SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eén fipo de clown taart voor deze geweldige prestatie die niemand meer zal evenaren.
[ afbeelding ]
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:02 schreef Haags het volgende:
12.00 geweest. Neerlands beste rockband (Golden Earring) mag wel even op volume 491miljoen nu toch?
Nee helaasquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx, ik hoop het ja, merk het wel, ergste lijkt gelukkig wel voorbij, dus dat is iets
jij al iets beter of nog niet:?
klote dat je net nu ziek bent, beterschapquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:38 schreef Ama het volgende:
Wel even zelf naar de kiosk gelopen in de straat.
Weet je al hoe je kibbeling moet bestellen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:38 schreef Karzai het volgende:
ik ga maar even een harinkje happen bij de viskraam
Danku en ja is ook ontzettend balen maar tranen komen wel als ik weer beter ben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
klote dat je net nu ziek bent, beterschap
Klote zooi, je had er juist zo'n zin inquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Danku en ja is ook ontzettend balen maar tranen komen wel als ik weer beter ben.
Ja en nu zie ik alleen mijn hotelkamer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klote zooi, je had er juist zo'n zin in
Doet me aan Koen Jr denken die zag in Lloret in augustus ook fors wat dagen voornamelijk z'n hotelkamer door voedselvergiftigingquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en nu zie ik alleen mijn hotelkamer.![]()
Ik vind alleen raar dat Solo nergens last van heeft.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doet me aan Koen Jr denken die zag in Lloret in augustus ook fors wat dagen voornamelijk z'n hotelkamer door voedselvergiftiging
Zelfde gedaan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind alleen raar dat Solo nergens last van heeft.
of gewoon al onder de leden maar niet uitgebroken voor vertrekquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfde gedaan?
Betere weerstand wellicht?
quote:In de Amerikaanse staat Oregon heeft de politie bij een verkeerscontrole een grote hoeveelheid drugs gevonden. Het gros van de drugs zat in een tasje met de tekst: 'Hier zitten zeker weten geen drugs in'.
Na ik heb sowieso een gevoelige maag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfde gedaan?
Betere weerstand wellicht?
Ja kan ook best een combinatie van zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon al onder de leden maar niet uitgebroken voor vertrek
Misschien is het je cold turkey van de wiet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind alleen raar dat Solo nergens last van heeft.
zo dat was lekker, ik had meer trek in haring na al dat bier van gisteren, ook wat paling meegenomenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je al hoe je kibbeling moet bestellen?
Neuhquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien is het je cold turkey van de wiet.
Geef ze van jetje morgen, ouwe pikkenbaas.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Startnummer voor morgen opgehaald.
Haringquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo dat was lekker, ik had meer trek in haring na al dat bier van gisteren, ook wat paling meegenomen
En dan door spanningen en slecht slapen lekker ziek wordenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon al onder de leden maar niet uitgebroken voor vertrek
Ik heb geen idee wat hier staat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ZZo leer je nogeens wat.
[ afbeelding ]
scheldwoordenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat.
de fee heeft haar dagen .... als in dagen van de maand dat ze lektquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ze aan de klats isquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
EN de moodswings: zo voelt ze zich fantastisch en komt ze je helpen met inspiratie voor de dag, en de volgende seconde moet je gewoon je achterlijke teringmuil houwen, verrekte kloteklapperquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
de fee heeft haar dagen .... als in dagen van de maand dat ze lekt
jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN de moodswings: zo voelt ze zich fantastisch en komt ze je helpen met inspiratie voor de dag, en de volgende seconde moet je gewoon je achterlijke teringmuil houwen, verrekte kloteklapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |