buikpijn hebben en dan moet het goed warm zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben erg blij met mijn elektrieke kruik met hoesje
Ik weet niet of dat een compliment is eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:34 schreef Ama het volgende:
Volgens Solo zie ik er wel iets minder beroerd uit.
Jawel nu wel. 😂 Zag er ook wel echt beroerd uit. Ik lach nu weer een beetje iig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een compliment is eigenlijk.
O ja dan is zo'n hoesje erom al teveel. Dan is het misschien net een minuut warm genoeg en daarna niet meer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:34 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik kan echt mega buikpijn hebben en dan moet het goed warm zijn.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dan is zo'n hoesje erom al teveel. Dan is het misschien net een minuut warm genoeg en daarna niet meer.
Likequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:47 schreef Nizno het volgende:
@:Dr_Flash je probleem met likes is opgelost trouwens
heel belangrijk om de e niet te vergetenquote:
Weet je niks van. Misschien kan ik dat wel heel erg goedquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel belangrijk om de e niet te vergeten
ongewenstquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je niks van. Misschien kan ik dat wel heel erg goed
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je niks van. Misschien kan ik dat wel heel erg goed
Voor mij met het oog op morgen geen alcohol vanavondquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Lekkere baco cola gemaakt net @:haags
Handig!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb net een Hema over de grens in Frankrijk ontdekt en heb nu voor 115 euro aan snoep en koekjes in m'n winkelmandje liggen![]()
Inclusief Sinterklaassnoepgoed
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb net een Hema over de grens in Frankrijk ontdekt en heb nu voor 115 euro aan snoep en koekjes in m'n winkelmandje liggen![]()
Ja, dus moet 2x 170km rijden ervoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:18 schreef Xilia het volgende:
[..]
Handig! [ afbeelding ]
En dan wel afhalen?
Zo werkt dat ook met gereedschap, als je het niet nodig hebt weet je precies waar alles ligt en zou je het zo kunnen pakken. Maar zodra je dan bezig bent en iets van een rolmaat nodig hebt zijn die dingen van de aardbodem verdwenen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En bij de tweede keer vullen zat er opeens voor 200 euro in zekerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dus moet 2x 170km rijden ervoor![]()
![]()
Maar mag de pret niet drukken. Wat de pret wel drukte is dat ineens m'n mandje leeg was en ik opnieuw kon beginnen
OMELETTE DU ROOKWORST mee voor op de terugwegquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:14 schreef kwiwi het volgende:
Lol!!!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
Maar mag de pret niet drukken. Wat de pret wel drukte is dat ineens m'n mandje leeg was en ik opnieuw kon beginnen
Kijken of je niet eens een sponsorcontract kunt regelen dan. Ik koop ook alleen maar bij de hema nu omdat ik jou erover hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:34 schreef CherryLips het volgende:
M'n huis begint ook steeds meer op een dependance van de Hema te lijken.
Nee valt mee, alleen een toilettasje extra die ik ooit misschien eens nodig heb.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En bij de tweede keer vullen zat er opeens voor 200 euro in zeker
Ze is gewoon een ingehuurde hemafluencerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijken of je niet eens een sponsorcontract kunt regelen dan. Ik koop ook alleen maar bij de hema nu omdat ik jou erover hoor
heeft de hema zoveel spullen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijken of je niet eens een sponsorcontract kunt regelen dan. Ik koop ook alleen maar bij de hema nu omdat ik jou erover hoor
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Sta je bij de grens met je DEFINITELY NOT A BAG FULL OF CANDY
Wat heeft de hema niet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
heeft de hema zoveel spullen?
agenda's voor 1 euroquote:
Zou best wat zijn voor de kantoorsukkel die weleens wat anders wil. Outlook? Nee joh gewoon een Joop Klepzeiker schoolagendaquote:
Quantumcomputers, wilde otters en kernwapens?quote:
TMF agendaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best wat zijn voor de kantoorsukkel die weleens wat anders wil. Outlook? Nee joh gewoon een Joop Klepzeiker schoolagenda
daar was hier laatst geklaag over dat die agenda's ineens van de site af waren ofzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie er wentjw coor 75 cent en een andere voor 1.29, goed genoeg
O ja, niet aan gedacht dat dat nu digitaal gaat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Het fenomeen schoolagenda bestaat nog wel zo te zien
365/366 memoblaadjes en een beetje inkt zijn wellicht nog goedkoper.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie er eentje voor 75 cent en een andere voor 1.29, goed genoeg
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja mariakaakies zit ook energie in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
365/366 memoblaadjes en een beetje inkt zijn wellicht nog goedkoper.
Zou volgen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet ik influencer worden. Ik heb ook al meerdere mensen die mascara van Kruidvat aangesmeerd.
Jezus als ze daar aan gaan beginnenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
(luxere) meubilair, kijk als je zei IKEA, had ik je nog wel geloofd
Als je van aandacht houd... Je moet wel het opnemen tegen influencers die het al jaren doen dus een unieke strategie hebben om volgers te winnen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet ik influencer worden. Ik heb ook al meerdere mensen die mascara van Kruidvat aangesmeerd.
Kunnen ze beter gewoon het hele filiaal direct in je huis zetten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus als ze daar aan gaan beginnen
Je moet ook tegen kritiek kunnen en dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je van aandacht houd... Je moet wel het opnemen tegen influencers die het al jaren doen dus een unieke strategie hebben om volgers te winnen.
Ik zet gewoon m'n koelkast en tv daar neer. Zo'n elektrisch kookpitje erbij. Niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kunnen ze beter gewoon het hele filiaal direct in je huis zetten.
Jaquote:
bellen slapen met zijn tienen tegelijkquote:
Lijkt me een goed plan, want verder is niemand zichzelf volgens mij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Mijn unieke strategie wordt gewoon mezelf zijn inclusief poep- en piesverhalen.
Sorry.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja![]()
Niet dat het ook maar iets helpt als iemand zich graag in het dekbed rolt
Unboxen van je hoorrapparaatquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:09 schreef CherryLips het volgende:
En m'n koopverslaving en paniekaanvallen en ADD-acties. En blunders met m'n dove oor.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
bellen slapen met zijn tienen tegelijk
Oh maar DOVEquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:09 schreef CherryLips het volgende:
En m'n koopverslaving en paniekaanvallen en ADD-acties. En blunders met m'n dove oor.
Ik weet niet of m'n oor naar zeep ruikt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oh maar DOVE![]()
sorry dat bedoelde je niet
Soort tegenhanger van die popjes met drie kilo cake op hun bakkes die de hele tijd met hun nagels ergens op tikken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:14 schreef kwiwi het volgende:
Heb al een naam voor je kanaal:
The Real OG
Original Gerrie
je hoort jezelf?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik hoor ik gewoon nu
![]()
Al ken ik het als "spelen met z'n allen tegelijk"
"Here's my 1 minute make up routine, you will look gorgeous!"quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort tegenhanger van die popjes met drie kilo cake op hun bakkes die de hele tijd met hun nagels ergens op tikken.
Fuuuuu!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
Iemand meenemen die het filmtquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Maar de unboxing van m'n hoorapparaat lijkt me wel wat, ware het niet dat hij in de toko wordt getest natuurlijk
Als je niet 100x hoef te horen dat je er goed uitziet een prima oplossingquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Here's my 1 minute make up routine, you will look gorgeous!"
*ger veegt met een washandje over gezicht.
"This saves sooo much time ladies! And you don't even look like a clown!"
*smeert oogcreme per ongeluk in oog*quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Here's my 1 minute make up routine, you will look gorgeous!"
*ger veegt met een washandje over gezicht.
"This saves sooo much time ladies! And you don't even look like a clown!"
Het testen gaat wel mooi worden.quote:
iemand die het tegen je zegt zonder dat je 100 kilo plamuur op hebt heb ik meer aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je niet 100x hoef te horen dat je er goed uitziet een prima oplossing
1 keer is wel genoeg, maar waarschijnlijk krijg je 200 keer te horen hoe lelijk en dik je bent.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je niet 100x hoef te horen dat je er goed uitziet een prima oplossing
En dan daar gewoon weer lekker een dunkin donuts contract o.i.d. uitslepenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1 keer is wel genoeg, maar waarschijnlijk krijg je 200 keer te horen hoe lelijk en dik je bent.
heb je weer weinig aan zonder dunkin in de buurtquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan daar gewoon weer lekker een dunkin donuts contract o.i.d. uitslepen
Handig, die is net faillietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan daar gewoon weer lekker een dunkin donuts contract o.i.d. uitslepen
De mooiste gerries zijn lilaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel een contract met Milka ofzo.
ksstquote:
Lila gerriesquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De mooiste gerries zijn lila
Lila Gerrie van Milka.
Zou wel de huisarts bellenquote:
Ik had ook niet echt illusies verder, wist stiekem wel dat we echt mazzel hadden met de eerste drie tegenstandersquote:
gezellig onderwerp qua leesvoerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een boek over een seriemoordenaar aan het lezen. Het gedeelte over de moorden las als een trein, maar die rechtszaak is wel gortdroog zeg.
quote:13 oktober 2024 van 17:00 tot 23:59 - Happy Hour
20% korting op bijna alles
Tijdens deze promotie ontvang je 20% korting op een groot deel van het HEMA assortiment
https://nl.pepper.com/aan(...)inkel-at-hema-326443
Ik ben allang weer vergeten waar die mee eindigtquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:05 schreef Nattekat het volgende:
En ik wil echt de laatste zien nu
Zit al 10 jaar in spanning voor die film. Ook al is de allergrootste twist al lang en breed gespoild.
Ik heb mezelf al 10 jaar weten te beschermen tegen alle spoilers omdat ik al die tijd wist dat ik het nog een keer wilde kijkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben allang weer vergeten waar die mee eindigt
Titanic zinktquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben allang weer vergeten waar die mee eindigt
Lukt het John Connor wel om te ontsnappen?quote:
Deze vraag is lastig te beantwoorden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lukt het John Connor wel om te ontsnappen?
Zie wel dat de chocoladeletters nu 2 voor 2,99 zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hebben ze heel vaakmaar wat ik nog wil hebben is online niet op voorraad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |